Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام میرزا احمد علمی در خطبه های نماز جمعه این هفته هشترود افزود: نماز جمعه، قبل از هر چیز یک عبادت بزرگ دسته جمعی است و در تلطیف روح و جان و شستن دل از آلودگی های گناه و زدودن زنگار معصیت از قلب تاثیرگذار است.
وی افزود: در اسلام سه اجتماع بزرگ نماز جماعت، نماز جمعه و حج اهمیت زیادی قائل بوده که در این میان نقش و اهمیت نماز جمعه بسیار فراوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علمی به روز 12 فروردین روز جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: این روز، روز ظهور شخصیت واقعی مردم ایران، روز پیروزی مستضعفین بر مستکبرین و روز تثبیت انقلاب اسلامی است .
وی گفت: 12 فروردین نقطه عطفی در جامعه اسلامی است و این روز از بزرگترین اعیاد ملت ایران به شمار می‌رود که با رای مردم به جمهوری اسلامی به وقوع پیوست.
وی همچنین از کاندیداهای شوراهای شهر و روستا , مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری خواست به وعده های خود که در زمان انتخابات به مردم می دهند پایبند باشند.
وی از مردم خواست تا به افرادی رای دهند که به وعده های خود پایبند بوده و فردی ولایی و انقلابی هستند.
خبرنگار:جلیل دین محمدی**انتشاردهنده:عیسی عطاپور**
3077/7486

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۶۴۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، سردار نوراللهی از فرماندهان دفاع مقدس، خسروی مشاور استاندار در امور ایثارگران، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به مناسبت هفته بزرگداشت معلم، از ۲۲ خانواده معظم شهید فرهنگی استان تجلیل به عمل آمد.

حضور پرشور دانش آموزان از دیگر نکات مهم این مراسم بود.

این تجلیل در حاشیه مراسم «سه شنبه های شهدایی» که هر هفته در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام برگزار می شود، انجام شد.

کد خبر 6093632

دیگر خبرها

  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت
  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز
  • اجتماع امام رضایی‌ها در کرج برگزار می‌شود
  • تعرض تحریک‌آمیز شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی+ عکس
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست