Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «هدانا»
2024-04-28@01:56:14 GMT

نماینده خرم آباد: نقد دولت باید منصفانه باشد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۷۰۸۰۵

نماینده خرم آباد: نقد دولت باید منصفانه باشد

به گزارش ایرنا محمد بیرانوندی روز شنبه در دیدار نوروزی خود با اصحاب رسانه لرستان در محل قلعه تاریخی فلک الافلاک افزود: جامعه ای که در آن نقد وجود نداشته باشد زمینه برای ایجاد خفقان در آن فراهم می شود اما هر نقدی پاسخی دارد و پاسخ نقد را نباید به بسته بودن فضای نقد و گفت و گو تعبیر کرد.
وی نقدی را موثر دانست که منصفانه و به دور از حب و بغض های شخصی باشد و اظهار کرد: نقدهای افرادی که در جایگاه نمایندگی مردم هستند باید از جنس خدمت ویژه به مردم و فارغ از هرگونه منافع شخصی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی عملکرد دولت تدبیر و امید در استان لرستان را قابل تقدیر دانست و افزود: عملکرد دولت در مقایسه با دولت قبل به هیچ وجه قابل مقایسه نیست.
وی گفت: استاندار لرستان و تیم همراه وی در موقعیت های مختلف به رغم چالش های موجود پرتلاش عمل کرده اند.
بیرانوندی افزود: جامعه با نقد نیاز به روشنگری دارد و هیچ بحثی در این نیست اما در نقدها باید خدمت به مردم را محور توجه قرار داد.

** مشارکت مردم در انتخابات امنیت کشور را بالا می برد
نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراها گفت: رفاه و امنیت امروز ایران مدیون یاری خداوند و حمایت های مردم در موقعیت های مختف بوده است.
وی افزود: مردم با حضور و مشارکت خود در هر موقعیتی که خطری نظام جمهوری اسلامی را تهدید می کند وارد صحنه می شوند بطوریکه امروز کشور در آرامش و امنیت کامل به سر می برد.
بیرانوندی اظهار کرد: فضا در برخی کشورهای همسایه ناامن است و این روند امنیت را باید با تشویق مردم به شرکت در انتخابات تداوم بخشید.

** گردشگری یکی از ظرفیت های اشتغال در لرستان است
نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی اشتغال را از خواسته های اصلی مردم دانست و اظهار کرد: گردشگری در لرستان یکی از مهمترین فرصت شغل آفرینی است.
وی افزود: امسال با عنوان اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال نامگذاری شده است که برای تحقق اشتغال در استان به ویژه در شهرستان خرم آباد باید بتوان ظرفیت های گردشگری آن را معرفی کرد.
بیرانوندی گفت: تاکنون اقداماتی در راستای معرفی جاذبه های گردشگری استان انجام شده اما این اقدامات کافی نبوده است.
وی افزود: طبق گفته مسافران نوروزی اماکن گردشگری و توانمندی های لرستان به خوبی معرفی نشده اند.
نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه رسانه ها و اهل قلم باید بیش از پیش ظرفیت های گردشگری استان را معرفی کنند، گفت: امروز محل دیدار نوروزی خود با اصحاب رسانه را بر بام مرتفع ترین اثر تاریخی لرستان انتخاب کرده ام تا از همین نقطه ضمن تبریک سال نو تمام هموطنان و ایرانیان را برای سفر به لرستان دعوت کنم.
وی افزود: قلعه فلک الافلاک یک ایستگاه تاریخی و پیشینه تاریخی ما است.
1920/3022
خبرنگار: مهری دریکوند ** انتشاردهنده: احسان کردی

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۷۰۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بساط ویژه‌خواری برچیده شود/ جایگاه شغلی کارگران ارتقا یابد

نماینده ولی فقیه در لرستان تأکید کرد: توجه به ارتقای شغلی کارگر، پرداخت حقوق به‌موقع کارگران، دقت در واگذاری کارها به کارگر ضروری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه خرم‌آباد در مصلای الغدیر گفت: حمایت مردم و نمایندگان قوای سه‌گانه از استاندار لرستان با هدف توسعه و آبادانی استان ضروری است.

وی با بیان اینکه اولین گام لزوم حمایت دولت و قوای سه‌گانه از استاندار است تا شاهد توسعه باشیم افزود: حمایت‌هایی که تاکنون انجام شده‌است، قابل‌تقدیر اما کافی نیست و همکاری با استاندار جدید ضروری خواهد بود تا تحول همراه با جهش را شاهد باشیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: ما در حال نزدیک‌شدن به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی هستیم و اگر افرادی بدون در نظر گرفتن شایسته‌سالاری به فردی رأی دهند خیانت به اسلام، نظام و مردم کرده‌اند.

شاهرخی با بیان اینکه انتخاب فرد اصلح ضروری است و مردم باید نگاه قبیله‌گرایی را کنار بگذارند تصریح کرد: برگزارکنندگان انتخابات مجلس شورای اسلامی باید امانت دار مردم باشند و حفاظت و صیانت از رأی مردم را به‌عهده بگیرند.

وی افزود: مسئولان طبق قوانین حق تبلیغ ندارند و در غیر این صورت با این‌گونه افراد متخلف برخورد می‌شود و اگر تخلفی صورت بگیرد، باید اطلاع رسانی شود تا جنبه بازدارندگی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: هیچ نهادی در این استان درباره رد و یا تأیید شخص و یا حوزه انتخابیه از نماینده ولی فقیه استعلام نکرده‌است و همه چیز برای مردم یکسان خواهد بود.

شاهرخی گفت: روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای  در پیش است و این ورزش با طنین ذکر و یاد اهل‌بیت به‌ویژه امیرالمؤمنین علیه‌السلام همراه و این فرهنگ باید با هدف جوانمردی تبلیغ شود.

وی با اشاره به شهادت مرتضی مطهری و روز معلم اعلام کرد: گروهی منحرف این فقیه و فیلسوف را از جامعه اسلامی گرفتند و با توجه به نام‌گذاری این روز به‌نام روز معلم، معلمان چراغ ارشاد را در دل شاگردان روشن نگه دارند که باارزش‌ترین هدیه است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به روز کارگر افزود: حیات و زندگی جامعه وابسته به کار و کارگر است و تلاش‌های این قشر مهم تلقی می‌شود و جامعه باید به سمتی حرکت کند که کسب ثروت رابطه مستقیم با کار داشته باشد.

وی با بیان اینکه ویژه‌خواری، ربا و رانت در نظام اسلامی باید برچیده شود، تصریح کرد: بخشی از مشکلات امروز از عدم مبارزه به‌هنگام، فوری و قاطع با فساد است.

شاهرخی متذّکر شد: توجه به ارتقای شغلی کارگر، پرداخت حقوق به‌موقع کارگران، دقت در واگذاری کارها به کارگر ضروری است.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: رژیم اشغالگر قدس کانون جرم و جنایت در دنیا است و تمام قوانین بین‌المللی را زیر پا می‌گذارد، اما مورد حمایت آمریکای جنایتکار قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر
  • ثبت میراثی از جهان اسلام در بروجرد
  • بساط ویژه‌خواری برچیده شود/ جایگاه شغلی کارگران ارتقا یابد
  • نرخ بازار باید منصفانه و اسلامی باشد/ ضرورت توجه به حق و حقوق کارگران
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان احداث می شود
  • متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» در خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی