Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-07@12:31:19 GMT

آغاز سال 96 برای پرسپولیس با شکست مقابل صنعت نفت

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۷۲۱۷۲

آغاز سال 96 برای پرسپولیس با شکست مقابل صنعت نفت

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، در ادامه هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران، صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۶:۳۰ درورزشگاه تختی این شهر میزبان پرسپولیس تهران بود که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر صنعت نفت آبادان به پایان رسید.

تک گل این دیدار را علی عبدالله زاده در دقیقه ۴۰ به ثمر رساند.

نیمه نخست:

دقیقه ۸: حرکت خوب و ارسال توپ به پشت محوطه جریمه برای نیک نفس با دفع بیرانوند راهی به دروازه نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه ۱۵: پشت محوطه جریمه محسن مسلمان صاحب توپ شد و با یک شوت از راه دور، دروازه را هدف قرار داد اما توپ این بازیکن راهی به داخل دروازه پیدا نکرد.

دقیقه ۲۴: اینبار فرشاد احمدزاده فرصت شوت‌زنی به دست آورد که توپ این بازیکن هم به بیرون رفت.

دقیقه۳۰: بازهم شاگردان برانکو قصد داشتند از راه دور دروازه صنعت نفت آبادان را هدف قرار بدهند که سروش رفیعی با یک ضربه پای چپ زیبا موفق به باز کردن دروازه حریف نشد و توپ او به تیر دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۴۰: حرکت خوب زردپوشان صنعت‌ نفت و ارسال توپ از سمت راست روی دروازه پرسپولیس، فرصت بسیار خوبی باری علی عبدالله زاده به وجود آورد و این بازیکن نیز بالاتر از حسین ماهینی با یک ضربه سر زیبا دروازه را باز کرد.

نیمه دوم:

دقیقه ۵۰: مهدی طارمی در نقطه جریمه صنعت نفت فرصت بسیار خوبی برای باز کردن دروازه حریف به دست آورد اما نتوانست از این فرصت به خوبی استفاده کند و توپ او به بیرون رفت.

دقیقه ۶۴: پرسپولیسی‌ها سمت چپ محوطه جریمه صنعت نفت صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که فرشاد احمدزاده با استفاده از این فرصت قصد داشت دروازه را باز کند که توپ این بازیکن با اختلافی زیاد به بیرون رفت.

دقیقه ۷۸: بازهم مهدی طارمی می‌توانست دروازه حریف را باز کند که ضربه سر این بازیکن با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت. ارسال خوب فرشاد احمدزاده از سمت چپ، فرصت خوبی برای طارمی به وجود آورد اما این مهاجم نتوانست از این فرصت به خوبی استفاده کند.

450

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۷۲۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن دومین کلین شیت با کاپیتان 21 ساله

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت فصل را با فهد طالب به عنوان دروازه بان اصلی آغاز کرد. گلر 29 ساله ای که 14 بار برای تیم ملی عراق درون دروازه ایستاده بود و به نظر می رسید مهره ای مطمئن برای حفاظت از دروازه آبادانی هاست. اما در ادامه فصل او در چند نوبت با پیام پارسا که از جوانان بومی تیم محسوب می شود، جابجا شد و عاقبت به طرز غیرمنتظره ای در نیم فصل از آبادان رفت.

با جدایی فهد طالب، به شکل عجیبی هیچ دروازه بان دیگری جذب نشد تا صنعت نفت در دور برگشت عملاً به جز پیام پارسا هیچ گزینه دیگری در اختیار نداشته باشد. پارسا که فقط 21 سال سن دارد و متولد آبادان است، در این فصل نشان داده که می تواند آینده روشن تری داشته باشد. 

او در بازی هایی مثل سپاهان کم اشتباه و مطمئن ظاهر شد تا نقشی پررنگ در پیروزی تیمش داشته باشد اما در برخی دیدارها نظیر بازی هفته گذشته مقابل هوادار، نمایش قابل تحسینی نداشت و می توانست روی گل هایی که دریافت کرد، عکس العمل بهتری داشته باشد.



با این حال در مصاف با مس رفسنجان، طالب ریکانی برای افزایش روحیه او، در آغاز بازی بازوبند کاپیتانی را به پیام پارسا سپرد تا به این شکل از او حمایت کرده باشد. نکته جالب اینکه پارسا با بازوبند کاپیتانی موفق شد برای دومین بار در لیگ برتر کلین شیت کند. او در دور رفت مقابل همین تیم مس رفسنجان هم دروازه اش را بسته نگه داشته بود.

صنعت نفت در 26 هفته لیگ فقط 3 بار موفق به ثبت کلین شیت شده که سهم پیام پارسا 2 و فهد طالب یک کلین شیت مقابل شمس آذر بوده است.

دیگر خبرها

  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • جشن دومین کلین شیت با کاپیتان 21 ساله
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره
  • پرسپولیس از لبه پرتگاه برگشت/ ستاره ازبک سرخ‌ها را مدعی نگه داشت
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • سرژ گنابری: مقابل رئال مادرید باید موقعیت بسازیم و سپس آن را بکشیم!
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید