Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،محمد بیرانوندی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران گفت : جامعه ای که در آن نقد وجود نداشته باشد به سمت خفقان خواهد رفت، افزود: این امر موجب ایجاد آتش در زیر خاکستر می شود.

وی با بیان اینکه البته هر نقدی پاسخی دارد و هرکسی که نقد می کند باید ظرفیت شنیدن پاسخ را نیز داشته باشد، تصریح کرد: عملکرد دولت تدبیر و امید در استان مطلوب بوده و قابل مقایسه با دولت قبلی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«عملکرد دولت فعلی در مقایسه با عملکرد دولت قبل از زمین تا آسمان فاصله دارد؛ برای نمونه در دولت قبل قیمت خودروی پراید از شش میلیون تومان به 17 میلیون تومان در پایان عمر دولت رسید درحالی که در دولت فعلی، سرعت نرخ تورم با موفقیت مهار شده است».

عضو فراکسیون امید مجلس تأکید کرد عملکرد دولت فعلی { روحانی} در مقایسه با عملکرد دولت قبلی {احمدی‌نژاد}، بسیار موفق بوده است.

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشار به اینکه عملکرد دولت را نباید نادیده بگیریم، اظهار داشت: حواسمان باید باشد که گوش عامه مردم به گفته مسئولان بوده و نباید به گونه ای عمل شود که فضای ناامید و یاس در جامعه ایجاد شود.

بیرانوندی با بیان اینکه من استاندار لرستان را پر تلاش می دانم، تصریح کرد: دغدغه استاندار رفع مشکلات استان بوده و در این مسیر چالش هایی وجود داشته که باید رفع شوند.

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نقد موجب اصلاح جامعه می شود، افزود: نقدها نباید مغرضانه باشد و زمینه را برای مایوس کردن ارائه خدمت به مردم فراهم کند.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه اگر نماینده نتواند نقد کند پس چه کسی می تواند نقد کند، یادآور شد: هرکسی از زاویه دید خود می تواند نقد کند و جامعه نیاز به روشنگری دارد و البته باید نقدها به دور از حب و بغض باشد.

در سخنانی با تاکید بر ضرورت معرفی جاذبه های گردشگری لرستان در سطح کشور اظهار داشت: این امر باید به صورت جدی در دستور کار رسانه های استان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه باید رسانه های استان در این حوزه ورود جدی تری داشته باشند، تصریح کرد: باید با اطلاع رسانی مناسب زمینه هدایت مسافران و گردشگران به استان را فراهم آورد.

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود قلعه فلک الافلاک لرستان را ایستگاه تاریخی برای معرفی تاریخ و تمدن لرستان به دنیا دانست و گفت: در این راستا باید زمینه برای معرفی این اثر تاریخی و همچنین سایر آثار تاریخی، طبیعی، فرهنگی و ... استان در سطح کشور و دنیا از سوی رسانه ها فراهم شود.

بیرانوندی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» از سوی مقام معظم رهبری بیان داشت: مقوله ایجاد اشتغال و رفع بیکاری برای لرستان بسیار مهم تر از سایر نقاط کشور است.

وی با بیان اینکه مهم ترین مطالبه مردم لرستان ایجاد اشتغال است، گفت: بالای ۹۰ درصد مشکلات مراجعه کنندگان به ما برای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری است.

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حوزه گردشگری یک حوزه بسیار مطلوب برای ایجاد اشتغال در استان است، گفت: این حوزه می تواند موجب رونق اشتغال و رفع معضل بیکاری در استان شود.

خبرنگار: محمود داودی نژاد

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۷۱۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه اقدامات دولت سیزدهم در سفر به استان بر اساس نیاز خراسان شمالی بود گفت: در ابتدای دولت سیزدهم شاهد کاهش چهار درصدی عقب ماندگی استان در حوزه راه بودیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت_ در آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های بهداشت و درمان خراسان شمالی اظهار کرد: خراسان شمالی پس از مستقل شدن در بسیاری از شاخص‌ها عقب ماند.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات دولت سیزدهم در سفر به استان بر اساس نیاز خراسان شمالی بود، افزود: در ابتدای دولت سیزدهم شاهد کاهش چهار درصدی عقب ماندگی استان در حوزه راه بودیم.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به احداث بیمارستان مادر و کودک، خاطرنشان کرد: ابتدا به دنبال ساخت این بیمارستان درون شهر بودیم اما به دلایلی اتفاق رقم نخورد.

مهدی شهریاری، منتخب مردم بجنورد در مجلس نیز در این مراسم تصریح کرد: در دولت سیزدهم خدمات مختلفی ارائه شده که همه این خدمات مربوط به جمهوری اسلامی است و نباید آن را مختص یک دولت دانست.

وی اضافه کرد: سرانه تخت بیمارستانی و مراکز درمانی در خراسان شمالی کمتر از میانگین کشور است.

منتخب مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی جانمایی بیمارستان مادر و کودک را نامناسب دانست و تاکید کرد: مردم استان باید دسترسی راحت‌تری به این بیمارستان داشته باشند.

شهریاری از کمبود پزشک متخصص در استان گلایه کرد و گفت: خراسان شمالی در عموم شاخص‌ها محروم است.

کد خبر 748468

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان
  • استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی، توسعه لرستان را به همراه دارد
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • شوراها پل ارتباطی دولت و مردم
  • انتقاد استاندار لرستان از تورم شدید نیروی کار در شهرداری‌ها
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد