Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد امینی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون تردد خودروها در آزادراه های استان زنجان و جاده های زنجان - طارم، زنجان - تهم - چورزق پرحجم و قابل توجه است.
وی تاکید کرد: با وجود حجم بالای تردد خودروها در جاده های ارتباطی بیان شده تردد روان و بدون مشکل در جریان است.
امینی اظهارکرد: با توجه به پیش بینی های انجام شده از سوی هواشناسی تا ساعات آینده بارش برف و باران جاده های استان زنجان را در برمی گرید و بارش در مناطق کوهستانی به شکل برف خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: رانندگان، خودروهای خود را مجهز به تجهیزات زمستانی، به ویژه چراغ های مه شکن، وسایل گرمایشی، پتو و جیره غذایی خشک کرده و بدون این تجهیزات اقدام به سفر نکنند.
امینی از همه رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان زنجان خواست، از سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و عجله در ادامه مسیر پرهیز کنند.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 28 اکیپ راهداری در 28 گردنه کوهستانی و صعب العبور این استان به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می دهند.
رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه 141، سایت www.141.ir و نرم افزار موبایلی 141 ارتباط برقرار کنند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند.
به گزارش ایرنا، امینی تاکید کرد: هموطنان می توانند برای اطلاع از وضعیت راه های این استان با سامانه 1816 در تماس باشند.
37 دستگاه نظارت تصویری و 58 دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است.
مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به 20 دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزاد راه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین است.
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان حدود پنج هزار و 600 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.
7325/3001
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی ** انتشار دهنده: مینا افشاری
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان زنجان به کانال http://www.telegram.me/irnazanjaan بپیوندید.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۶۶۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل تجارت و تردد در پایانه های مرزی از رویکردهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است

تین نیوز

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه، تسهیل تجارت و روان سازی تردد مسافر در پایانه های مرزی کشور را از برنامه ها و رویکردهای اساسی حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای عنوان کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا شهرکی در نشست کارشناسی بررسی روند ترانزیت، حمل و نقل بین المللی، صادرات کالا، تردد مسافر و بازدید از زیرساخت های پایانه مرزی پرویزخان که به منظور تسهیل در تجارت و روان سازی تردد مسافر در پایانه مرزی پرویزخان برگزار شد، گفت: در پایانه های مرزی کشور، تشریفات ورود و خروج کالا و مسافر و ترانزیت کالا و تبادل نظر با حضور مستمر در پایانه های مرزی انجام می شود.

شهرکی افزود : در این جلسات فرایندهای موجود در پایانه های مرزی را به صورت میدانی بررسی می کنیم و باید آنچه در موضوع فرآیند پیش بینی شده است، در حوزه اجرا نیز بررسی شود.

وی در ادامه افزود: در جلسه ای که در پایانه مرزی پرویزخان برگزار شد؛ از زاویه های مختلف، بحث های ترانزیت کالا و تسریع در تردد مسافران مطرح شد و نگاه های نرم افزاری و در بُعد سخت افزار زیرساخت ها و امکانات و تجهیزاتی که باید مهیا شود، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

شهرکی با بیان این که در استان کرمانشاه شاهد شفاف سازی، بهبود و تسریع در انجام تشریفات مرزی هستیم، درباره ثمره نشست تخصصی در پایانه مرزی پرویزخان گفت: برنامه ریزی متمرکز ستاد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و شورای ساماندهی مبادی ورودی و خروجی مجاز زمینی کشور باید متناسب با وضعیت اجرایی در حوزه عملکردی پایانه های مرزی باشد و با انجام طرح های مطالعاتی و اقدامات مختلف، بهبود مستمر فرایندها بر اساس نیازها، تغییر در شرایط و مقررات، توافقات دوجانبه و چندجانبه منطقه ای و کنوانسیون ها و مقررات بین المللی را در دستور کار قرار دهیم و هدف این است که با این اقدامات شاهد جهش در دستیابی به اهداف تعیینی باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز 
  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • اجرای پروژه نصب حفاظ میانی در آزادراه کرج قزوین
  • تسهیل تجارت و تردد در پایانه های مرزی از رویکردهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان
  • آغاز اجرای پروژه عمرانی در جاده کرج_چالوس/ سفر به مازندران از مسیرهای جایگزین ممکن است
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی