Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در بیش از ۶۰ مسجد سطح استان برنامه‌ریزی شده است.

حجت‌الاسلام عیسی بزمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: ثبت‌نام مراسم معنوی اعتکاف از روز گذشته در استان آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند جهت حضور در این مراسم تا 20 فروردین‌ماه به صورت حضوری و یا با مراجعه به پایگاه اینترنتی تبیان زاهدان به آدرس www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

etekafsb.ir/etekaf مراجعه و ثبت‌نام کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: برگزاری این مراسم معنوی در بیش از 60 مسجد سطح استان برنامه‌ریزی شده و برگزاری حلقه‌های معرفت، برپایی محافل انس با قرآن، کرسی تلاوت قرآن، سخنرانی فرهیختگان، برگزاری نماز جماعت، مراسم ادعیه‌خوانی، نشست‌های بصیرتی از جمله برنامه‌های محوری در نظر گرفته شده برای معتکفین در این مساجد است.

وی با اشاره به اینکه معتکفین استان بایددر زمان ثبت‌نام مبلغ 40 هزار تومان به عنوان هزینه همیاری به مسجد مورد نظر پرداخت پرداخت کنند، خاطرنشان کرد: از خیران درخواست داریم تا با کمک‌های مالی از علاقمه‌ندان به شرکت در این مراسم معنوی حمایت کنند تا شاهد رشد و شکوفایی فضایل اخلاقی در جامعه باشیم.

بزمانی با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از 6 هزار نفر در مراسم معنوی اعتکاف در سطح استان شرکت داشتند، گفت: مراسم معنوی اعتکاف از 22 فروردین‌ماه به مدت 3 روز در مساجد سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R7843/P1377/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۶۹۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال

فردا جمعه مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، نادر کاشانی بازیکن اسبق تیم ملی بسکتبال  ایران روز سه شنبه دارفانی را وداع گفت و چهارشنبه مراسم تشییع او با حضور شماری از پیشکسوتان و رئیس فدراسیون بسکتبال برگزار شد.
همچنین مراسم ترحیم این پیشکسوت جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۱۰ تا 11:30 در مسجدالرضا میدان نیلوفر تهران برگزار خواهد شد.

مرحوم نادر کاشانی از بازیکنان بزرگ ایران بود.
وی در بازی های آسیایی ۱۹۶۶، ۱۹۷۰, ۱۹۷۴ و جام ملت های آسیا ۱۹۷۳ مانیل عضو 
موثر تیم ملی بسکتبال ایران بود که ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ چشم از جهان هستی فروبست.
کاشانی متولد ۳ اردیبهشت ۱۳۲۳ در محله فرهنگ تهران بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود