Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز اصفهان،مهدی بقایی در خصوص پروژه‌های زیباسازی شهر اصفهان اظهار کرد: سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان در بحث نمادهای حجمی فعالیت‌های خوبی را دارد.

وی با بیان اینکه نورپردازی و هنر شهری از دیگر فعالیت‌های سازمان زیباسازی است، افزود: سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان حدود 9 پروژه نورپردازی را در اصفهان در سال 95 اجرا کرد که از جمله آن‌ها می‌توان به نورپردازی به روی درختان در برخی از خیابان‌های اصفهان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان تصریح کرد: دیوارنگاری بخش دیگری از فعالیت‌های این سازمان است که به دو دسته دیواره نگاره‌های ساختمان‌های مرتفع و دیوارنگاره‌های دیوار کوتاه مانند حاشیه پیاده‌رو تقسیم می‌شوند.

وی تأکید کرد: هم‌چنین فعالیت دیگر سازمان زیباسازی طاقچه‌های مجازی است که این طاقچه‌ها معمولاً به روی فلزات انجام می‌شوند و در سال 95 با دو موضوع معرفی شهدای اقشار مختلف و معرفی صنایع‌دستی اصفهان این فعالیت انجام و حدود 20 عدد از این دسته پروژه برای نوروز 96 در شهر اصفهان اجرا شد.

بقایی با بیان اینکه حدود 13 نماد حجمی در شهر اصفهان ویژه نوروز از طرف سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان در شهر کار شده است، ادامه داد: نماد مبل در منطقه رهنان اصفهان، نماد فرهنگ ایثار و شهادت، نماد گردشگر در ترمینال صفه از جمله نمادهای حجمی سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان است که در این شهر کار کرده است.

وی اضافه کرد: هم‌چنین چند نماد حجمی دیگر برای میدان استقلال اصفهان در نظر گرفته شده که پس از به پایان رسیدن مراحل عمرانی این ابرپروژه در آن میدان نصب خواهند شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: نمادهای اسطرلاب و انرژی هسته‌ای از جمله نمادهای حجمی هستند که سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان در میدان استقلال این شهر نصب خواهد کرد.

وی با بیان اینکه بیش از 200 الی 300 پروژه زیباسازی در سال 95 در شهر اصفهان انجام شده است، ادامه داد: به طور کلی با توجه به بحث اقتصاد مقاومتی و محدود بودن بودجه سازمان، برای پروژه‌هایی که برای سال 95 و نوروز 96 در شهر اصفهان انجام شد، حدود 4 میلیارد تومان هزینه شده است.

بقایی در رابطه با پروژه‌های اخیر سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان در بحث نورپردازی گفت: پروژه‌هایی در رابطه با نورپردازی در شهر اصفهان در حال اجرا هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به نورپردازی در خیابان بیدآبادی، نورپردازی و تکمیل نور زیرگذر میدان امام علی (ع) و راه‌اندازی تونل نوری در خیابان شهید بهشتی نژاد مجاور استانداری اصفهان اشاره کرد.

وی در پایان افزود: هم‌چنین پروژه نورپردازی‌های ساختمان اداری منطقه 4 شهرداری اصفهان، پل چمران در منطقه 8 شهرداری، زیرگذر پل شهیدان مفتح و اقارب پرست و انجام دو پروژه نورپردازی در زیرگذرهای 22 بهمن و هشت‌بهشت از دیگر پروژه‌های نورپردازی سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان هستند.



انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۶۲۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود

سخنگوی شهرداری تهران درباره خدمات رایگان سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: عملیات‌هایی که در جهت نجات و امدادرسانی انجام می‌شود به صورت رایگان بوده و هیچ هزینه‌ای برای آن‌ها دریافت نمی‌شود.

عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در خصوص ضرورت وجود سازمان آتش‌نشانی در پایتخت اعلام کرد: باتوجه به گسترش شهرنشینی و توسعه آن‌ها انجام اقداماتی در مورد تامین امینت شهروندان مطرح شد. در همین راستا تعداد زیادی از مراکز آتش نشانی در شهر‌های مختلف ایران تاسیس شدند و آغاز به کار کردند، که این روند تا به امروز نیز ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از خدمات این سازمان برای شهروندان به صورت رایگان ارائه می‌شود افزود: عملیات‌هایی که در جهت نجات و امدادرسانی انجام می‌شود به صورت رایگان بوده و هیچ هزینه‌ای برای آن‌ها دریافت نمی‌شود. این در حالی است که بسیاری از کشور‌های دنیا در مقابل ارائه همین خدمات اولیه نیز هزینه دریافت می‌کنند.

محمدخانی با بیان اینکه بازدید و کارشناسی از ساختمان‌های ناایمن در پایتخت بر عهده سازمان آتش‌نشانی است اظهار داشت: این نوع خدمات طبق مصوبات قانونی توسط سازمان آتش‌نشانی به صورت رایگان انجام می‌شود. اما اگر شخصی برای بازدید از ساختمان یا ملک خودش درخواست داشته باشد باید هزینه آن را پرداخت کند.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران با بیان اینکه یکی از اهداف مهم برنامه‌ریزی شهری ایمنی شهر می‌باشد که آسایش و آرامش را به ارمغان می‌آورد عنوان کرد: اگر آموزش‌های صحیح در جهت فرهنگ‌سازی مناسب در این زمینه انجام شود در آینده شاهد حوادث کمتری خواهیم بود. سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در حوزه آموزش نیز فعال بوده و به درخواست شهروندان، مدارس، مساجد و ... دوره‌های مختلفی برگزار می‌کند.

وی در پایان تصریح کرد: یکی از مواردی که ایمنی شهر را تهدید می‌کند آتش‌سوزی یا حریق می‌باشد. با مکان‌یابی درست ایستگاه‌های آتش‌نشانی، امدادرسانی سریع، همراه با دقت و مهارت با تجهیزات مناسب در اطفای حریق، رضایت‌مندی مردم از آتش‌نشانی را به همراه دارد. با توجه به حوادث طبیعی و غیرطبیعی، مدیریت بحران بر اینگونه حوادث به ویژه در پیشگیری بسیار مهم هستند.

دیگر خبرها

  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود
  • اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک
  • واریزی‌های مالیاتی به حساب شهرداری‌ها برای عمران شهری هزینه شود
  • تکمیل برنامه عملیاتی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ ذیل برنامه راهبردی ۱۴۱۰ اصفهان
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی
  • انحراف در بودجه شهرداری کرمانشاه
  • منطقه یک شیراز، منطقه هزینه‌بردار در تملک
  • احداث بزرگترین پارکینگ مکانیزه کشور در اصفهان
  • ارائه تجربیات بازآفرینی شهری در اصفهان از سوی دفاتر مشارکت و بازآفرینی
  • راه‌اندازی پروژه دوچرخه و موتور برقی اشتراکی در مناطق ۱۱ گانه شیراز