Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تا صبح امروز ۳۶ هزار و ۴۵۹ خانوار شامل ۱۴۴ هزار و ۸۲۶ نفر در مدارس استان کرمان اسکان نوروزی شدند.

محمد محسن‌بیگی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمان اظهار داشت: 441 مدرسه در سطح استان کرمان با 5 هزار و 100 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه 34 خانه معلم نیز برای اسکان مسافران نوروزی در کرمان آماده است گفت: هزار و 500 نفر معلم نیز در این ایام کار خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی را انجام می‌دهند.

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه در ستادهای اسکان نوروزی علاوه بر اسکان، معرفی آثار تاریخی و اماکن گردشگری استان نیز انجام می‌شود افزود: این اقدام باعث ماندگاری بیشتر مسافران در کرمان شده است.

وی با اشاره به اینکه زمان ماندگاری مسافران نوروزی در کرمان نسبت به سالهای گذشته به 2.3 روز افزایش پیدا کرده است خاطرنشان کرد: کرمان، سیرجان، راور، انار و شهربابک بیشترین اسکان مسافران نوروزی در ستادهای آموزش و پرورش را داشتند.

محسن‌بیگی با بیان اینکه تعداد مسافران نوروزی اسکان داده شده در مدارس استان کرمان از 140 هزار نفر گذشته است گفت: تا صبح امروز 36 هزار و 459 خانوار شامل 144 هزار و 826 نفر در مدارس استان کرمان اسکان نوروزی شدند.

وی با اشاره به اینکه ستاد‌های اسکان مهمانان نوروزی استان کرمان در 26 اسفند‌ماه سال گذشته با حضور مسئولان در سطح استان افتتاح شد افزود: در همان روز 26 اسفند‌ماه سال گذشته 760 خانوار شامل 3 هزار و 519 نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان اسکان یافته‌اند.

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمان از رشد حدود 28 درصدی اسکان مسافران نوروزی در مدارس نسبت به مدت مشابه نوروز گذشته خبر داد و اظهار داشت: ستاد‌های اسکان مهمانان نوروزی استان کرمان در مدارس تا 13 فروردین سال جاری، اسکان میهمانان نوروزی در این استان را بر عهده دارند.

انتهای پیام/

R7860/P1384/S6,67/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۶۱۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان با افزایش تعداد دروس تک ماده راه فرار را به دانش آموزان یاد می‌دهند

روزنامه جوان از تصمیم جدید وزارت آموزش و پرورش مبنی بر افزایش تعداد تک‌ماده برای دانش‌آموزان به شدت انتقاد کرده است.

این روزنامه نوشت: تصمیم‌شان شوکه‌کننده است، خودشان هم می‌دانند که چقدر کیفیت آموزش ضعیف است، اما به جای اصلاح آن به دانش‌آموزانی که در چهار درس نمره ۷ و بیشتر از آن بگیرند، اجازه تک‌ماده می‌دهند. این در حالی است که پیش از این دانش‌آموزان در دو درس با امتحانات نهایی و دو درس با امتحانات غیرن‌هایی می‌توانستند از تک‌ماده استفاده می‌کردند.

بر فرض به دانش‌آموزانی که از عهده پاسخ به سؤالات امتحانات نهایی این اجازه را دهند با تک‌ماده، مدرک تحصیلی‌شان را بگیرند و به بی‌توجهی‌ها نسبت به افزایش کیفیت آموزش ادامه داده شود، اما مگر این دانش‌آموز بعد از ورود به جامعه و بازار کار هم می‌تواند خلأ‌های آموزشی خود را تک‌ماده کند؟

اگر نبود عدالت آموزشی مسیر زندگی او را به بیراهه بکشاند، آیا می‌شود با تک‌ماده به مسیر درست زندگی‌اش برگردد؟ به نظر می‌رسد آقایان مسئول اصل ماجرا را که همان کیفیت بخشی به آموزش و توانمند کردن دانش‌آموزان در مدارس است به فراموشی سپرده‌اند.

مسئولان دور هم جمع شده‌اند و به جای تعیین راهکار برای ارائه تدریس اصولی در مدارس و حل مشکلات کمبود کیفیت آموزش و نبود عدالت آموزش در نقاط مختلف کشور، راه فراری را به دانش‌آموزان برای فارغ‌التحصیل شدن یاد داده‌اند؛ اینکه اگر خدمات آموزشی مناسبی نمی‌گیرند و نمی‌توانند درس‌هایشان را به خوبی بیاموزند، به جایش می‌توانند با تک ماده از این مقطع عبور کنند.

این یک پیام مشخصی دارد؛ اینکه آموزش و پرورش به جای دنبال کردن سیاست‌هایی در جهت ارتقای آموزش در همه مدارس کشور و بهبود وضعیت نمرات امتحانات نهایی، شرایط فارغ‌التحصیلی از مدرسه را تغییر داده‌است. شاید به این دلیل است که اگر نتوانست نمرات دانش‌آموزان را ارتقا دهد حداقل آمار فارغ‌التحصیلان را بالا ببرد!

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی | عملیات امدادرسانی در ۴ استان
  • مسئولان با افزایش تعداد دروس تک ماده راه فرار را به دانش آموزان یاد می‌دهند
  • ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران
  • مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
  • طرح نوروزی راهداری کردستان به روایت آمار
  • عملکرد کارکنان آموزش و پرورش بوشهر روی موج رادیو ایران
  • پایان دوران سلطنت هتل‌ها
  • خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی
  • افزایش ۳۲ درصدی اعزام زائران عتبات نسبت به سال گذشته
  • در تعطیلات نوروز ۶۱۵ هزار نفر در اماکن اقامتی استان کردستان اسکان یافتند