Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سخنگوي وزارت امورخارجه کشورمان در واکنش به اظهارات اخير وزير دفاع آمريکا گفت: به اين مقام آمريکايي يادآور مي شويم درباره ريشه ها و منابع تروريسم آدرس اشتباه ندهند.

به گزارش خبرگزاري آريا، بهرام قاسمي روز شنبه در واکنش به اظهارات کذب و نادرست «جيمز ماتيس» وزير دفاع آمريکا که در سفر به لندن بار ديگر در ادعايي بي پايه و اساس ايران را متهم به حمايت از تروريسم کرده است، افزود: به اعتقاد جمهوري اسلامي ايران يکي از دلايل اصلي ناکارآمدي و عدم موفقيت در اقدامات بين المللي در مبارزه با تروريسم، دادن آدرس هاي اشتباه و غلط در مورد ريشه ها و منابع مالي و فکري تروريسم و انحراف افکار عمومي جهاني و بين المللي از کشورهاي اصلي حامي تروريسم است که اظهارات وزير دفاع آمريکا در لندن نمونه اي تکراري از آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: تا زماني که برخي کشورها و در راس آنها آمريکا، مصمم اند منبع و منشاء اصلي تروريسم و افراط گرايي تکفيري - وهابي را ناديده انگارند و به دلايل کاملا مغرضانه و سياسي کشورهايي مانند ايران را که خود در 4 دهه گذشته قرباني تروريسم در انواع و اشکال مختلف آن بوده را متهم کنند و عامدانه بر تمامي تلاش هاي بي وقفه ضد تروريستي آن در منطقه چشم بر بندند و به انحاء مختلف به تشويق و تسليح حاميان تروريسم و جنايات آنان مشغول باشند، نمي توان و نبايد انتظار داشت که غده چرکين و رو به رشد تروريسم مهار و نابود شود.
قاسمي گفت: صرف نظر از اعترافات و اظهارات صريح برخي مقامات آمريکايي در بوجود آوردن و حمايت از گروه هاي تروريستي خطرناکي چون داعش و حمايت پيدا و پنهان از ديگر گروه هاي تروريستي جنايتکار که در جاي خود بسيار مهم و قابل پيگيري است، به اين مقام آمريکايي ياد آور مي شويم اگر اراده اي جدي و واقعي براي مقابله و مبارزه با تروريسم دارند، به جاي متهم کردن بي جا و مغرضانه ايران و ادامه سياست هاي شکست خورده قبلي يعني استفاده ابزاري - سياسي از تروريسم، برخي کشورهاي دوست و نزديک خود در منطقه را که حمايت هاي بي دريغ و گسترده آنان از گروه هاي تروريستي به روشني آشکار است را موظف به قطع و توقف حمايت هاي مالي، فکري و تسليحاتي از اين گروه هاي تروريستي - تکفيري سازند.


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۷۰۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات جدید علم‌الهدی درمورد وقایع دانشگاه‌های آمریکا؛ ببینید چطور استاد دانشگاه را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید احمد علم‌الهدی، روز چهارشنبه در دیدار با کارکنان عقیدتی سپاه خراسان رضوی افزود: اینها نشانه‌های صادق همان افولی است که از سال‌ها قبل، رهبر معظم انقلاب وعده آن را داده بودند و اکنون نشانه‌های تصدیق این وعده صادق بر همگان آشکار می‌شود.

بنابر روایت ایسنا، وی با بیان اینکه سال‌هاست که غرب ادعای دموکراسی دارد، افزود: حالا ببینید همین دموکرات‌ها چطور استاد دانشگاه را روی زمین می‌کشانند، مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند و داخل ماشین می‌اندازند در حالیکه نه‌ فقط چشم ملت ایران بلکه نگاه همه مردم دنیا به دانشگاه‌هایشان دوخته شده است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی خاطر نشان کرد: تصویر جامعه ما از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، دقیق‌ترین مصداق تشابه با همان واقعه احزاب است تا جایی که شما در سال‌های اخیر به چشم می‌توانستید ببینید کسانی بودند که شاید حتی سوابق درخشان انقلابی هم داشتند اما در مقابل ساز و برگ اردوگاه دشمن به صرافت افتادند تن به سازش دهند، مذاکره کنند و تسلیم شوند.

وی ادامه داد: در مقابل این افراد، دسته دیگری بودند که ایستادند و در صدر آن‌ها رهبر معظم انقلاب بود. اینها همان کسانی بودند که گفتند «وَ صَدَقَ الله وَ رَسوله» و تا به امروز نیز همه کار نظام و اسلام و انقلاب و کشور را با همین مبنا به پیش برده‌اند.

علم الهدی با بیان اینکه در عرصه تبلیغ و تبیین باید ابتدا به سراغ خودی‌ها برویم، افزود: برادران سپاه و توده اقشار مختلف بسیج، ۲ بستر مستعد کار فرهنگی هستند. مجامع خانوادگی، پاتوق‌های صمیمانه، اینها فرصت‌هایی است که می‌توان خیلی از مسائل فرهنگی و برنامه‌های تربیتی را به کمک خلوص ذاتی این فضا نهادینه کرد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901806

دیگر خبرها

  • نقش سازنده سپاه در امنیت پایدار منطقه و مبارزه با تروریسم
  • اظهارات جدید علم‌الهدی درمورد وقایع دانشگاه‌های آمریکا؛ ببینید چطور استاد دانشگاه را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند
  • مقام ارشد حماس: بلینکن وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا
  • حمایت دانشجویان آمریکایی از مردم غزه از اثرات عملیات «وعده صادق» بود
  • اتهام مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد
  • عنوان اتهامی مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد
  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا
  • ترور برای بقا
  • تروریسم یک تهدید مشترک برای کشورهای منطقه است
  • ریشه‌های تروریست‌پروری در سیاست‌های غرب؛ ترور برای بقا!