Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، «محمد وکیلی» روز شنبه پس از شکست 3 بر 2 تیم والیبال نوجوانان ایران مقابل چین در رقابت های قهرمانی آسیا با بیان اینکه بازیکنان ایران در دو ست بازی با چین عملکرد خوبی داشتند، تصریح کرد: در ست سوم روحیه بازیکنان چین افزایش یافت و در طرف مقابل، نفرات تیم ایران از نظر روحی و روانی متوقف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرمربی تیم والیبال ایران با یادآوری این موضوع که تیم چین عملکرد ایده آلی در دیدار امروز داشت، گفت: این تیم بازیکنان بلند قد و با تجربه ای دارد و آنان نسبت به بازیکنان ایران از تجارب بین المللی بیشتری بهره مند هستند.
وی ادامه داد: تیم چین حداقل چهار بازیکن با تجربه دارد، درصورتی که تیم ایران از این مزیت برخوردار نیست.
وکیلی درباره مسابقه فردا (یکشنبه) ایران با چین تایپه،گفت: گروه ایران بسیار سخت است و از پنج قدرت آسیا، حداقل سه تیم در این گروه هستند. در آینده خواهید دید که چه تیم هایی سهمیه جهانی می گیرند و این مساله دشواری گروه ما را مشخص می کند.
وی با ابراز امیدواری از اینکه نوجوانان ایران در دیدار فردا عملکرد خوبی داشته باشند، تصریح کرد: چین تایپه تیم قدرتمندی است و مسابقه با آن آسان نخواهد بود. تیم ایران کم تجربه است اما بازی به بازی شرایط بهتری پیدا می کند.
سرمربی تیم والیبال نوجوانان در پایان تاکید کرد: رقابت اصلی در مرحله پلی آف خواهد بود که تیم های برنده سهمیه جهانی می گیرند. البته نباید این بازی ها را نیز دست کم بگیریم، زیرا برای بهبود جایگاه در گروه و رقابت با حریف مرحله پلی آف بسیار مهم است.
تیم والیبال نوجوانان ایران بعد از شکست مقابل کره جنوبی و پیروزی بر بنگلادش در مرحله اول،در سومین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی آسیا سه بر دو مغلوب چین شد. تیم چین در دور مقدماتی به عنوان صدرنشین گروه چهارم به مرحله دوم صعود کرد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایران درتلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**3783**1379** 1701
خبرنگار: هادی افتخاری* انتشار دهنده: حمیدقدیمی

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۷۰۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ۲۲ بازیکن منتخب عادل برای تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر 18 سال پسر آسیا از 7 تا 14 مرداد در بحرین برگزار خواهد شد.

در قرعه‌کشی این رقابت‌ها، ایران در گروه C مرحله مقدماتی با چین، تیم دوم غرب آسیا و فیلیپین هم‌گروه شد. عادل غلامی که تاکنون استعدادیابی از نوجوانان 10 استان را به پایان رسانده است، از 22 بازیکن برای حضور در دومین اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت کرد.

البته این لیست باز خواهد بود و با توجه به برگزاری استعدادیابی از نوجوانان تهرانی در روزهای پنج‌شنبه نهم و جمعه دهم فروردین، امکان افزوده شدن افراد واجد شرایط به اردوی آماده‌سازی وجود خواهد داشت.

دومین اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال نوجوانان از 15 تا 28 فروردین ماه در خوابگاه شماره 2 مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد و تمرینات در سالن سایپا انجام می‌شود.

محمد امین رحیمی، مبین کلاسنگیانی، محمدامین ملکی، سید ابوالفضل سادات الحسینی، سیدحسین زمانی، ماهان برزکار، هاوار دست گشاده، نیما باطنی، متین قهرمانی، محمد مهدی برات‌زاده، رضا نورالهی، امیر محمد رفیعی‌راد، امیر نادری نورعینی، پرهام فدایی،  حمیدرضا آستانی، محمد امین عرب یارمحمدی، پارسا نیازی، عبدالباسط شرقی، امیررضا سعادت ساری بیگلو، امیررضا رمضانی، عرشیا سعادتی و محمدطاها سقلی بازیکنان دعوت شده به دومین اردوی انتخابی تیم ملی والیبال زیر 18 سال پسر ایران هستند.

دیگر خبرها

  • توضیح بخش رسانه‌ای تیم ملی در مورد جریمه مالی از سوی کنفدراسیون آسیا
  • فدراسیون، سرمربی و ۳ ملی پوش فوتبال ایران جریمه شدند
  • لحظه‌شماری برای جنگ بزرگ والیبال ایران
  • غوغای سرمربی تیم ‌ملی والیبال ایران در اوکراین
  • غلامی ۲۲ بازیکن را به دومین اردوی آماده‌سازی نوجوانان دعوت کرد
  • آغاز اردوی تیم والیبال جوانان ایران با دعوت از ۶۵ بازیکن
  • سرمربی مشهور فرانسوی در ویتنام برکنار شد
  • اعلام ۲۲ بازیکن منتخب عادل برای تیم ملی
  • صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی فوتبال
  • والیبال در ۱۴۰۲؛ قهر مردم!