Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بازرسی ویژه بازرسی کل ناجا گفت:‌ بدون تلاش شبانه روزی پلیس، کاهش آمار جرایم و تلفات ممکن نمی‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خوبان خبر، سردار عباس پله چای، رئیس بازرسی ویژه بازرسی کل ناجا در قرارگاه نوروزی امام علی(ع) فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه در طرح نوروزی پلیس زحمات زیادی کشیده شده است، اظهار کرد:‌ افزایش کشفیات و کاهش تلفات رانندگی به سادگی محقق نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه ماموران انتظامی برای آسایش مردم در ایام نوروز از راحتی خود گذشته اند، افزود: خانواده‌ها با درک صحیح شرایط ، زمان و نوع ماموریت خطیر ناجا، خدمت و همراهی با همسران خود را عبادت دانسته و در این راه صبورانه پشتیبان همکاران هستند.

سردار پله چای با اشاره به اینکه خدمت رسانی به مردم در گرما و سرما متوقف نمی‌شود، گفت: بهترین اجر برای ماموریت‌ها و وظایف سنگین پلیس نزد خداوند محفوظ است.

رئیس بازرسی ویژه بازرسی کل ناجا با تصریح بر اینکه کوچکترین سهل انگاری و بی دقتی از سوی پلیس عواقب زیان باری خواهد داشت، تصریح کرد: بازرسی به دقت عملکرد ماموران انتظامی را زیر نظر دارد اما نظارت‌های درونی در هر یگان نیز بسیار تعیین کننده هستند.

رئیس بازرسی ویژه بازرسی کل ناجا با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو در کشور، خاطرنشان کرد: عمل به فرامین مقام معظم رهبری و بصیرت افزایی باید سرلوحه امور ناجا قبل از انتخابات باشد.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۷۱۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهشت زهرا برای سال تحویل شبانه روزی شد

جواد تاجیک مدیر عامل سازمان بهشت زهرا شهر تهران به خبرنگاران گفت:همزمان با فرا رسیدن عید نوروز و لحظه تحویل سال، در اصلی بهشت زهرا باز است.

به گزارش فارس، وی همچنین به پنج شنبه و جمعه اخر سال اشاره کرد و گفت: با شبانه روزی کردن ترافیک توزیع شد.

وی ادامه داد به همین منظور برای سال نو هم همین کار را انجام دادیم و باید بگویم که پلیس راهور هم بسیار همراه است و از ان‌ها تشکر می‌کنم.

دیگر خبرها

  • حس ایثارگری و خدمت به مردم در پلیس نهادینه شده است
  • فعالیت شبانه‌روزی ۲۸۰ گشت پلیس استان مرکزی
  • بهشت زهرا برای سال تحویل شبانه روزی شد
  • جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران: اسباب کشی بدون مجوز در تعطیلات نوروز در غرب استان
  • کشف بیش از ۴۳۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در گلستان
  • قتل عام در جاده‌های کشور؛ آمار تلفات تصادفات رانندگی در ایران بازهم رکورد زد
  • پلیس قم در تعطیلات نوروزی آماده باش کامل است
  • ابراز نگرانی رئیس پلیس راه کرمان نسبت به کم توجهی های حوزه وقوع حوادث رانندگی/مصوبات كامل اجرا نمي شود
  • تلاش شبانه روزی برای مقابله با زمین خواری اراضی دولتی
  • ابراز نگرانی رئیس پلیس راه کرمان، نسبت به کم توجهی‌های حوزه وقوع حوادث رانندگی