Web Analytics Made Easy - Statcounter

مفتی اهل سنت عراق امروز تاکید کرد که اگر آمریکایی‌ها بخواهند دوباره به عراق بازگردند، با آنها مقابله نظامی خواهیم کرد.

به گزارش تسنیم، مهدی الصمیدعی مفتی اهل سنت عراق در حاشیه ششمین کنفرانس سالانه وفاداری به مقاومت اسلامی در بغداد در گفت وگو با شبکه تلویزیونی السومریه تاکید کرد که در برابر هرگونه رویکرد طائفه گرانه خواهد ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: ما در مقابل طائفه گری و در مقابل کسانی که خواهان تقسیم عراق هستند، خواهیم ایستاد.

الصمیدعی از کسانی که تحصن ها را در استان الانبار به راه انداختند و باعث ورود گروه تروریستی داعش به عراق شدند، به شدت انتقاد کرد و بدون ذکر نامی از آنها گفت: برخی طرف ها پول های هنگفتی در تحصن های استان الانبار هزینه کردند و نتیجه آن ورود داعش به عراق شد.

وی تصریح کرد: ما 52 هزار جنگجو داریم که اکنون با داعشی ها می جنگند اما در صورت ورود آمریکایی ها و بازگشت آنها، با آنها از طریق نظامی مقابله خواهیم کرد و خودم اولین داوطلب برای اینکار خواهم بود.

الصمیدعی درباره حل و فصل اوضاع سیاسی عراق گفت: ما با هرگونه دعوت برای حل و فصل اوضاع و تقویت وحدت ملی خواه از سوی سید عمار حکیم رئیس ائتلاف ملی یا مقتدی صدر رهبر جریان صدر یا غیر از آنها باشد، موافق هستیم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۷۱۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) تصریح کرد: با طرف عراقی در حال رایزنی هستیم تا هم امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود و هم اتوبوس‌های عراقی بتوانند برای جابجایی زائران وارد ایران شوند.
 
به گزارش ایرنا؛ «سید مجید میراحمدی» معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در نشست مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری که ظهر امروز با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد گفت: مدیریت دولت در برگزاری مراسم اربعین سال گذشته رضایتمندی غیرقابل باوری ایجاد کرد و ما این را ناشی از تفضل حضرت ولی عصر (عج) می‌دانیم.
 
وی افزود: سال گذشته بر مساله گذرنامه و دریافت آن، حمل و نقل، مدیریت گرما و مدیریت زمان اقداماتی انجام دادیم که بحمدالله اقدامات نتیجه‌بخش بود اما معتقدیم ضعف‌هایی نیز وجود دارد و باید در جهت اصلاح آن گام برداریم.
 
معاون وزیر کشور ادامه داد: امسال در خصوص ۴۱ موضوع اربعین برنامه‌ریزی شده است و چهارشنبه همین هفته عازم عراق هستم تا بتوانیم با همکاری طرف عراقی به مشکلات رسیدگی کنیم.
 
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) گفت: قرار بود ۲ هزار اتوبوس خریداری شود که هنوز انجام نشده است. امسال به دنبال این هستیم که خودروهای سواری زائران برای اولین بار وارد عراق شود و از طرف دیگر اتوبوس‌های عراقی بتوانند برای کمک به نقل و انتقالات زائران وارد کشور شوند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • واکنش مفتی عمان به تظاهرات دانشجویی در آمریکا و اروپا
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه تاکید کرد
  • تأکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • تاکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه