Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی حجت الاسلام محمدعلی شاه آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه گتوند در مصلای امام خمینی (ره) این شهر افزود:شهروندان در این روز از طبیعت ، منابع طبیعی و برکات خداوند درست استفاده کنند و باید مراقبت کنیم در این روز گرفتار گناه و معصیت نشویم.
وی با بیان اینکه این روز بهانه ای برای استفاده از نعمت های خداوند است بر پرهیز از اسراف در استفاده از منابع خدادادی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه گتوند در ادامه به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت سال جاری و تایید صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا از سوی هیات اجرایی انتخابات گفت: اعضای هیات اجرایی با امانتداری و بی طرفی در تصمیم گیری و تایید صلاحیت داوطلبان مراقبت و مواظبت کنند و تمام مسائل را مدنظر قرار دهند.
حجت الاسلام شاه آبادی با تسلیت سالروز شهادت امام هادی (ع)گفت: به جرات می توان گفت یکی از امید ها و آرزوهای همه اولیای الهی اعتلای کلمه توحید در گستره عالم هستی است.
امام جمعه گتوند افزود: اگر امروز ما شاهد تحقق یک آرمان و اولیای الهی در کشورمان هستیم ،از برکات امامان معصوم است که امام هادی (ع) در شرایط خفقان با مدیریت سیاسی مایه استمرار مکتب اهل بیت(ع) شد.
حجت الاسلام شاه آبادی در پایان بر حفظ حرمت سالروز شهادت امام هادی(ع) در این ایام تاکید کرد.
7467/6068 خبرنگار:باقرابراهیمی ** انتشار:محمدعلی فریدپناه
کانال خبری ایرنا خوزستان: irnaahvaz@ برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۶۴۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار گونه جانوری در طبیعت «میاندشت» تیمار و رهاسازی شدند

احمد صفرزاده در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: چند گونه از جانوران شامل سارگپه، کاکایی، باکلان و آهو که به طرق مختلف مصدوم و آسیب دیده بودند، توسط دوستداران حیات وحش طی ماه جاری تحویل اداره محیط زیست شدند.

وی در ادامه افزود: با همکاری و کمک دامپزشکی شهرستان معاینات لازم و تیمار بر روی این حیوانات انجام گرفت و پس از چند روز مراقبت و اطمینان از سلامتی و بهبودی کامل با نظارت کارشناسان در زیستگاه‌های طبیعی رهاسازی و به دامان طبیعت بازگشتند

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جاجرم گفت: با قدرانی از دوستداران و حامیانی که حیات وحش زخمی و ناتوان را به محیط زیست تحویل می‌دهند، از مردم خواست از گرفتن حیوانات سالم و یا نوزادان حیات وحش خودداری نموده و در صورت مشاهده هر گونه حیات وحش مصدوم یا بیمار مراتب را به ادارات حفاظت محیط زیست اطلاع دهند.

کد خبر 6080681

دیگر خبرها

  • برگزاری تور پرنده نگری در پارک جنگلی آبیدر سنندج
  • کارگاه آموزشی مبانی محیط زیست درمدارس رشت
  • چهار گونه جانوری در طبیعت «میاندشت» تیمار و رهاسازی شدند
  • تولید روزانه ۹۰۰ تن پسماند شهری و خانگی در استان مرکزی
  • رهاسازی ۳۰ قطعه کبک در دامان طبیعت مرند
  • ارسال بیش از ۱۴۰۰ نامه از طرف طبیعت
  • ۲۰ عنوان برنامه همزمان با هفته محیط زیست در مرکزی اجرا می شود
  • ریشه‌های غنی تاریخی در حفط محیط زیست مورد توجه قرار گیرد
  • چهارمحال و بختیاری یک استان گردشگری است
  • فعالیت ۱۵۶ خانه محیط زیست درآذربایجان‌غربی