Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرویس ورزش پایگاه خبری تحلیلیبی‌باک؛ بخش مهمترین عناوین:


اصفهان – زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم سپاهان در نخستین بازی پس از بازگشتش به اصفهان و بعد از پیروزی، به شدت مورد تشویق هواداران سپاهان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بی‌باک، حواشی دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و سایپا در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

تماشاگران تیم سپاهان در نخستین حضور مجدد کرانچار، استقبال خوبی از این بازی به عمل آورده بودند و حدود حدود 10 هزار هوادار تیم سپاهان پیش از آغاز بازی در ورزشگاه حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تشویق محمدرضا خلعتبری، بازیکن سابق تیم سپاهان و همچنین کرانچار سرمربی جدید این تیم اصفهانی از سوی هواداران از نکات جالب توجه بود.

بازیکنان تیم اصفهانی پیش از آغاز مسابقه به سمت حسین فرکی، سرمربی سابق این تیم رفته و با وی خوش و بش کردند.

حضور بازیکنان جوان تیم سپاهان نظیر غلامی و رضا میرزایی از ابتدای بازی در این مسابقه از نکات جالب توجه ترکیب تیم اصفهانی به شمار می‌رفت.

احمد جمشیدیان، بازیکن سابق سپاهان که با حرف و حدیث از این تیم جدا شده و به تازگی برای کاندیداتوری شورای شهر اصفهان اعلام آمادگی کرده، به یک باره در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان حاضر شد!

عزت الله پورقاز، مدافع تیم سایپا در دقیقه 25 بازی به دلیل خطا روی مسعود حسن‌زاده با کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شد.

انتقاد گزارشگر این بازی از زمان برگزاری این مسابقه و برگزاری آن در روز شهادت یکی از ائمه معصومین(ع) نیز از نکات جالب توجه این مسابقه به شمار می‌رفت.

تشویق قابل توجه کرانچار از سوی هواداران بعد از گل دوم این تیم اصفهانی قابل توجه بود.

خوشحالی قابل توجه مسعود حسن‌زاده، بازیکن سابق ذوب‌آهن و سایپا از گلزنی به تیم سابقش نیز از نکات جالب توجه مسابقه به شمار می‌رفت.

شادی قابل توجه شجاع خلیل‌زاده، مدافع سپاهان در دقایق پایانی و گل سوم سپاهان نیز توجه خبرنگاران و تصویربرداران را به خود جلب کرده بود. به نظر می‌رسد وی در انتقاد به حاشیه‌های حضورش در پرسپولیس، اینگونه به شادی پرداخت.


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۷۲۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیدا مقصودلو ماند و پیرمرد هتاک اصفهانی

فرارو- رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران درحالی به پایان رسید که دو تیم مدعی استقلال و پرسپولیس بازی‌های سرنوشت‌سازی در تبریز و تهران داشتند. دو دیداری که به نظر می‌رسید مهیج‌ترین بازی‌های هفته و یا شاید این فصل باشند، حسابی بی‌خاصیت از آب درآمدند تا علاقمندان به فوتبال دلسر شوند.

به گزارش فرارو، البته هرچقدر که این دیدارها، خاصه بازی حساس‌تر پرسپولیس و سپاهان در تهران بار فنی نداشت، حاشیه داشت. پیرمرد هتاک اصفهانی را دیگر کسی نیست که نشناسد؛ او روی سکوی هواداران سپاهان به طور علنی به دوربین زل زد و به هواداران زن بی‌شمار پرسپولیس توهین‌های بی شرمانه‌ای کرد. سکو آشفته بود و بار دیگر تقابل این دو تیم نشان داد آبستن حوادث غیرمنتظره است.

البته که سپاهانی‌ها فقط با این پیرمرد هتاک به صدر اخبار برنگشتند؛ دیگر داستان نام آشنا هم شیدا مقصودلو است. بازیگر ایرانی که خواسته یا ناخواسته یکی دو هفته‌ای می‌شود جای اخبار فنی فوتبال را گرفته است. دختری که همسر ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی سپاهان، شده و اتفاقا ژوزه برای رسمی کردن ازدواجش به دین اسلام هم گرویده است. در هفته‌هایی که به نظر می‌رسید هیجان فوتبال خالص به هواداران منتقل شود فقط داستان یک پیرمرد هتاک ماند و شیدا مقصودلو. اینجا دیگر کسی هم نمی‌پرسد ستاره‌های سوپرمیلیاردی فوتبال، با این همه هزینه که روی دست باشگاه‌ها می‌گذارند، چرا از انجام حداقل‌ها در زمین عاجز مانده‌اند.

دیگر خبرها

  • اعتماد دوباره مورایس به جوان سپاهان!
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • قابل توجه پان‌ترک‌ها که منکر حضور وهابی‌ها در باکو هستند!
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • شیدا مقصودلو ماند و پیرمرد هتاک اصفهانی
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • آبی‌های خوزستان آماده بازی بزرگ (عکس)
  • ستاره‌های سپاهان پشت باشگاه و هواداران (عکس)
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • افزایش قابل توجه درآمد اینترمیامی پس از حضور مسی