Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «هدانا»
2024-05-01@13:46:53 GMT

5 مورد تصادف در جاده های البرز 15 مصدوم به همراه داشت

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۷۲۰۷۴

5 مورد تصادف در جاده های البرز 15 مصدوم به همراه داشت

دکتر مهرداد بابایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تصادف ها که صبح امروز در محورهای کرج- چالوس و آزادراه کرج- قزوین اتفاق افتاده که در محور کرج- چالوس 3 تصادف به وقوع پیوست که یک مورد آن بین یک دستگاه پراید و پژو 206 در محدود نساء بود که منجر به مصدومیت 4 نفر شد.
وی اظهار داشت: همچنین در این محور یک مورد دیگر تصادف در محدوده آدران بین یک خودرو پژو 206 و ال 90 بود که 3 مصدوم داشت و مورد دیگر نیز در محدوده روستای حسنکدر بود که بین یک خودرو ریو و پژو 206 بود که مصدوم آن به صورت سرپایی مداوا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه تمام 15 مصدوم به مراکز درمانی اعزام شدند، گفت: همچنین در 2 مورد تصادفی که در آزادراه کرج- قزوین به وقوع پیوست در یک مورد آن 2 اتوبوس و 2 خودرو سواری بودند که 3 مصدوم داشت و یک مورد دیگر بین یک کامیون و 3 خودرو سواری پرشیا، سمند و وانت بار بود که 4 مصدوم در پی داشت که مصدومین آن به بیمارستان امام جعفرصادق (ع) هشتگرد منتقل شدند.

***بیش از 40 هزار تماس با اورژانس
بابایی به فعالیت های انجام شده توسط این مرکز از ابتدای طرح نوروزی اشاره کرد و افزود: از ابتدای این طرح که از 25 اسفند ماه سال گذشته آغاز شد 40 هزار و 199 مورد تماس با 115 انجام شد که برای 4191 مورد آن ماموریت انجام شد.
وی بیان داشت: همچنین حدود 365 نفر از هموطنان ما به 5 ایستگاه سلامت مستقر در محورهای استان مراجعه کرده اند.
رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز اضافه کرد: همچنین از ابتدای طرح نوروزی 11 مورد امداد هوایی برای انتقال مجروحین حوادث جاده ای انجام شده است.
وی گفت: در ایام تعطیلات نوروز امسال 2 مورد فوتی در حوادث جاده ای استان داشته ایم که یک مورد آن مربوط به ریزش سنگ از کوه و یکی دیگر نیز مربوط به واژگونی خودرو در محور اشتهارد بوده است.
6156/1535خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده:داریوش غفاری

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۷۲۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور یزد _طبس هشت مصدوم برجا گذاشت

به گزارش صدای ایران از ایرنا،" سید حسین طباطبایی" سه‌شنبه شب افزود: در این حادثه که در ساعت ۱۹ و ۲۴دقیقه در ۲۵ کیلومتری رباط پشت بادام رخ داد، هشت نفر مصدوم شدند..

وی با بیان اینکه این اتوبوس حامل دانش‌آموزان هنرستان پسرانه ذکایی که از یزد عازم مشهد مقدس بودند، اضافه کرد: در این حادثه ۲ کد آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس یزد تعداد سرنشینان این اتوبوس ۴۹ نفر اعلام کرد و گفت: مصدومان سه دانش آموز، یک معلم، ۲ نفر راننده اتوبوس و ۲ نفر هم راننده و سرنشین تریلر هستند.

طباطبایی اضافه کرد: همچنین در محور یاد شده یک خودرو کامیون ایسوزو به خاطر اینکه به اتوبوس و تریلر اسکانیا برخورد نکند منحرف و واژگون شد.

وی گفت: در مجموع در این سه حادثه ۱۰ نفر مصدوم که ۲ مصدوم در حال انتقال به بیمارستان شهید رهنمون یزد و هشت نفر بصورت سرپایی در محل توسط عوامل اورژانس درمان شدند.

محور ۳۷۰ کیلومتری یزد _ طبس از محور‌های حادثه خیز استان یزد است.

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور طبس
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور یزد _طبس هشت مصدوم برجا گذاشت
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز
  • تصادف اتوبوس حامل دانش آموزان در محور یزد طبس هشت مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار