Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه ایرنا از فدراسیون جهانی، در حالی که جایگاه نجمه خدمتی در رشته تفنگ 10 متر از رده شانزدهم به رده دوازدهم و در رشته سه وضعیت از دوازدهم به یازدهم ارتقا یافته است، جایگاه الهه احمدی دیگر تیراندازی المپیکی کشورمان نسبت به رده بندی قبلی اش تغییر نکرده و همچنان در رده هفتم جهان ایستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس این رده بندی که امروز جمعه( 30 مارس 2017) از طرف فدراسیون بین المللی اعلام شده است، الهه احمدی در جایگاه هفتم ایستاده است. جایگاه حسین باقری همچون رده بندی گذشته حکایت از یک پله سقوط دارد؛ به گونه ای که وی از رده هشتم به رده نهم جایگاه سقوط کرده است.
جایگاه این تیرانداز نسبت به دو رده بندی قبل دو پله سقوط را نشان می دهد.
در این رده بندی جایگاه پوریان نوروزیان تیرانداز جوان کشورمان در رشته تفنگ 10 متر، از رده 42 جهان به رده 24 صعود کرده است.
اما در رشته تفنگ سه وضعیت، خدمتی باز هم با یک پله صعود از رده دوازدهم جهان به رده یازدهم صعود کرد. جام بزرگ با هشت پله سقوط از رده پانزدهم جهان در رده بیست و سوم قرار گرفته است.
طبق آخرین رده بندی فدراسیون بین المللی تیراندازی در رشته تفنگ سه وضعیت ،حسین باقری با 39 پله صعود از رده 88 جهان در رده 49 ایستاد، حسین نوروزی با 15 پله صعود از رده 46 به رده 31 جهان رسید و الهه احمدی نیز با دو پله صعود از رده 54 به 52 صعود کرد.
در رشته تپانچه 10 متر نیز گلنوش سبقت الهی از دیگر تیراندازان المپیکی ایران با 22 دو پله صعود از رده 48 به رده 26 جهانی صعود کرده است. الهام هریجانی دیگر تیرانداز ایران با چهار پله سقوط از رده 40 در رده 44 قرار گرفت.
این گزارش همچنین از صعود یک پله ای سبقت الهی در رشته تپانچه 25 متر جهان خبر می دهد؛ به این ترتیب این تیرانداز از رده 58 به رده 57 صعود کرده است .
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی irnavarzesh@همراه شوید.
ورزشی **1828 /1584
تنظیم کننده :‌خدیجه روزبهانی ** انتشار دهنده :‌مریم مولوی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۶۵۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در جایگاه بیست و پنجم طولانی‌ترین ساعات کاری در جهان

منبع: عصرایران

دیگر خبرها

  • مرگ تازه‌عروس زرندی در شب ازدواج
  • رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی باکمان چین
  • وقوع رگبار باران در ارتفاعات/ لزوم زمان‌بندی مناسب برای صعود به ارتفاعات
  • مرگ تلخ یک زن پس از سقوط در جوی آب + ویدئو
  • تندباد و بارش های رگباری در راه است/ لزوم زمان‌بندی مناسب برای صعود به ارتفاعات
  • رکوردشکنی نجمه خدمتی در تفنگ ۵۰ متر
  • ایران در جایگاه بیست و پنجم طولانی‌ترین ساعات کاری در جهان
  • لغو عضویت ایران در سه سازمان جهانی؛ گاف تازه دولت؟
  • اپل جایگاه جهانی خود را به رقیب آسیایی واگذار کرد
  • تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ خدمتی پنجم شد و چهل امیرانی هفتم