Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@00:34:23 GMT

ملوان در مقابل استقلال اهواز به برتری رسید

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۵۸۹۹۳

ملوان در مقابل استقلال اهواز به برتری رسید

تیم ملوان بندرانزلی توانست در مقابل تیم استقلال اهواز به برتری ۲ بر ۱ دست یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرانزلی، دو تیم ملوان بندرانزلی و استقلال اهواز عصر امروز از هفته 29 لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور از ساعت 16 در ورزشگاه تختی بندرانزلی به دیدار یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری 2 بر 1 ملوان بندرانزلی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب تیم ملوان بندرانزلی:

ایمان صادقی، سید احمد آهی، حامد نورمحمدی، صادق صادقی(از دقیقه 68 صایب محبی)، وحید حیدریه(از دقیقه 45 محمد بختیاری)، سعید یوسف زاده، محمد آبشک، حسین قنبری، پوریا غلامی، یاسر وکیلی و حسین شنانی(از دقیقه 72 محمد رضا نقدی‌پور).

ترکیب تیم استقلال اهواز:

علی عساکره، محمد حق شناس، جابر یوسفی، معین راشدی، حسن معاوی، پدرام اردلانی، ستار دراجی(از دقیقه 88 صادق ژرفانی)، محمد جواد کردونی، محمدرضا حسنی فر، محمد معاوی(از دقیقه 90 علی شفیعی) و حمید جرفی(از دقیقه 73 هادی دغاغله).

کارت زرد: معین راشدی دقیقه 70، پدرام اردلانی دقیقه 90 (استقلال)، صایب محبی دقیقه 81 (ملوان).

کارت قرمز: حامد نورمحمدی دقیقه 90 (ملوان).

گل: حسین قنبری دقیقه 31، محمد آبشک دقیقه 48 (ملوان)، حمید جرفی دقیقه 51 (استقلال).

شرح بازی:

بازی در نیمه نخست با حملات ملوان از جناحین و استفاده تیم استقلال اهواز از ضد حملات آغاز شد و تیم ملوان توانست با استفاده از اشتباه دروازه بان و دفاع استقلال اهواز در یک ضربه کرنر به گل برسد تا نیمه نخستبا تک گل ملوان به پایان برسد.

هنوز دقایقی از آغاز بازی در نیمه دوم سپری نشده بود که ملوان توانست توسط محمد آبشک به یک گل دست یابد و دقایقی پس از این گل بازیکنان استقلال اهواز توانستند یکی از گل‌ها را جبران کنند که پس از این گل ملوان با حملات خود توانست به یک پنالتی دست یابد که این پنالتی دروازه بان استقلال اهواز مهار شد و پس از آن دو تیم، حملاتی را بر روی دروازه یکدیگر طراحی کردند اما برای آن‌ها گلی در پی نداشت.

حاشیه‌های بازی:

- در ابتدای بازی کادر فنی ملوان به سوی نیمکت تیم استقلال اهواز رفت.

- تماشای این دیدار برای تماشاگران رایگان بود.

- داور در نیمه اول بازی یک دقیقه و در نیمه دوم بازی 5 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد.

- حسین شنانی یک پنالنی را برای ملوان از دست داد.

- بعد از اعلام پنالتی به سود تیم ملوان، بازی به‌علت اعتراض بازیکنان استقلال اهواز به اعلام پنالتیبرای دقایقی متوقف شد.

انتهای پیام/

R7877/P1361/S6,71/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۵۸۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود رم و لورکوزن در شب حذف میلان و لیورپول از لیگ اروپا

مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا با حذف دو مدعی بزرگ این رقابت‌ها به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا، شب گذشته (پنجشنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، چهار بازی همزمان برگزار شد که در پایان آنها تیم‌های لیورپول و میلان حذف شدند و تیم‌های رم، آتالانتا و بایرلورکوزن به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

در برگاموی ایتالیا، تیم فوتبال آتالانتا با نتیجه یک بر صفر مقابل میهمان انگلیسی‌اش لیورپول تن به شکست داد هرچند به لطف پیروزی 3 بر صفر بازی رفت، در مجموع با برتری 3 بر یک به مرحله بعدی صعود کرد. تنها گل بازی برگشت را محمد صلاح در دقیقه 7 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

در ورزشگاه المپیکوی شهر رم اما تیم فوتبال رم صعود قاطعانه‌تری را تجربه کرد و همچون بازی رفت حریف خود میلان را مغلوب کرد تا با فتح این دوئل تمام ایتالیایی، در جمع چهار تیم برتر مسابقات قرار بگیرد. رم با وجود 10 نفره شدن در دقیقه 31 با اخراج مستقیم مهمت زکی چلیک، به لطف دو گلی که قبل از این اتفاق در دقایق 12 توسط جان لوکا مانچینی و 22 به وسیله پائولو دیبالا زده بود، بازی را با نتیجه 2 بر یک به سود خود به پایان رساند و در مجموع با برتری 3 بر یک به مرحله بعدی راه یافت. تنها گل میلان را هم در این بازی متئو گابیا در دقیقه 85 به ثمر رساند. سردار آزمون در این بازی فرصت حضور در ترکیب رم را پیدا نکرد و نیمکت‌نشین بود.

آتالانتا، لیورپول را در آنفیلد شوکه کرد/ میلان به رم باخت

 

در لندن، نبرد وستهام با بایرلورکوزن قهرمان جدید بوندس‌لیگا با تساوی یک - یک خاتمه یافت. وستهام با گل زودهنگام مایکل آنتونیو در دقیقه 13 به جبران شکست بازی رفت امیدوار شده بود، اما ژرمی فریمپونگ در دقیقه 89 با زدن گل تساوی برای لورکوزن، امیدهای تیم میزبان را بر باد داد. با این نتیجه، لورکوزن با برتری 3 بر یک در مجموع دو بازی رفت و برگشت جواز صعود به مرحله بعدی مسابقات را کسب کرد.

در آخرین بازی نبرد تیم‌‌های مارسی و بنفیکا در ورزشگاه ولودروم مارسی با برتری یک بر صفر تیم میزبان خاتمه یافت و به این ترتیب با توجه به برتری 2 بر یک بنفیکا در بازی رفت و مساوی شدن تعداد گل‌های دو تیم در دو بازی رفت و برگشت، کار به وقت‌های اضافه کشیده شد.

در مرحله نیمه نهایی مسابقات تیم فوتبال رم در دور رفت میزبان لورکوزن خواهد بود و برنده نبرد بنفیکا و مارسی از آتالانتا پذیرایی خواهد کرد. دیدارهای دور رفت مرحله نیمه نهایی روز دوم می (13 اردیبهشت) و بازی‌های دور برگشت بیستم همان ماه برگزار خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود رم و لورکوزن در شب حذف میلان و لیورپول از لیگ اروپا
  • اوزونیدیس: چیزی از استقلال ندیدیم و بازی مساوی شد!
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه نخست
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه اول
  • گلزن پرسپولیس به نفت در اختیار تارتار
  • اعلام ترکیب ذوب‌آهن مقابل سپاهان
  • نویدکیا جایگزین منتظر محمد را پیدا کرد!
  • محمد عمری با ملوان اوج گرفت (عکس)
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| مأموریت مهم پرسپولیس در آبادان/نفت به دنبال معجزه برای فرار از سقوط
  • بحران جدی در تراکتور؛ حسینی هم بازی با استقلال را از دست داد!