Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@20:03:02 GMT

تراکتور 1 - گسترش 1؛ تیم امیر خیال بردن ندارد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۷۲۵۸۸

تراکتور 1 - گسترش 1؛ تیم امیر خیال بردن ندارد

تیم تراکتورسازی در حالی که فرصت خوبی برای کم کردن فاصله اش با پرسپولیس داشت اما مقابل گسترش فولاد متوقف شد.

به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازی و گسترش فولاد در ورزشگاه یادگار امام در قالب دربی تبریز به مصاف یکدیگر رفته اند؛ تقابل امیر قلعه نویی و فراز کمالوند همواره جذاب بوده و بازی های دو تیم تحت امر آنها معمولا تماشاگرپسند از آب در آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا در حالی که تراکتورسازی سایه استقلال را پشت سر خود در جدول احساس می کند و گسترش دوست دارد به جمع تیم های بالایی جدول رده بندی نزدیک شود، به نظر می رسد نبرد شماره 8 سرخابی های تبریز هم جذاب از آب در بیاید.


با گزارش زنده این مسابقه همراه "ورزش سه" باشید:
هفته بیست و پنجم لیگ برتر/ 12 فروردین ماه 95/ ساعت 17:30
ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز/تماشاگر: حدود 5 هزار نفر

داور: احمد صالحی کمک ها: رضا سخندان و فرزاد بهرامی

اخطارها:

محمد ایرانپوریان(30)- محمد نوری(54) از تراکتورسازی


بابک حاتمی(40) و مگنو باتیستا(42) از گسترش فولاد

تراکتورسازی:
محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، هادی محمدی، محمد ایرانپوریان، سعید آقایی، محمدرضا مهدی زاده، محمد نوری، کرار جاسم، محمد ابراهیمی، مهدی شریفی و شهرام گودرزی(70- لوسیانو ادینیو)
سرمربی: امیر قلعه نویی

گسترش فولاد:
کوروش ملکی، مرتضی اسدی، مصطفی اکرامی، مسعود ابراهیم زاده، بابک حاتمی، مگنو باتیستا، داریوش شجاعیان(90+1- سیدمحسن حسینی) علیرضا نقی زاده، رضا خالقی فر، یوسف سیدی(77- نیما مختاری) و لوسیانو پریرا
سرمربی: فراز کمالوند

شرح گل:

یک بر صفر تراکتورسازی(مهدی شریفی): دقیقه 16 ارسال کرار جاسم از جناح راست تراکتورسازی را مهدی شریفی با یک ضربه سر خوب وارد دروازه گسترش فولاد کرد.

یک بر یک گسترش فولاد(رضا خالقی فر): در دقیقه 55 ارسال بلند توپ توسط مدافعان گسترش به داخل محوطه جریمه تراکتورسازی با ضربه سر داریوش شجاعیان همراه شد؛ در ادامه اخباری اثر ناقصی روی توپ گذاشت تا توپ روی سر خالقی فر بنشیند و او ضربه اش را درست به جایی بزند که مدافعان تراکتورسازی حضور ندارند و دروازه سرخپوشان باز شود.

لحظات حساس:

دقیقه 17: ارسال داریوش شجاعیان با ضربه سر رضا خالقی فر همراه شد که محمد رضا اخباری توپ را مال خود کرد.

دقیقه 21: ضربه دیدنی کرار جاسم پس از عبور از دو مدافع گسترش فولاد وارد محوطه جریمه شد و ضربه دیدنی را به سمت دروازه زد که توپ با اختلاف بسیار اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 33: ضربه ایستگاهی محمد ابراهیمی از پشت محوطه جریمه گسترش فولاد را کوروش ملکی در اختیار گرفت.
دقیقه 37: نفوذ عالی شهرام گودرزی به محوطه جریمه گسترش فولاد، تراکتورسازی را در موقعیتی خوب برای گلزنی قرار داد؛ گودرزی توپ را روی دروازه ارسال کرد و در حالی که شریفی دروازه خالی را پیش رو داشت اما به توپ نرسید.
دقیقه 40: ضربه ایستگاهی کرار جاسم را از فاصله ای دور کوروش ملکی به زیبایی راهی کرنر کرد.
دقیقه 42: ارسال کرار جاسم از روی نقطه کرنر روی سر شهرام گودرزی نشست و ضربه خوب این بازیکن تیر دروازه گسترش فولاد را به لرزه در آورد.

دقیقه 51: کرار جاسم از فاصله ای حدودا 40 متری ضربه ایستگاهی اش را به سمت دروازه گسترش فولاد زد که توپ با اختلاف اندکی به بیرون رفت.

دقیقه 79: لوسیانو ادینیو پشت محوطه جریمه گسترش فولاد صاحب توپ شد اما ضربه او خوب نبود و توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 88: ارسال داریوش شجاعیان از جناح چپ تیم گسترش فولاد با ضربه سر رضا خالقی فر همراه شد که توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 90+2: ارسال خوب محمد ایرانپوریان از سمت راست با ضربه سر مهدی شریفی همراه شد اما توپ او راهی به دروازه گسترش فولاد پیدا نکرد و فضای بالای دروازه را شکافت.

حاشیه ها:

*قبل از شروع مسابقه در رختکن تراکتورسازی محمد ایرانپوریان با کسب اجازه از امیر قلعه نویی بازوبند کاپیتانی را بر دست محمد ابراهیمی بست.
*قبل از شروع بازی اعضای کادرفنی دو تیم برخورد گرمی با یکدیگر داشتند.
*مگنو باتیستا در دقیقه 4 بازی دچار مصدومیت جزئی شد اما خیلی زود به بازی برگشت.
*فرناندو دخسوس غایب بزرگ گسترش فولاد است و از روی نیمکت بازی را تماشا می کند.
*مسعود ابراهیم زاده در این دیدار بعنوان مدافع آخر به میدان رفته است.
*ادینیو فوروارد گلزن تراکتوری در غیاب حاتمی بار دیگر روی نیمکت نشسته است.
*هواداران تراکتور برای پرسپولیس که در 26 فروردین میهمان ماشین سازی خواهد بود خط و نشان کشیدند.
*کمالوند در طول گرم کردن تیم خود در ابتدای ورودی تونل رختکن نظاره گر جو استادیوم بود.

*هواداران تیم تراکتورسازی بعد از گلزنی مهدی شریفی این بازیکن را با شعار «مهدی باتعصب» تشویق کردند.

*مرتضی اسدی کاپیتان گسترش فولاد که سابقه بازی در تراکتورسازی را دارد، در این مسابقه با بازوبند قرمز رنگ در زمین حاضر شد.

گسترش فولاد تبریز تراکتورسازی تبریز

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۷۲۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با تساوی گل گهر و شمس آذر

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دو تیم گل‌گهر سیرجان و شمس‌آذر قزوین در نخستین بازی هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال به نتیجه تساوی بدون گل بسنده کردند.    این مسابقه در نیمه نخست بدون موقعیت و هیجان خاصی ادامه پیدا کرد و موقعیت‌های نصفه نیمه کمی روی دروازه‌ها ایجاد شد که مدافعان به سادگی خطر را از روی دروازه دور کردند.   در نیمه دوم هم موقعیت چندانی ایجاد نشد و در دقایق پایانی مسابقه گل‌گهری‌ها دو بخت گلزنی داشتند که حاصلی در بر نداشت.    جدی‌ترین موقعیت این مسابقه روی ضربه آزاد روبرتو تورس خلق شد و ضربه فنی این بازیکن در حالی که جعفرپور تسلیم شده بود به تیرک دروازه برخورد کرد و راه به جایی پیدا نکرد.   با این تساوی گل گهر و شمس آذر بترتیب با ۳۶ و ۳۵ امتیاز در مکان ششم و هفتم جدول باقی ماندند.    ورزشگاه: شهید سلیمانی سیرجان   داور: ایمان کهیش کمک‌ها: حسن ظهیری، حامد تازه پور و حامد سیری ناظر: ایرج نظری   ترکیب گل‌گهر سیرجان:   محمدرضا اخباری، مسیح زاهدی، سامان فلاح، مهدی تیکدری، سیدابولفضل رزاق پور، احمد زنده روح، علیرضا علیزاده، روبرتو تورس، مهدی ممی زاده (۷۳-قائم اسلامی خواه)، اریک باگناما (۵۵-علیرضا کوشکی) و سعید سحرخیزان (۷۳-مسعود زائر کاظمینی) سرمربی: مارینوس اوزونیدوس   ترکیب شمس‌آذر قزوین: علیرضا جعفرپور، هومن ربیع زاده، محمدرضا رضایی، حسین گودرزی (۸۱-مجتبی فخریان)، محسن طرحانی، پوریا سرآبادانی (۳+۹۰-سجاد جعفری)، صادق آلبوصبیح، علی آزادمنش، محمد پاپی (۴۶-عیسی مرادی (۸۱-معین قربانی))، امیرمحمد نسایی و فراز اماملی سرمربی:سعید دقیقی   کارت زرد:   پوریا سرآبادانی (۵۵)، معین قربانی (۸۳ و ۷+۹۰) از شمس آذر و روبرتو تورس (۷۷) از گل گهر    اخراج: معین قربانی (۷+۹۰) از شمس آذر    کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   لحظات حساس:   دقیقه ۱۳: بازی در میانه میدان در جریان است و دو تیم موقعیت خاصی ایجاد نکردند.   دقیقه ۲۹: ضربه اریک باگناما از پشت محوطه جریمه با تکل بلند ربیع‌زاده برگشت داده شد و در ادامه ضربه زاویه بسته تورس توسط جعفرپور مهار شد.   دقیقه ۳۹: ارسال رزاق پور برای سحرخیزان با ضربه سر این بازیکن همراه شد و توپ با فاصله کم به بیرون رفت.   دقیقه ۷۵: ارسال مهدی تیکدری پس از برخورد به مدافع گل‌گهر به صورت اتفاقی در آستانه ورود به دروازه بود که جعفرپور توپ را به کرنر فرستاد.   دقیقه ۸۸: روبرتو تورس پشت ضربه آزاد ایستاد و با یک ضربه دقیق فنی توپ را به تیرک کوبید و جدی‌ترین شانس گل‌گهر از دست رفت.

دیگر خبرها

  • آغاز هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با تساوی گل گهر و شمس آذر
  • میلان ۳-۳ جنوا
  • میلان ۳-۳ جنوا: روسونری بردن را فراموش کرده!
  • لیورپول 4-2 تاتنهام: افسوس برای امتیازات از دست رفته!
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • خیرونا 4-2 بارسا: امضای ژاوی زیر حکم قهرمانی رئال
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • اشتوتگارت 3-1 بایرن: خیال رئال راحت باشد!‏
  • چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی