Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-27@22:06:53 GMT

نه یک کلمه بیشتر ونه کمتر + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۷۲۵۹۶

روزبهارسیاسی ملت ایران یک روز قبل از روزطبیعت درتقویم سالانه ما ثبت شده است .روزی که یک انقلاب باوجود اقتدار انقلابی ،نوع حکومتش رابه رای گذاشت وبیش از 98درصد مردم به جمهوری اسلامی رای دادند . به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز سیستان وبلوچستان، این رای مردم حاصل تجربه تاریخی آنها ازانواع حکومت های گذشته در ایران بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاصل ارزیابی از قرنها حکومت شاهان وسالها استعمار بود این نوع حکومت حاصل تجربه وارزیابی ملت ایران ازانواع حکومت های بعد از رسول خدا در ایران بود و همین نوع حکومت ، امروز ایران رادرحین شباهت ها ، کاملا باکشورهای اسلامی متفاوت کرده است . باوجود یک ونیم میلیارد مسلمان در دولت های مختلف اسلامی فقط نوع حکومت جمهوری اسلامی ایران است که امید مظلومان ومستضعفین عالم است .طاغوت راچه درشکل بت ،چه در شکل امریکا واسرائیل نفی می کند .جهان اسلام یامدل حکومت ترکیه ای در پیش دارد و یامدل حکومت عربستان را که نتیجه ی نهایت این دو مدل پیدایش جریانهایی مثل داعش وسازش با صهیونیستها و امریکا شد . دردنیای امروز قرآن واسلام پشتیبانی قوی ترازجمهوری اسلامی ندارد وعلت اینکه امام خمینی رحمه الله علیه ، حفظ انقلاب اسلامی را از اوجب واجبات می داند یعنی بالاتر از هر واجبی همین است . یکی ازراههای حفظ وتقویت انقلاب اسلامی انتخابات است داشتن دولت های قوی ،مجلس قوی ، شوراهای کاری که این محقق نمی شود مگر درسایه حضور حداکثری وانتخاب افراد اصلح ، هرچیزی که این حضور را کمرنگ کند و یا وسوسه کند تا از انتخاب افراد اصلح چشم پوشی کنیم ، نتیجه اش جزتلخی سرنوشت مانیست . جز رکود دراقتصاد،فرهنگ ، سیاست واجتماع نیست . پس برای عزت باید آمد ،باچشم باز هم آمد دانلود دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۷۲۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این ربات سرطان ریه را تشخیص می دهد/ دقت بیشتر، آسیب کمتر (فیلم)

پزشکان امیدوارند این ربات در تشخیص ایمن و دقیق تر سرطان ریه موثر باشد.

به گزارش عصرایران به نقل از رویترز، پزشکان بر این باورند که تشخیص زودهنگام در حفظ زندگی مبتلایان به سرطان موثر است.

براساس گزارش موسسه ملی سرطان سالانه 125 هزار نفر در آمریکا به خاطر سرطان ریه جان خود را از دست می‌دهند.

این ریز روبات که از دستگاه‌های فعلی دقیق‌تر و ظریف تر است قادر به حرکت در محدوده گسترده تری از ریه و تشخیص غده و زائده های ریزتر و مشکوکتری است.

جزئیات بیشتر در باره نحوه کار و عملکرد این ربات را در تصاویر گزارش ببینید.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: راهی برای تشخیص زودهنگام سرطان ریه روش درمانی جدید برای سرطان ریه ۷ علامت ابتلا به سرطان ریه

دیگر خبرها

  • حمله مستقیم نظامی ایران به رژیم صهیونیستی یک شاهکار نظامی بود
  • مدیریت انقلاب اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی را در جهان منزوی کرد
  • این ربات سرطان ریه را تشخیص می دهد/ دقت بیشتر، آسیب کمتر (فیلم)
  • کلمه تاریخ‌ساز برازنده میرزازاده است
  • 2 مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • ۲ مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • مطهری: باید کمتر حرف‌بزنیم و بیشتر عمل کنیم
  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!
  • افتخارات نیروهای مسلح حاصل اطاعت از فرماندهی معظم کل قواست