Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان تهران بر رعایت نکات ایمنی در مراکز گردشگری و تفریحی تاکید کرد و حفظ جان گردشگر را اولویت مهم و اساسی دانست. عباس جعفری دولت‌آبادی جمعه شب در بازدید از طولانی‌ترین پل معلق خاورمیانه در مشگین‌شهر اظهار داشت: راه‌اندازی طولانی‌ترین پل معلق خاورمیانه در مشگین‌شهر یک طرح و ایده جدید توسط مهندسان ایرانی و شرکت مکان شهر ابرار بوده که این امر توسعه گردشگری استان اردبیل و شهرستان مشگین‌شهر را به دنبال داشته و تلاش مسئولان مجموعه گردشگری پل معلق مشگین‌شهر قابل تقدیر و قدردانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش نامه نیوز، وی با اشاره به اینکه باید طرح و ایده‌های جدید در کشور حمایت شود و اجرای این ایده‌ها و طرح‌های نوین می‌تواند زمینه‌ساز پیشرفت کشور درعرصه‌های مختلف باشد، گفت: اجرای ایده نوین راه‌اندازی پل‌معلق مشگین‌شهر با طراحی و ایمنی استاندارد، یک موفقیت بزرگ توسط مهندسان ایرانی است و در حال حاضر شاهد تحول عظیمی دربخش گردشگری هستیم که این امردر مشگین‌شهر سبب افزایش گردشگران شده است.

دادستان تهران با بیان اینکه راه‌اندازی پل معلق مشگین‌شهر رونق اقتصادی و اشتغال منطقه را به دنبال داشته است، افزود: باید از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به ویژه پل معلق حمایت شود تا فازهای بعدی این پروژه نیز تکمیل شود که بدون شک تحول گردشگری و اقتصادی منطقه را به دنبال خواهد داشت.

جعفری دولت‌آبادی تصریح کرد: با توجه به افزایش گردشگران درپل معلق مشگین‌شهر باید فرهنگ حفظ طبیعت و محیط زیست و توسعه فضای سبز توسط مسئولان پل معلق مشگین‌شهر مبنای کار قرار بگیرد که این امر علاوه بر افزایش گردشگران، شور و نشاط اجتماعی را نیز افزایش می‌دهد.

داستان تهران بر رعایت نکات ایمنی در مراکز گردشگری و تفریحی تاکید کرد و حفظ جان گردشگر را اولویت مهم و اساسی دانست و از تلاش مسئولان پل‌معلق که این منطقه گردشگری را به شکل ویژه و با استانداردهای نوین طراحی کرده‌اند، تشکر و قدردانی کرد.

منبع: نامه نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namehnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نامه نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۶۸۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، با انتشار اطلاعیه ای از دستگیری عضو شورای شهر باغستان شهریار به اتهام اعمال نفوذ بر خلاف حق و قانون خبر داد و اظهار کرد: تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

دادستان شهریار تاکید کرد برخورد با مظاهر فساد و سوء استفاده از حقوق دولتی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضائی بوده و این موضوع با جدیت و اقتدار پیگیری خواهد شد.

شهر باغستان یکی از شهر های هفت گانه شهرستان شهریار است که در شرق این شهرستان واقع شده و دارای جمعیتی بالغ بر ۱۲۰ هزار نفر است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی مشهد از گردشگران سلامت در ۱۴۰۲
  • تمایل گردشگران عمانی به حضور در مازندران
  • منطقه جهانی اورامان میزبان آیین سنتی کومسای می‌شود
  • نصب بیش از ٥٠ تابلوی دو زبانه راهنمای گردشگری در روستای پالنگان
  • رفع مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی
  • پیگیر لایحه امنیت شغلی کارگران هستیم | با تهدید‌ها و تحریم‌ها نمی‌توانند ملت را متوقف کنند
  • مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی رفع شد
  • حل مشکل تردد و ورود موقت وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • تدارک تمام زیرساخت های گردشگری سرعین تا آخر اردیبهشت ماه
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران