Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علیرضا محلوجی عصر روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهارکرد: هرساله جمع کثیری از هم وطنان از سراسر کشور در ایام تعطیلات نوروز این آستان مقدس را جهت سفر انتخاب می کنند.
وی افزود: در شب شهادت امام هادی (ع) بیش از 20 هزار مسافر نوروزی از اقصی نقاط کشور وارد امامزاده آقا علی عباس (ع) شدند و حضور انبوه جمعیت در این ایام ، مسئولان آستان را شگفت زده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: ایام نوروز سال گذشته نیز بارگاه مطهر امامزاده آقا علی عباس و شاهزاده محمد (ع) میزبان حدود 300 هزار زائر و مسافر نوروزی بود.
محلوجی هم چنین از تکمیل و بهره برداری درمانگاه دو طبقه و 48 سوئیت مجهز در این آستان طی چند روز آینده با حضور مقام های کشوری و استانی خبر داد.
مدیر اجرایی آستان مقدس امامزادگان آقاعلی عباس و شاهزاده محمد (ع) از فرزندان امام موسی کاظم (ع) افزود: این امامزادگان همه ساله مورد استقبال میلیون ها زائر از سراسر ایران قرار می گیرند که محل آن در 30 کیلومتری شهر نطنز و هشت کیلومتری شهر بادرود در استان اصفهان قرار دارد.
7408/7430 * خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۷۱۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲۵۵ زائر از فرودگاه بندرعباس به سرزمین وحی

مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان از اعزام ۲۵۵ نفر از زائران بیت الله الحرام به سرزمین وحی از طریق فرودگاه بین المللی بندرعباس پس از وقفه ۹ ساله خبر داد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077073 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اعزام ۲۵۵ زائر از فرودگاه بندرعباس به سرزمین وحی
  • غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • راه‌یافتگان نهایی هشتمین جشنواره طنزپهلو معرفی شدند
  • برپایی نمایشگاه «در آستان بقیع»/ تصاویری از حرم‌های مطهر ائمه(ع) قبل و بعد از تخریب
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • شاهکار کین؛ شاهزاده هری در آستانه شکستن رکورد بمب‌افکن در بایرن مونیخ
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • ثبت میراثی از جهان اسلام در بروجرد