Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارحوزه اخبار داغگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛این روزها شبکه های اجتماعی تبدیل به پای ثابت سرگرمی های کاربران شده است. در سالی که گذشت اخبار متنوع و جذاب و گاه متأثر کننده زیادی را از طریق همین شبکه ها دریافت و برای دوستان و آشنایان ارسال کردیم.
در بسته عیدانه فضای مجازی قصد داریم پربازدیدترین اخبار دست به دست شده در شبکه های اجتماعی را در غالب بسته های گوناگون ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گریم های ماندنی فیلم های ایرانی در اینستاگرام عبدالله اسکندری+10 عکسصفحه اینستاگرام عبدالله اسکندری با تصویر چهره پردازی های بازیگران در فیلم های مختلف نماینگر هنر این هنرمند است.

ظهور کدهای QR بر روی سنگ قبرهااستفاده از کدهای QR در بسیاری از مکان ها می تواند اطلاعات زیادی را در اختیار کاربران قرار دهد که به تازگی در قبرستان ها از این کدها برای نمایش زندگی نامه اشخاص استفاده می کنند.


سگ اسکیت سوار/ زوم عجيب و باور نکردنی دوربين/ تصادفی جالب
در این خبر تعدادی از پربازدیدترین فیلم های کوتاه را در قالب یک بسته برای شما کاربران گرامی قرار داده ایم که در ادامه می توانید آنها را مشاهده کنید.زنان گردن دراز یک قبیله آفریقایی + تصاویرطبق یک رسم قدیمی قبیله ای هر سال یک حلقه به گردن دختران اضافه می‌کنند تا گردنشان دراز تر و زیباتر بشود.
دزد محبوب آمریکایی‌ها که بود؟ +عکس
دزدی در آمریکا چیز جدیدی نیست اما مردم در این کشور چارلى فلوید را بسیار دوست داشتند.

شخصیت های کارتونی که کامل کننده تصاویر واقعی هستند + تصاویرهنرمندی با ترکیب شخصیت های کارتونی و تصاویر واقعی دست به خلاقیت جالبی زده است.
پرسرعت ترین سرویس دهندگان اینترنت کدام اند؟در این گزارش قصد داریم پرسرعت ترین سرویس دهندگان اینترنت را از نظر مرکز مدیریت توسعه ملی اینترنت با یکدیگر مقایسه کنیم.

سند ازدواج با مهریه ای متفاوت +عکستصویری از سند ازدواجی که مهریه ای متفاوت در آن به ثبت رسیده منتشر شده است.
"بزرگ‌ترین قبرستان جهان" که با جنایت‌های داعش روز به روز بزرگتر می‌شود +تصاویر
"قبرستان وادی‌السلام" در نجف اشرف به‌ عنوان بزرگترین قبرستان دنیا شناخته شده است.
تصاویری جالب از موزه خودروسازی BMW
با رفتن به موزه شرکت خودروسازی BMW آلمان می توانید گذشته کاری این شرکت خودروسازی پر نام و نشان را در عرض چند ساعت ببینید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۷۲۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسینی در دیدار با فرماندار جدید کاشان با حمایت وهمراهی از حمیدرضا محمدی فشارکی گفت::بیانیه گام دوم انقلاب فرموده رهبر معظم انقلاب باید دغدغه فرماندار در دوره مسئولیتش باشد.
امام جمعه کاشان افزود: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی وظیفه اصلی ما نسبت به امام عصر (عج) است یعنی ما ظهور را در پیش داریم، حضرت امام خمینی (ره) سال ۱۳۴۲ قیام کردند و در بیانات ایشان آمده که هدف من بسترسازی اجتماعی در جهان برای ظهور است.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمشان به حقیر از کلمه مکرم استفاده کرده و فرمودند شما را به شهر مکرم کاشان اعزام می‌کنم انتظار از فرماندار جدید تقویت وجه مکرم شهر است وفرماندار جدید همه تلاش خود را برای صیانت از مکرم بودن کاشان انجام دهند و برای تقویت این تکریم تلاش کنند.
امام جمعه کاشان افزود: خود سازی، جامعه سازی و تمدن سازی سه جمله نخست بیانیه گام دوم انقلاب است، نگاه فرماندار جدید کاشان این باشد که قرار است فرمایش ولی امر را در کاشان اجرایی شود.

دیگر خبرها

  • کشف قبرستان باستانی در محل ساخت نیروگاه
  • موافقت اکثر صهیونیست‌ها با استعفای فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی
  • ظهور یک قدرت اقتصادی جدید؛ اقتصاد هند چقدر قوی است؟
  • راه‌اندازی پایگاه داده ملی مالکیت دوچرخه در بلژیک
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • هشدار به نشر دهندگان اخبار کذب
  • حضور بلینکن در چین هم‌زمان با تصویب بسته کمک نظامی به تایوان از سوی واشنگتن
  • اکثر آمریکایی‌ها معتقدند حمایت بیش از حد واشنگتن از تل‌آویو هدر دادن دلارهایشان است
  • ◄ کدهای دستوری دریافت رمز دوم پویا تمامی بانک‌ ها
  • حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان