Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@20:10:28 GMT

برپایی «خیمه معرفت» در بناهای تاریخی کاری ارزشمند است

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۵۸۸۲۳

برپایی «خیمه معرفت» در بناهای تاریخی کاری ارزشمند است

خرم آباد- رئیس شورای هیئات مذهبی کشور برپایی خیمه معرفت در محوطه قلعه فلک الافلاک و دیگر بناهای تاریخی کشور طی ایام نوروز را کاری ارزشمند دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام روح الدین دریکوند رئیس شورای هیئات مذهبی کشور از خیمه معرفت قلعه فلک الافلاک بازدید کرد.

حجت الاسلام دریکوند در بازدید از خیمه معرفت قلعه فلک الافلاک خرم آباد گفت: برپایی خیمه معرفت باعث پیوند دل ها شده و صمیمیت و دوستی را به وجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هیئات مذهبی کشور خدمات مبلغین مستقر در خیمه را ستود و تصریح کرد: فصل بهار، فصل رویش طبیعت و پاکی دل هاست و ایجاد محیطی شاد و مفرح و توجه به تبلیغ و ترویج دین و سیره اهل بیت(ع) توسط مبلغین زمینه توجه به دین و باورهای دینی را فراهم می کند.

وی اقدام اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان را در برپایی خیمه معرفت در محوطه قلعه تاریخی فلک الافلاک و دیگر بناهای تاریخی کشور را کاری ارزشمند و لایق تقدیر دانست.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۵۸۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب جدی به بناهای تاریخی کاشان وارد نشده است

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر کرم‌زاده در حاشیه بازدید از محورهای تاریخی و گردشگری کاشان در پی وقوع سیل هفته گذشته‌، اظهار داشت: با بازدیدی که از مجموعه‌های جهانی و تاریخی همچون باغ فین کاشان، محله باستانی سیلک و خانه‌های تاریخی بروجردی و عامری‌ها داشتم، می‌توان گفت که کاشان از جذابیت‌های ویژه‌ای برای توسعه پایدار بر محور گردشگری برخوردار است.

وی تصریح کرد: از تمامی محورهای تاریخی که احتمال می‌دهیم در معرض سیل باشد با کمک همکاران اداره کاشان به‌ویژه یگان حفاظت میراث فرهنگی بازدید و خوشبختانه آسیب جدی به بناهای تاریخی وارد نشده است.

کرم‌زاده ادامه داد: با توجه به وجود بیش از سه هزار اثر تاریخی در محدوده شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نیازمند توجه ویژه به‌خصوص در راستای افزایش اعتبارات مرمتی استان هستیم که در این زمینه عزم جدی با رویکرد جلب همکاری مسئولان در دو سطح ملی و استانی داریم.

کد خبر 6090318

دیگر خبرها

  • کاوش‌ در «فلک‌الافلاک»/ سکونت انسان قبل از عصر مفرغ تأیید شد
  • گامی دیگر برای ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک خرم آباد
  • میزبانی قلعه فلک‌الافلاک از ارکستر سمفونیک تهران
  • استحکام‌بخشی فلک‌الافلاک نیازمند ۲۰ میلیارد/ طرحی که ۱۴ساله شد!
  • استحکام‌بخشی «فلک‌الافلاک» نیازمند ۲۰ میلیارد/طرحی که ۱۴ساله شد!
  • اقدامات اولیه ثبت جهانی «فلک‌الافلاک» باید تا مردادماه انجام شود
  • مسائل ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک باید تا مردادماه نهایی شوند
  • روند ثبت جهانی قلعه فلک‌الافلاک باید تا مرداد نهایی شود
  • آسیب جدی به بناهای تاریخی کاشان وارد نشده است
  • تغییر مهلت پرداخت عوارض ساخت بناهای گردشگری در ملک‌های تاریخی