Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-05@20:47:47 GMT

۵ نمونه چاقو با طرح جدید در زنجان تولید شد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۶۷۴۴۹

۵ نمونه چاقو با طرح جدید در زنجان تولید شد

زنجان- مدیرکل میراث فرهنگی زنجان خبر داد: پنج نمونه چاقو با طرح جدید در راستای کسب سهم بیشتری از بازار چاقوی زنجان تولید شده است.

به گزارش قدس آنلاین، یحیی رحمتی در جلسه بررسی عملکرد شهرستان های استان در حوزه برنامه های متفاوت ۹۶ تاکید کرد: این پنج نمونه چاقو که با طرح جدید در راستای کسب سهم بیشتری از بازار چاقوی داخلی توسط یکی از بهترین طراحان کشور تولید شده است و باید برای بازاریابی آن راهکارهای مناسبی اندیشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی ادامه داد: باید برای صنایع دستی در سبد کالای خانوار ایرانی به عنوان یک کالای کاربردی و مصرفی جایگاه مناسبی تعریف کرد. مدیرکل میراث فرهنگی زنجان با تاکید بر تسهیل صدور مجوزهای ساخت و بهره برداری از تاسیسات گردشگری ، عنوان کرد: برای گسترش تاسیسات گردشگری در استان بر آنیم تا در چهارچوب قوانین اختیاراتی به بخش خصوصی تفویض کنیم. وی با اشاره به ۷۹۰ بازدید نظارتی طی ۱۶ روز گذشته ، تصریح کرد: سلامتی مردم موضوع بسیار مهمی است و در این راستا باید نظارت های سخت گیرانه و مستمر در طول سال انجام شود. یحیی رحمتی، با تاکید بر گسترش تورهای یک روزه طبیعت گردی در استان زنجان، افزود: ما می توانیم از پتانسیل های جاذبه های طبیعی در روستاها برای عکاسی و همچنین از پتانسیل غذاهای محلی در روستاهای هدف گردشگری برای جذب گردشگر استفاده کنیم. وی ادامه داد: در حوزه گردشگری باید در استان ۵۰۰ موقعیت شغلی تعریف کنیم و از رشته های صنایع دستی فعال و نیمه فعال در راستای اشتغال زایی استفاده کنیم.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۶۷۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت نخستین ابرترانسفورماتور ۵۰۰ مگاولت آمپر کشور در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو گفت: با ساخت و تولید این ترانسفورماتور، این شرکت در زمره معدود سازندگان دارنده تکنولوژی ساخت اَبَرترانسفورماتور همچون ABB Siemens و TBEA قرار گرفت و ضمن رفع نیاز کشور از واردات ابرترانسفورماتورها، از خروج ارز از کشور جلوگیری شد.

صادقی افزود: تولید سه دستگاه از این ترانسفورماتور‌ها طی امسال در برنامه قرار دارد که اگر ساخت این سه ترانسفورماتور صورت گیرد از خروج بیش از ۱۵ میلیون یورو ارز از کشور جلوگیری می‌شود.

وی ادامه داد: این ابرترانسفورماتور ۳۴۰ تُنی مزیت‌هایی از قبیل صرفه‌جویی در فضای مورد نیاز برای قرارگیری ترانسفورماتور‌ها در پست برق به میزان حدود ۶۰ درصد، کاهش حدود ۷۰ درصدی تلفات بی‌باری نسبت به حالت سه ترانسفورماتور تک فاز، کاهش هزینه‌های احداث پُست و تسهیل فرآیند بهره‌برداری و مانیتورینگ را دارد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو گفت: طراحی و تولید بزرگترین ترانسفورماتور سه فاز شبکه برق کشور با ظرفیت ۵۰۰ مگاولت آمپر در گروه صنعتی ایران ترانسفو در حالی با تکیه بر دانش و تخصص بومی شده مهندسان ایرانی انجام شده است که این ترانسفورماتور غول پیکر تاکنون در کشور تولید نشده بود.


ساخت این ترانسفورماتور با حضور وزیر نیرو در زمان برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق کشور در آبان ماه سال گذشته آغاز شد و با وجود پیچیدگی‌های قابل توجه در محاسبات و طراحی این ابرترانسفورماتور ظرف مدت زمان بسیار کوتاه در ۶ ماه، به مرحله آزمایش و رونمایی رسید.

قرار است این ابرترانسفورماتور تولید شده توسط وزیر نیرو و برخی مقامات و مسئولان کشوری رونمایی و به بهره‌برداری برسد.

دیگر خبرها

  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • خودکفایی کشور در تأمین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین
  • خودکفایی کشور در تامین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین
  • خودکفایی در تأمین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین
  • ساخت نخستین ابرترانسفورماتور ۵۰۰ مگاولت آمپر کشور در زنجان
  • ۹۴۰ اثر تاریخی زنجان در فهرست آثار ملی ثبت شده است
  • تاکید وزیر خارجه مصر بر تقویت روابط مردمی و گردشگری با ایران
  • ۱۶۲ کارگر و کارفرمای نمونه در منطقه ازاد چابهار تجلیل شدند
  • افزایش هفت درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی
  • افزایش ۷ درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی