Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت حلول سال نو و جشن عید نوروز جشنواره غذاهای سنتی ایرانی به همت سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر کاراکاس با پخت و معرفی 120 نوع غذای سنتی ایرانی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، این جشنواره با حضور خانم دلسی رودریگز وزیر امور خارجه ونزوئلا و برخی سفرای خارجی مقیم کاراکاس افتتاح شد و با استقبال گسترده مردم و دیپلمات های خارجی مقیم این کشور روبرو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی اعلائی سفیر جمهوری اسلامی ایران در ونزوئلا طی سخنانی با اشاره به مراسم و آئین های نوروزی در کشورمان و همچنین حدود 15 کشور دیگر در دنیا، آن را نمادی از تمدن کهن ایران برشمرده و نماد دوستی و همدلی میان مردم منطقه عنوان کرد.

وی با اشاره به بزرگداشت این روز در سازمان ملل در خصوص سمبل های سفره هفت سین توضیحاتی ارایه کرد.

وزیر امور خارجه ونزوئلا نیز در مراسم افتتاح این جشنواره ضمن تبریک عید نوروز به ملت و دولت ایران و تمامی کشور هایی که این روز را جشن می گیرند، آن را سمبل آغاز بهار و دوستی و همدلی میان مردم برشمرد.

در پایان غذاهای طبخ شده از سوی عموم خریداری شده و عواید آن به یک موسسه حمایت از کودکان سرطانی اختصاص یافت.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۷۲۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه، گفت: در این نمایشگاه ۹۵ غرفه از ۱۵ استان شامل زنجان، تهران، آذربایجان شرقی و غربی، همدان، قزوین، گیلان، کردستان، فارس، کرمانشاه، البزر، یزد، خراسان رضوی، لرستان و خوزستان برپا شده است.

قندیلی، مهمترین هدف برگزاری جشنواره ملی اقوام را معرفی و بیان اصالت‌های اقوام ایرانی، تقویت و معرفی هویت ایرانی و اسلامی، تقویت همگرایی ملی و معرفی توانمندی‌های اقوام ایرانی ذکر کرد.

وی افزود: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی موجب می‌شود تا به پیشینه و تاریخ غنی و مؤثر کشورمان برگردیم و فرهنگ و هویت خودمان را در میان نسل جوان تقویت کنیم.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان با بیان اینکه این نمایشگاه در زنجان به مدت ۶ روز برگزار می‌شود، ادامه داد: نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی از ۱۶ تا ۲۱ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان زنجان برای بازدید علاقمندان دایر است.

دیگر خبرها

  • ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی خود استفاده کنند
  • مخبر: ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی خود استفاده کنند
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به قم سفر کرد
  • کنگره ملی طب ایرانی، فرصتی برای احیای میراث کهن و ارتقای سلامت جامعه
  • آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • نشست خبری جشنواره کتاب در حال برگزاری است
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد
  • تحریم‌های اقتصادی به قالی‌بافان سنتی در ایران ضربه زده است
  • جزئیات توافق‌های بانکی ایران و روسیه