Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، الیوم السابع نوشت: «شوقی علام» مفتی مصر از سه هزار فتوا در تخریب کلیساها در مصر خبر داد.

وی با اشاره به ناکام ماندن همه تلاش ها برای ایجاد تنش میان مسیحیان و مسلمانان در مصر بیان کرد: مسلمانان پس از فتح کشورها بر اساس اصل ویرانی مشابه آنچه که افراط گرایان و داعشی ها در برخورد با میراث فرهنگی عمل می کنند، برخورد نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مفتی مصر تاکید کرد: به علت کج فهمی از اسلام درباره تعامل با میراث فرهنگی، فتواهایی که تشویق به ویرانی آثار باستانی در قاهره و الجیزه می کند، وجود دارد.

وی افزود: دارالفتوی مصر کشف کرده است که حدود سه هزار فتوا وجود دارد که تشویق به تخریب کلیساها و مخالفت با همزیستی میان مسلمانان و مسحیان می کند. نود درصد از فتواهای افراط گرایان بر عدم تعامل با غیر مسلمانان و تشویق کننده و در راستای دامن زدن به درگیری میان آنها حکایت دارد.

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۶۸۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مفتی عمان به تظاهرات دانشجویی در آمریکا و اروپا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، احمد الخلیلی مفتی سلطان نشین عمان به موضع گیری درباره اعتراضات دانشجویی در آمریکا و اروپا به جنگ غزه پرداخت.

وی بیان کرد: ما از انتفاضه دانشجویان و استادان در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در محکومیت کشتار جمعی مقامات اشغالگر در غزه تمجید می‌کنیم.

مفتی سلطان نشین عمان در ادامه تاکید کرد: امیدواریم که این اعتراضات به همه دانشگاه‌ها کشیده شود.

وی افزود: این عبرتی است برای کسانی که راه سازش در پیش گرفتند و به سمت عادی سازی با دشمن صهیونیست شتافتند.

کد خبر 6090326

دیگر خبرها

  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • ظرفیت های استان تهران برای تعامل اقتصادی با «واسط»عراق مهیا است
  • واکنش مفتی عمان به تظاهرات دانشجویی در آمریکا و اروپا
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)
  • ویدیو/ خروج پرسپولیسی‌ها از هتل در میان تشویق هواداران
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند