Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام جعفر رعایتی درخطبه های این هفته نمازجمعه گنبدکاووس، اظهار داشت: روز طبیعت روز تخریب محیط زیست و جنگل نیست و همه باید با طبیعت مهربان باشند.
وی گفت: روز طبیعت در نگاه عامه مردم، آسوده شدن و نفس کشیدن در طبیعت است که اشکالی ندارد اما نبایستی برای نفس کشیدن خود، با ریختن انواع زباله و شکستن شاخه و یا قطع درختان، نفس طبیعت را بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام رعایتی، انداختن سبزه سفره عید در جاده های اصلی و یا جاده های منتهی به منابع طبیعی را از کارهای ناشایست دانست و اضافه کرد: باید برای سبزه عید و استفاده بهینه از این سبزه ها راهکاری اندیشیده شود.
وی همچنین باگرامی داشت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی، تصریح کرد: در این روز مردم ایران با رای 98،2 درصدی خود به جمهوری اسلامی نه یک کلمه زیاد و نه یک کلمه کم رای دادند و در طول 38 سال گذشته با نثار جان و مال خویش از آن صیانت کردند.
خطیب موقت جمعه گنبدکاووس ادامه داد: امروز نیز ملت ایران همچنان از آرمان های جمهوری اسلامی دفاع می کند و بزرگداشت روز جمهوری اسلامی نیز تجدید بیعت با آرمان های انقلاب، شهیدان و رهبری (ولایت فقیه) است.
حجت الاسلام رعایتی با تبریک حلول ماه رجب نیز گفت: این ماه از بهترین ماه ها و منتسب به ماه خدا بوده و بایستی بهترین بهره را از اعمال و فضائل این ماه بویژه مراسم اعتکاف آن ببریم.
وی در بخش پایانی خطبه ها به سخنان برخی مقامات آمریکایی در اجلاسیه های سالانه خود مبنی بر افزایش تحریم ها و فشارها علیه ایران بویژه در حوزه سپاه اشاره کرد و افزود: ملت ایران هیچ گاه از تحریم ها نمی ترسد و پای هر متجاوزی را که قصد حمله به خاک ایران را داشته باشد، می شکند.
شهرستان گنبدکاووس با افزون بر 380 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1648
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار: پری سالارنیا

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۶۳۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر واضح از پرچم جمهوری اسلامی ایران در دست تظاهرکنندگان در آمریکا | تصویر

تصویری از پرچم جمهوری اسلامی ایران در دست تظاهرکنندگان ایالت اوتاوا آمریکا مشاهده می‌کنید./ بیسیمچی مدیا

دیگر خبرها

  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • قطع درختان و تخریب طبیعت در الیمالات دغدغه مازندرانی‌ها شد + فیلم
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • تصویر واضح از پرچم جمهوری اسلامی ایران در دست تظاهرکنندگان در آمریکا | تصویر
  • دومین پویش مردمی پاکسازی جنگل های هیرکانی در گرگان برگزار شد
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • مشارکت پنج هزار خانواده اصفهانی در طرح تبدیل زباله میوه و سبزی به خشکاله
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی