Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه>پلیس - میزان نوشت: شرور عربده کش، قمه به دست در اردبیل پس از خودزنی و تخریب یک خودرو از سوی ماموران پلیس دستگیر شد.

پلیس اردبیل اعلام کرد: برابر اعلام شهروندان به پلیس 110 مبنی بر عربده كشی فردی معلوم الحال با در دست داشتن قمه و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان در محله ارس اردبیل حوالی مسجد امیرالمومنین(ع)، بلافاصله اكیپ ضربتی پلیس در محل اعلامی حاضر و ضمن اجرای اقدامات تامینی لازم برای هموطنان به منظور جلوگیری از ورود آسیب از جانب این شرور، وی را برای حفظ آرامش دعوت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته پلیس اردبیل، فرد شرور به خویشتن داری پلیس پاسخ نداده و اقدام به خودزنی و تخریب خودروی پراید موجود در محل کرد و به عربده کشی ادامه داد.

بلافاصله مامورین وارد عمل شده و شرور عربده كش را با اجرای حركات رزمی از پیش تمرین شده مهار كردند.

بروز رفتار غیر عادی و شرارت بار در این فرد با هویت معلوم، احتمالا به علت مصرف زیاد مواد مخدر بوده است.

۴۷۲۳۵

کلید واژه‌ها : اراذل و اوباش - پلیس آگاهی -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۶۸۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان اماکن خصوصی و کابل‌های برق در «جاجرم» بازداشت شد

سرهنگ رضا قندی در در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابرات در شهرستان جاجرم رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: مأموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری یک سارق و در بازرسی از مخفیگاه نامبردگان اموالی نیز کشف و تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم در پایان با بیان اینکه در بازجویی‌های صورت گرفته از متهمین به ۲ فقره سرقت منزل اعتراف نمودند و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی گردید، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6098892

دیگر خبرها

  • عامل قتل در بوستان ولایت بازداشت شد
  • نزاع بر سر متلک ۳ شرور به دختر جوان
  • بازداشت باند دختران نامرئی بعد از سرقت از مرد جوان!
  • متلک ۳ شرور در نازی‌آباد حادثه‌آفرین شد
  • بازداشت عامل قتل هولناک در بوستان ولایت
  • سارقان اماکن خصوصی و کابل‌های برق در «جاجرم» بازداشت شد
  • ۲ تن چوب تاغ قاچاق در شاهرود کشف شد
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • دستگیری قاچاقچی عمده قرص‌های غیر مجاز منطقه تهرانپارس تهران
  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان