Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@13:46:52 GMT

تردد خودروهای سنگین در محورهای گردشگری همدان ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۶۹۱۵۳

تردد خودروهای سنگین در محورهای گردشگری همدان ممنوع شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان از ممنوعیت تردد خودروهای سنگین و حمل مسافر توسط وانت و کامیون در طول اجرای طرح محدودیت ترافیکی در روز طبیعت خبر داد.

سرهنگ علی فکری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی شهر همدان در روز طبیعت اظهار داشت: این تمهیدات به منظور جلوگیری از وقوع هرگونه حادثه رانندگی در معابر و محورهای استان همدان در روز طبیعت اندیشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بر این اساس از ساعت 19 تردد تمام خودروها از میدان قائم به سمت بلوار کولاب و محور گنجنامه ممنوع و مسیر از سمت میدان گنجنامه به سمت میدان قائم یکطرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان بیان کرد: همچنین از ساعت 14 مسیر تقاطع پژوهش به سمت بلوار شهید فهمیده و میدان قائم و میدان قائم به سمت انتهای بلوار ارم و انتهای بلوار ارم به سمت بلوار بعثت(تقاطع سعیدیه قبلی) یکطرفه می‌شود.

وی عنوان کرد: تمام خودروهایی که از گنجنامه و یا تقاطع پژوهش وارد میدان قائم می‌شوند باید از سمت انتهای بلوار ارم و بلوار بعثت خارج شوند.

فکری گفت: بر این اساس از تردد موتورسوارن دارای حرکات مخاطره‌آمیز، فاقد کلاه ایمنی برای راکب و سرنشین، حامل بار و یا سرنشین غیرمتعارف در سطح معابر جلوگیری کرده و موتورسیکلت توقیف و به پارکینگ منتقل می‌شود.

وی تصریح کرد: از رانندگان وانت‌بارها و کامیونت‌ها تقاضا می‌کند از حمل مسافر در قسمت بار اکیدا خودداری کنند و در صورت مشاهده ضمن اعمال قانون، از ادامه مسیر آنها جلوگیری می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان تأکید کرد: عبور کامیون و خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین در مناطق شهری و مناطق گردشگری و تفریحی به ویژه مسیر تقاطع پژوهش، محور گنجنامه، بلوار ارم، بلوار سعیدیه، جاده کیشین و ابرو و جاده حیدره و بلعکس از ساعت 8 تا 23 ممنوع است.

انتهای پیام/

R41405/P1384/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۶۹۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش تندباد‌های لحظه‌ای و ممنوعیت تردد شناور‌ها در کیش، ۱۲ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، اداره بنادر و دریانوردی اعلام کرد: با توجه به هشدار رنگ زرد اداره کل هواشناسی هرمزگان و تندباد‌های لحظه ای، افزایش ارتفاع امواج دریا و تلاطم دریا تردد شناور‌های دریایی با محدودیت‌های همراه است.

امروز تردد شناور‌های خودروبر، تفریحی و گردشگری تا ساعت ۱۹ ممنوع است.

تردد شناور‌های سبک و صیادی نیز امروز ممنوع است.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در ۷ محور شمالی کشور از امروز تا شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه
  • ثبت بیش از ۹۴ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل
  • محدودیت های ترافیکی ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت در محورهای مواصلاتی کشور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز
  • ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور
  • وزش تندباد‌های لحظه‌ای و ممنوعیت تردد شناور‌ها در کیش، ۱۲ اردیبهشت
  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • چرا تنها سایت موزه غرب کشور عاقبت به خیر نشد