Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@21:19:37 GMT

جوان ۲۹ ساله از غرق شدن در آبشار سلماس نجات یافت

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۶۸۶۵۳

جوان ۲۹ ساله از غرق شدن در آبشار سلماس نجات یافت

مدیرعامل آتش نشانی سردشت گفت: نیروهای نجات غریق آتش نشانی و خدمات ایمنی سردشت، جوان ۲۹ ساله اهل شهرستان روانسر را از خطر غرق شدن و مرگ در آبشار شلماش نجات دادند.

رحمان امینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سردشت اظهار داشت: مردی که به منظور تفریح و لذت بردن از آبشار شلماش در حاشیه آن ایستاده بود بر اثر لغزندگی سنگ‌ها در آب سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امینی گفت: این مرد 29 ساله همراه خانواده و برای گذراندن تعطیلات نوروزی از شهرستان روانسر در استان کرمانشاه به سردشت سفر کرده بود و در این حادثه خوشبختانه آسیب جدی ندیده است و تنها به صورت جزئی و از ناحیه صورت دچار پارگی لب شده است.

مدیرعامل آتش نشانی سردشت افزود: این مرد با هوشیاری و اقدام به موقع پرسنل نجات غریق آتش نشانی با موفقیت از آب خارج شد.

وی گفت: در چند روز گذشته نیز یک مرد 60 ساله اهل اصفهان بر اثر بی احتیاطی از لبه انتهایی رودخانه هنگام گرفتن عکس سلفی به داخل آبشار سقوط کرد که برای دومین بار در سال 96 نجات غریق آتش نشانی این فرد را نجات داد.

امینی تصریح کرد: با توجه به خروشان بودن آبشار شلماش و لغزنده بودن صخره‌ها تابلوهایی با عناوین شنا کردن ممنوع، خطر مرگ و مراقب باشید در حواشی آن نصب شده است.

به گزارش تسنیم، آبشار شلماش با داشتن سه آبشار پی در پی با ارتفاع‌های بلند صخره‌ای حدود 150 متر یکی از جاذبه‌های نمونه گردشگری و طبیعی شهرستان سردشت است که سالانه پذیرای هزاران نفر گردشگر از سراسر کشور است.

انتهای پیام/

R41361/P1384/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۶۸۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت نوجوان ۱۶ ساله کاشانی براثر سقوط درکوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: در عملیات جستجوی بیش از ۵ ساعته تیم‌های امدادی، جسد بی جان نوجوان پیدا شد.
روح الله فدائی افزود: گروه های امدادی آتش نشانی و جمعیت هلال احمر در حال گشت زنی در ارتفاعات پایین جسد فرد را پیدا می‌کنند، که شواهد نشان از این داشته که به علت سقوط از ارتفاع کوه فوت کرده است.
وی از شهروندان خواست هرگز بدون تجهیزات مناسب یا مربی و راهنما اقدام به صعود از ارتفاعات نداشته باشند و حتما به نحوی برنامه ریزی کنند که ساعتی قبل از غروب خورشید به پای کوه رسیده باشند.

دیگر خبرها

  • نجات جوان کرمانی از لبه یک پرتگاه در کوه صاحب الزمان
  • هوشیاری یک چوپان سلماسی جان ده‌ها نفر را نجات داد
  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • نجات جوان کوهنورد با کمک آتش نشانی وامداد کوهستان
  • فوت نوجوان ۱۶ ساله کاشانی براثر سقوط درکوه
  • این بار یک نوجوان ۱۶ ساله در طبیعت گم شد
  • آبشاره «لوه» گالیکش برای بار دوم در این هفته قربانی گرفت
  • نجات دو محبوس حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در مشهد
  • غرق‌شدگی یک جوان در کانال آب محدوده حیدرآباد