Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازایلام،حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی روز جمعه در بازدید از ایستگاه های نوروزی پلیس در دره شهر اظهار کرد: امسال سال تولید واشتغال از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده ودر واقع افزایش تولید همان اشتغال نیروهای مولد است و نیروی انتظامی با ایجاد بستری امن در کشور می تواند فرصت اشتغال و مشارکت مردم را در عرصه اشتغال و تولید فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در بازدید از پاسگاه نوروزی گل اقاقیا شهرستان دره شهر بیان کرد: نگرش در آیات خداوند در فصل بهار برای اهل معرفت نشانه تحول وبرانگیختن است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در پایان با اشاره به ظرفیت شهرستان دره شهر در تمامی زمینه های اقتصادی افزود:مردم شهرستان دره شهر بسیار تلاشگر و پویا در زمینه زیرساخت اقتصاد مقاومتی و تولید در بخش کشاورزی بوده که نیازمند توجه مسئولان در جهت ارتقازمینه های اقتصادی، فرهنگی و کشاورزی است.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۶۴۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان تلاش دارند چهره قم را تخریب کنند

آیت‌الله مکارم شیرازی، گفت: دشمنان تلاش دارند با آلوده کردن جوانان قمی به مواد مخدر و دیگر مفاسد اخلاقی، چهره قم را تخریب کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله مکارم شیرازی در دیدار فرمانده نیروی انتظامی استان قم، با تبریک ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام و سال نو، قم را شهری متمایز و متعلق به جامعه تشیع دانسته و اظهار داشت: قم مرکزیت علمی و دینی جهان تشیع است. بیش از 80 هزار طلبه در حال فراگیری علوم دینی در سطوح مختلف هستند.

وی موقعیت قم را حساس برشمرده و افزود: دشمنان تلاش دارند با آلوده کردن جوانان قمی به مواد مخدر و دیگر مفاسد اخلاقی، چهره قم را تخریب کنند که این وظیفۀ شما را مضاعف می‌کند، چرا که ضربه به قم، ضربه به عالم تشیع است.

مرجع تقلید شیعیان بر آمادگی حوزه علمیه جهت همکاری با نیروی انتظامی تأکید کرده و گفت: حوزه علمیه می‌تواند در زمینه‌های مختلف به خصوص در مسئله حجاب با نیروی انتظامی همکاری کند.

آیت‌الله مکارم شیرازی با خطیر دانستن وظایف نیروی انتظامی، عنوان کرد: نیروی انتظامی از سویی موظف به برخورد شدید با برهم زنندگان نظم و مفسدان است و از سویی مأمور به محبت و رحمت و رعایت آداب اسلامی است و جمع میان این دو کار آسانی نخواهد بود.

وی حفظ حجاب را واجب دانسته و افزود: از سوی دیگر هم نباید این عمل با خشونت همراه شود، چرا که بهانه‌ای برای دشمنان و معاندان می‌شود.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به شب‌های قدر و شهادت امیرمؤمنان علی علیه السلام، گفت: باید احترام این ایام رعایت شود.

وی در پایان این دیدار امکانات مسجد مقدس جمکران را جوابگوی خیل عظیم عاشقان آن حضرت ندانسته و بر تأمین امکانات بیشتر تأکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دوازدهم فروردین؛ روز تثبیت نظام اسلامی
  • رشد اقتصادی با نقش آفرینی مردم اتفاق می‌افتد
  • دولت مردان سرمایه در گردش بنگاه های تولیدی را تامین کند
  • لازمه تحقق رشد ۸ درصدی اقتصاد، رونق و جهش تولید است
  • آیین اهتزار پرچم جمهوری اسلامی ایران درپایتخت مقاومت
  • امنیت و آرامش مرزهای ایران اسلامی مرهون مرزبانان است
  • خون شهدا زمینه ساز اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران
  • نیروی انتظامی جان خود را برای امنیت مردم تقدیم می کند
  • دشمنان تلاش دارند چهره قم را تخریب کنند
  • بازدید فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش از بندر امیرآباد