Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-05@19:15:52 GMT

در انتخابات ریاست جمهوری فرد اصلح را انتخاب کنیم

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۶۴۴۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان آیت‌الله سید احمد میرعمادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد با تبریک آغاز ماه رجب اظهار داشت داشت: ماه رجب فضیلت بسیاری دارد چراکه رجب ماه خداوند است و هر کس اعمال ماه رجب را انجام دهد جزء رجبیون قرار می‌گیرد.

وی به شهادت امام هادی (ع) و سوم ماه رجب که با دوازدهم فروردین مصادف شده است، اشاره کرد و افزود: دوازده فروردین روز جمهوری اسلامی است و مهمترین هدف امامان ما نیز تشکیل حکومت اسلامی و حفظ جامعه اسلامی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در لرستان عنوان کرد: ما باید خدا را شکر کنیم که این هدف ائمه در زمان فعلی ما به برکت مجاهدت‌های امام بزرگوار و خون شهیدان عملی شده و جمهوری اسلامی ایران تشکیل و در دوازده فروردین با رأی مردم تثبیت شد.

وی تصریح کرد: دوازده فروردین روز پیروزی حکومت‌الله بر حکومت طاغوت و روز عید ملی و مذهبی ما است و باید این ایام‌الله را گرامی بداریم.

میرعمادی با اشاره به سیزده فروردین و روز طبیعت بیان کرد: سلامت طبیعت و سلامت محیط زیست در این است که ما درختان و گیاهان را حفظ کرده و از بین نبریم چراکه استفاده کردن از نعمت‌ها مسئولیت‌آور است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان حفظ و نگهداری از طبیعت را یک وظیفه شرعی دانست و گفت: با توجه به وضعیت گرد و غبار و تغییرات جوی باید طبیعت را حفظ کرده و اگر کسی طبیعت را از بین می‌برد باید او را امر به معروف و نهی از منکر کنیم.

وی درخت را مظهر حیات دانست و افزود: انسان به وسیله این درختان زنده است بنابراین اگر از نعمت‌های اللهی استفاده می‌کنیم باید آنها را قدر بدانیم.

میرعمادی اظهار داشت: بعد از سیزده فروردین و تعطیلات کشور برای دو امر مهم انتخابات و تولید و اشتغال آماده می‌شود.

وی انتخابات 96 را در درجه نخست اهمیت قرار داد و تصریح کرد: ما در انتخابات سه هدف اصلی را دنبال می‌کنیم که نخست مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و دومین هدف نیز این است که انتخابات سالم و با رعایت کامل قوانین و به دور از تفرقه برگزار شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه کاندیدای انتخابات از دادن وعده‌های دروغ خودداری کنند عنوان کرد: کسانی که کاندیدای شورای اسلامی شهر هستند باید اخلاق را رعایت کرده و نباید وعده‌های دروغ به مردم دهند.

وی افزود: هدف سوم در انتخابات، انتخاب فرد اصلح است یعنی کسی که به درد جامعه بخورد و در انتخابات ریاست جمهوری باید فرد اصلح را انتخاب کنیم، کسی که به دنبال اشتغال بوده و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را دنبال کند و باانگیزه و پر تحرک باشد.

میرعمادی بیان کرد: در انتخابات شوراها با توجه به اینکه شهر، شورا و آبادانی می‌خواهد باید کاندیداها با برنامه باشند و ما در انتخاب‌ها باید معیارهای صحیح را مد نظر قرار دهیم.

وی بیان کرد: نام‌گذاری سال با توجه به نیاز اصلی کشور یعنی تولید و اشتغال و رفع بیکاری است و تحقق شعار سال با انتخاب فرد اصلح است.

امام جمعه خرم‌آباد ضمن تسلیت سالگرد رحلت آیت‌الله بروجردی مصادف با دهم فروردین گفت: آیت‌الله بروجردی نه تنها افتخار مردم لرستان بود، بلکه افتخار جهان اسلام و استوانه دین و معرف مکتب اهل بیت و بنیان‌گذار تقریب مذاهب بوده است

وی با اشاره به خدمات آیت الله بروجردی گفت:خدمات آیت الله بروجردی جهانی بوده است و جهان از وجود ایشان بهره‌مند شده است و هنوز هم شاگردان و آثار و برکات ایشان همچون نور تابان موجب بهره مندی مسلمانان است.

انتهای پیام/ز

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۶۴۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دغدغه مردم در حوزه اشتغال است

به گزارش خبرنگار مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در راستای کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«امیر حسین نظری» از حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

امیرحسین نظری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بعد از ادغام دو وزارت بازرگانی و وزارت صنایع و معادن، به عنوان سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان منصوب شدم و بعد از چند ماه رئیس این سازمان شدم.

وی، اشتغال را جزو مشکلات شهرهای رامهرمز و رامشیر عنوان کرد و افزود: اشتغال می‌تواند اولویت اصلی در سرلوحه کار هر شخصی که به عنوان نماینده شهرستان انتخاب می‌شود قرار بگیرد چون دغدغه مردم در حوزه اشتغال است.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر ادامه داد: برنامه‌هایی را برای رفع بیکاری در شهرستان پیش بینی کرده‌ایم. به طور حتم در چهار شاخص که می‌تواند به نوعی اشتغالزایی بالایی داشته باشد باید توجه جدی کنیم.

نظری توضیح داد: صنعت، معدن، تجارت و کشاورزی چهار شاخصه‌ای است که برای رفع مشکل بیکاری باید به آن توجه داشته باشیم.

وی با اشاره به طرح‌های صنعتی گفت: شرکت‌های فولادی و پتروپالایشگاه حاصل دسترنج در زمان مسئولیتم در اداره کل صمت خوزستان است که نفوذها و جای گذاری غلط سبب به حاشیه رفتن این طرح‌ها شد و اکنون نیز نگران هستم این طرح‌ها به جایی نرسد و با این انگیزه برای حضور در مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی کردم.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر تاکید کرد: این طرح‌ها از نظر ارزش افزوده و تولید می‌توانند کمک کنند و همچنین نقش آفرینی زیادی در زمینه اشتغالزایی دارند.

کد خبر 6096021

دیگر خبرها

  • جوکار: مردم اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس کنند
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • امام صادق(ع) آغازگر جهاد فقه و نهضت علمی اسلامی است
  • دغدغه مردم در حوزه اشتغال است
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکمرانی جمهوری اسلامی ایران هستند