Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@02:38:50 GMT

توزیع تمامی ذخایر گوشت قرمز و مرغ در آستانه روز طبیعت

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۶۳۱۸۰

توزیع تمامی ذخایر گوشت قرمز و مرغ در آستانه روز طبیعت

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: در آستانه روز طبیعت و با پیش بینی افزایش تقاضای بازار، تمامی ذخایر گوشت قرمز و مرغ استان ها در مراکز عرضه شهرستان ها توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، علیرضا ولی گفت: با پیش بینی افزایش تقاضای بازار در روزهای پایانی نوروز و سیزدهم فروردین (روز طبیعت) لازم است تمامی ذخایر گوشت قرمز و مرغ استان ها بدون هیچگونه محدودیتی در مراکز عرضه شهرستان ها توزیع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام با تاکید بر این که موجودی گوشت قرمز و مرغ استان ها باید از طریق فروشگاه های زنجیره ای، میادین، اصناف و به صورت سیار در تمامی نقاط استان عرضه شود، از مردم درخواست کرد تا پیش از روز طبیعت نیاز مصرفی خود را خریداری کنند.

ولی خاطرنشان کرد: به منظور رفاه مردم و تنظیم بازار، از اسفندماه سال ۹۵ توزیع گوشت قرمز منجمد با قیمت هر کیلوگرم ۲۳ هزار تومان و گوشت مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم ۵۷۰۰ تومان در فروشگاه های زنجیره ای، تعاونی های مصرف کارگری و کارمندی، میادین میوه و تره بار و اصناف توسط این شرکت آغاز شده و تا تعدیل تقاضای بازار ادامه دارد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۶۳۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله روسیه به ذخایر گاز اوکراین

حمله روسیه به ذخایر گاز اوکراین حمله روسیه به ذخایر گاز اوکراینجدیدترین موج حملات موشکی روسیه به تاسیسات برق اوکراین، یک پایگاه ذخایر زیرزمینی گاز در روز یکشنبه، هدف حمله قرار گرفت.

به گزارش انرژی پرس، شرکت انرژی دولتی «نفت گاز» اوکراین از حمله به پایگاه ذخایر گاز خبر داد اما افزود: در عرضه گاز به مصرف کنندگان، خللی وارد نشده است.

الکسی چرنیشوف، مدیرعامل «نفت گاز» گفت: تجهیزات آسیب دیده در این حمله، در دست تعمیر هستند. چرنیشوف در فیس بوک نوشت: این وضعیت، تاثیر مهمی بر فعالیت پایگاه ذخایر گاز نخواهد داشت زیرا گاز در اعماق زمین ذخیره می شود.

در این بین، ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، اعلام کرد تلاشها برای بازگرداندن منابع برق در مناطق مختلف در حال انجام است و بیشترین دشواری در شهر خارکف است که دومین شهر بزرگ اوکراین است.

وزارت انرژی و توزیع کنندگان اوکراین اعلام کردند این کشور، واردات برق را افزایش داده و صادرات را پس از حملات اخیر روسیه که طی آن شرکت نیروی  DTEK ۵۰، حدود ۵۰ درصد از ظرفیت خود را از دست داد، متوقف کرده است.

ولودیمیر کودریتسکی، مدیر شرکت «اوکراِنرگو» که خطوط انتقال برق اوکراین را اداره می کند، گفت: موج اخیر حملات روسیه، حداقل ۹۰ میلیون یورو (۹۷ میلیون دلار) خسارت وارد کرده است.

بر اساس گزارش رویترز، روسیه روز جمعه به تاسیسات تولید و انتقال اوکراین حمله کرد که باعث خاموشی گسترده در بسیاری از مناطق این کشور شد و تاسیسات انرژی در سه منطقه اوکراین هم بامداد یکشنبه، هدف حمله قرار گرفتند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قیمت گوشت قرمز امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • توزیع گسترده گوشت منجمد و گرم وارداتی گوسفندی در بازار یزد
  • توزیع ۲ هزار و ۶۰۰ تن کالای اساسی در کرمانشاه
  • امسال نیازی به واردات گوشت قرمز نداریم
  • ۵۰۰ تن گوشت قرمز در بوشهر توزیع می‌شود
  • ایرانیان چقدر گوشت مصرف می‌کنند؟
  • ۵۰۰ تن گوشت قرمز وارد استان بوشهر شده و در حال توزیع است
  • سرانه مصرف گوشت قرمز به ۷.۱ کیلو رسید
  • روسیه به ذخایر گاز اوکراین حمله کرد
  • حمله روسیه به ذخایر گاز اوکراین