Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-02@12:47:03 GMT

انتشار تصاویر حمله 11 سپتامبر به پنتاگون پس از 16 سال

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۶۳۱۰۴

انتشار تصاویر حمله 11 سپتامبر به پنتاگون پس از 16 سال

پلیس فدرال آمریکا برای نخستین بار پس از نزدیک به 16 سال تصاویری از حمله تروریستی 11 سپتامبر به مقر اصلی وزارت دفاع آمریکا را منتشر کرده است.
به گزارش عصر ایران به نقل از دیلی میل در حملات 11 سپتامبر به دو شهر نیویورک و واشنگتن نزدیک به 3 هزار شهروند آمریکایی جان باختند که 184 نفر از آنها مربوط به حمله یک فروند هواپیمای بوئینگ 757 متعلق به خطوط هواپیمایی آمریکن ایرلاینز به ساختمان مرکزی پنتاگون در واشنگتن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عدم انتشار تصاویر مربوط به حمله 11 سپتامبر به مقر وزارت دفاع آمریکا در سال های گذشته به برخی شایعات و گمانه زنی ها درباره این حمله دامن زده بود.

در حملات 11 سپتامبر که گروه القاعده مسئولیت آن را بر عهده گرفت 4 فروند هواپیمای مسافربری خطوط هوایی آمریکا در اقدامی هماهنگ و از پیش طراحی شده از سوی تروریست ها ربوده شده و به ساختمان هایی مهم و دولتی در نیویورک و واشنگتن هدایت شدند که تنها 3 فروند از آنها به هدف اصابت کردند و هواپیمای چهارم که عازم کاخ سفید بود پیش از رسیدن به مقصد سرنگون شد.

تصاویر منتشر شده زیر از حمله تروریستی 11 سپتامبر به مرکز پنتاگون برای نخستین بار از سوی پلیس فدرال آمریکا منتشر شده است.









منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۶۳۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود

احمد صادقی در دویست و سی و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مصوبه تعیین تکلیف املاک واگذار شده به اشخاص حقیقی و حقوقی، گفت: شهرداری موظف است این آمار را به صورت شفاف اطلاع رسانی کند. بیش از هزار و ۹۰۰ ملک در کمیته شفافیت بررسی شده که تعدادی از املاک به صورت قانونی واگذار شده و تعدادی نیز کاربری فرهنگی و اجتماعی دارد. مواردی نیز در اختیار اشخاص قرار گرفته و سیر مراحل آن طی نشده است.

وی ادامه داد: ضرورت دارد نسبت به انتشار اطلاعات این املاک اقدام شود. به نظر می‌رسد افرادی نگران افشای این اطلاعات هستند و از انتشار آن جلوگیری می‌کنند. واگذاری این املاک در دوره‌های قبلی صورت گرفته و هیچگونه محرمانگی ندارند و منعی برای انتشار آن نیست.

عضو شورای شهر تهران تأکید کرد: از معاون برنامه ریزی شهردار درخواست دارم نسبت به این موضوع اقدام کند و مراتب لازم برای انتشار اطلاعات املاک واگذار شده فراهم شود.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • بلینکن خطاب به نتانیاهو: واشنگتن همچنان مخالف عملیات رفح است
  • انتشار نماهنگ زیبای نامه‌ای برای تو +فیلم
  • سازمان «سیا» با دندان‌های کشیده شاهد حادثه ۱۱ سپتامبر بود
  • نگرانی پنتاگون از «تقویت» روابط روسیه و کره‌شمالی
  • پنتاگون: نه تنها اف-۱۶، بلکه تسلیحات دیگر به اوکراین ارسال می‌کنیم
  • چفیه فلسطینی بر گردن جرج واشنگتن! | تصاویر
  • زهر چشمی که ایران از نتانیاهو گرفت، بی‌سابقه بود
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • زهر چشمی که ایران در حمله به «نواتیم» از نتانیاهو گرفت، بی‌سابقه بود
  • آمریکا ۸۱ فروند بمب‌افکن اسقاط برای کی‌یف خرید؛ اهداف پنهان واشنگتن زیر ذره‌بین رسانه‌ها