Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛برانکو بعد از شکست یک بر صفر مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری گفت: سلام می‌کنم خدمت همه این برد را به نفت آبادان تبریک می گویم. می‌دانستیم این بازی برای ما سخت است، بازیکنان ما از انرژی تخلیه شدند. بعد از بازی با الریان از نظر فیزیکی تخلیه شدند. می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرایط برای هر بازیکنی می تواند مشکل ساز باشد در بازی های آینده تلاش می‌کنیم قهرمانی‌مان را تثبیت کنیم.

وی ادامه داد: شکل بازی امروز اینگونه بود، متأسفانه به اندازه کافی تمرکز و شانس برای گلزنی نداشتیم، برخی از بازی‌ها اینگونه پیش می‌آید. آبادان یک بار به سمت دروازه ما آمد و گلزنی کرد.

وی درباره اینکه در لحظه آخر قرار شد این بازی با حضور تماشاگران برگزار شود، عنوان کرد: نمی‌دانم چه اتفاقاتی افتاد یا می‌افتد، فوتبال بدون هوادار معنا ندارد اما نمی‌دانم لحظه آخر چه شد که تصمیم دیگری گرفتند اما من فقط تیم خودم را نگاه می‌کنم. ما به کیفیت بازی نفت آبادان واقف بودیم مخصوصاً اینکه این تیم نیم‌فصل اول نتایج خوبی گرفت. ما به هیچ عنوان این تیم را دست‌کم نگرفتیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه چرا در نشست خبری پیش از بازی با نفت آبادان حاضر نشد، گفت: من نمی‌دانم چرا این نشست برگزار نشد، پرواز ما بعد از ساعت ۱۰ شب به آبادان رسید البته اگر باشگاه پرسپولیس می‌خواست من می‌توانستم سال نو هم در آبادان باشم با این حال فقط ۲ پرواز برای آبادان وجود دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۷۲۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی هوادار و صنعت نفت آبادان‌ + پخش آنلاین

پخش زنده بازی هوادار و صنعت نفت آبادان‌ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۷:۰۰ امروز آغاز و از سایت آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های هوادار و صنعت نفت آبادان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز هوادار و صنعت نفت آبادان

لیگ برتر ایران (هوادار - صنعت نفت آبادان) ساعت ۱۷:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن

کد خبر 749617

دیگر خبرها

  • انسولین در داروخانه های هشتگرد به اندازه کافی موجود است
  • انسولین در داروخانه های هشتگرد به اندازه کافی موجود است 
  • ساعت پخش زنده بازی هوادار و صنعت نفت آبادان‌ + پخش آنلاین
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • برابر شمس آذر تمرکز و انگیزه لازم را نداشتیم
  • ارتش تک‌نفره قایدی برای صعود به فینال کافی نبود
  • اکبری: شانس بالای سپاهان در جام حذفی/ حواشی تمرکز مورایس را به‌هم زد
  • پیوس: تعویض‌های اشتباه، پرسپولیس را خلع سلاح کرد
  • آرزوی ستاره سیتی: آرسنال امتیاز بدهد، خوب می‌شود
  • فشنگچی: تمرکز تیم روی دیدارهای آتی باشد نه قرارداد اسمار