Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@20:40:40 GMT

ستاره هایی که از بارسلونا فرار کردند

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۶۹۰۳۰

بازیکنان بزرگی که از بارسلونا جدا شدند و یا به نوعی این تیم را ترک کردند نامدارانی هستند که شاید هر تیم و هر مربی آروزی داشتن آن‌ها را داشته و دارد.

گری لینکر:
او در نخستین فصل حضور خود در بارسلونا، ۲۱ گل به ثمر رساند و در فصل سوم حضورش در بندر، کرایوف او در خط میانی قرار داد. اما لینکر مرد محوطه بود و نتوانست عملکردی مناسب از خود به نمایش بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پس از جدایی از جمع کاتالان‌ها راهی باشگاه تاتنهام انگلستان شد.

رونالدو نازاریو ودلیما:
رونالدوی برزیلی که تنها یک فصل در بارسا حضور داشت، در ۵۱ بازی ۴۷ گل به ثمر رساند. او به علت مشکلات مدیر برنامه‌اش با سران بارسلونا، راهی اینتر میلان شد و بعد‌ها به یکی از اسطوره‌های ماندگار کهکشانی‌ها تبدیل شد.
ریوالدو:
ستاره‌ای که در طول ۵ فصل حضور در بارسلونا ۱۳۰ گل به ثمر رساند. در سال ۲۰۰۲ باشگاه بارسلونا به خیال اینکه ریوالدو دیگر تمام شده است، او را به باشگاه میلان فروخت. اما ریوالدو در سن سیرو عالی ظاهر شد و این چنین شد که کاتالان‌ها حسرت از دست دادن این ستاره را در قلب خود جای دادند.

روماریو:
وی که در سال ۱۹۹۳ به بارسلونا پیوست، نقشی کلیدی در تیم رویایی کرایوف داشت. بازیکنی خارق العاده با تکنیکی ناب که به علت مشکل با کرایوف، بارسلونا را ترک کرد.

زلاتان ابراهیموویچ:
زلاتان هنگام پیوستن به بارسلونا یکی از بهترین بازیکنان جهان بود. در ابتدای فصل خوش درخشید، اما در ادامه اوضاع به خوبی پیش نرفت و زلاتان نیمکت نشین شد. او پس از ۱۳ ماه حضور در نیوکمپ، از جمع آبی اناری پوشان جدا شد.
الکسیس سانچز:
بازیکنی تاثیر گذار که با آمدن نیمار به بارسلونا دیگر جایی در تیم نداشت. او در طول سه فصل حضور در بارسلونا ۳۹ گل به ثمر رساند.
تیاگو آلکانترا:
تیاگو برادر رافینیا هافبک مطرح بایرن مونیخ است و در سال ۲۰۱۳ از تیم فوتبال بارسلونا جدا شد و از جمله ستارگانی است که بارسا هنوز هم در آرزوی داشتن وی است، البته رافینیا نیز بعد‌ها با رفتن گواردیولا به بایرن مونیخ از جمع آبی و اناری پوشان جدا شد تا یک ستاره دیگر از آسمان بارسا پرواز کند.
رونالدینیو:
ستاره تکنیکی فوتبال دنیا در سال ۲۰۰۸ از سوی پپ گواردیولا طرد شد جای خالی وی تا مدت‌ها در بارسلونا حس می شد.
دکو:
یکی دیگر از رانده شدگان نیوکمپ در سال ۲۰۰۸ دکوی پرتغالی بود که با وجود ۱۱۳ بازی برای بارسلونا، وادار به ترک باشگاه شد.
ساموئل اتوئو:
در تابستان ۲۰۰۸ گواردیولا قصد فروش وی را داشت، اما چنین نشد و ساموئل توانست در موفقیت بارسلونا در کسب سه گانه سال ۲۰۰۹، نقشی تاثیر گذار داشته باشد. او که با گواردیولا دچار مشکل شده بود، سرانجام به اینتر پیوست و در اظهار نظری اعلام کرد: "روزهای خوب تیم فوتبال بارسلونا تمام شده است. "

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۶۹۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت لاپورتا از شکست بارسا: باورم نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، رئیس بارسلونا نمی‌توانست شکست عجیب مقابل خیرونا را که راهیابی بارسلونا به سوپرجام اسپانیا ۲۰۲۵ را پیچیده می‌کند، باور کند.

بارسا در دیداری مقابل خیرونا ایستاد که دو موضوع برای‌شان حائز اهمیت بود. یکی نزدیک شدن به جواز حضور در سوپرجام ۲۰۲۵ و یکی انتقام شکست خانگی در بازی رفت.

با این حال امشب فوتبال روی بی‌رحمش را به بارسلونا و ژاوی هرناندز نشان داد و آنها متحمل شکست ۴-۲ شدند. این یعنی آبی‌اناری‌ها در جدول از حریف کاتالانی عقب افتاده‌اند و شانس کمی برای نایب قهرمانی دارند.

خوان لاپورتا به‌شدت از نمایش بارسا خشمگین بود. به نقل از اسپورت، هوادارانی که در نزدیکی رئیس بارسا قرار داشتند، صدای فریادهای او را می‌شنیدند که می‌گفت «غیرممکن است» و «باورم نمی‌شود».

واکنش لاپورتا به دلیل دو بار از دست دادن برتری در بازی و کم شدن احتمال حضور در سوپرجام سال ۲۰۲۵ است. چیزی که به معنای بودجه اضافه برای باشگاه است و بارسا اگر این مقدار بودجه را می‌خواهد باید در سوپرجام حضور داشته باشد.

این شکست چند روز پس از آن اتفاق افتاد که خود لاپورتا اعلام کرد ژاوی هرناندز در باشگاه خواهد ماند. سرمربی اسپانیایی قبلا گفته بود که در پایان فصل از بارسا جدا خواهد شد اما پس از تلاش‌های لاپورتا و دیگر اعضای هیئت‌مدیره در باشگاه ماندنی شد.

دیگر خبرها

  • پالما با درخشش ستاره‌های ایرانی، سلطنت خود در اروپا را تداوم بخشید
  • ستاره‌های ایرانی دوباره فاتح لیگ قهرمانان اروپا!
  • بعد از رسوایی بزرگ: فرار ستاره سیتی به عربستان!
  • مأموریت سخت ژاوی به دکو: ژاوی سیمونز را به بارسلونا برگردان!
  • توییت طعنه‌آمیز همسر ویتور روکه پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا! / عکس
  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!
  • طعنه سنگین ستاره رئال به بارسلونا (عکس)
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!
  • عصبانیت لاپورتا از شکست بارسا: باورم نمی‌شود
  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود