Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-04-19@15:18:16 GMT

نیمه دوم/ استقلال صفر - فولاد صفر

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۷۲۹۲۵

نیمه دوم/ استقلال صفر - فولاد صفر

گروه ورزشی: در آخرین دیدار هفته بیست و پنجم لیگ برتر و از ساعت 18:50 دقیقه امروز (شنبه) تیم‌های استقلال تهران و فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.
به گزارش بولتن نیوز ، سید حسین حسینی،‌ رابسون جانواریو، مجید حسینی، خسرو حیدری، میلاد زکی پور، امید ابراهیمی، امید نورافکن، مجتبی حق‌دوست، محسن کریمی، علی قربانی و کاوه رضایی، 11 بازیکن علیرضا منصوریان برای دیدار مقابل فولاد خوزستان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فولاد خوزستان نیز با ترکیب احسان مرادیان، ساسان انصاری، ایوب والی، محمد اهل شاخه، بختیار رحمانی، اسماعیل شریفات، ماتیاس چاگو، سینا مریدی، احمد عبدالله‌زاده، بهرام رشید فرخی و سروش سعیدی به مصاف آبی‌پوشان تهرانی رفت.

نیمه اول:

دقیقه 5: سانتر میلاد زکی‌پور از سمت چپ با ضربه سر کاوه رضایی همراه شد که با برخورد به مدافع فولاد در اختیار دروازه‌بان این تیم قرار گرفت.

دقیقه 7: پاس خسرو حیدری در محوطه جریمه فولاد خوزستان به کاوه رضایی که دریبل سرپای این بازیکن با ضربه او همراه شد

دقیقه 9: پرتاب اوت کاوه رضایی با اشتباه مدافعان فولاد خوزستان همراه شد که ضربه قیچی برگردان مجید حسینی از کنار دروازه فولاد به بیرون رفت.

دقیقه11: پاس رو به عقب کاوه رضایی از داخل محوطه جریمه استقلال به مجتبی حق‌دوست رسید که ضربه بی دقت این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 16: پاس ماتیاس چاگو به سمت راست خط دفاعی استقلال با فرار ساسان انصاری همراه شد که ضربه این بازیکن از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 18: پاس در عمق محسن کریمی با ضربه کاوه رضایی همراه شد که توسط احسان مرادیان به کرنر فرستاده شد.

دقیقه 30: ضربه ایستگاهی زیبای بختیار رحمانی از فاصله 25 متری با واکنش تماشایی حسین حسینی به کرنر رفت.

دقیقه 36: ضربه نوک پای اسماعیل شریفات توسط حسین حسینی، دروازه بان استقلال مشت شد تا این موقعیت نیز برای فولاد از دست برود.

دقیقه 40: ضربه بی دقت علی قربانی از روی خط محوطه جریمه با اختلاف از روی دروازه فولاد خوزستان به بیرون رفت.

دقیقه 45: ضربه بی‌دقت اسماعیل شریقات از داخل محوطه جریمه استقلال با فاصله زیاد به بیرون رفت.

نیمه دوم:دقیقه 46: امید ابراهیمی بعد از یک توپ ربایی به سمت دروازه فولاد ضربه زد که توپش از کنار دروازه به اوت رفت.دقیقه 47: شوت مجتبی حقدوست را دروازه بان فولاد مهار کرد.دقیقه 51: ارسال بازیکنان فولاد را حسینی دروازه بان استقلال به خوبی مهار کرد.دقیقه 53: محسن کریمی بعد از دریبل بازیکن فولاد با یک شوت دروازه را هدف قرار داد که دروازه بان فولاد توپ را مهار کرد.دقیقه 54: بازیکنان استقلال صاحب یک موقعیت گلزنی شدند که توپ را دروازه بان فولاد زودتر مهار کرد.دقیقه 55: استقلال ضربه کرنر را به شکل پاس زدند و ارسال خسرو حیدری به کاوه رضایی رسید و ضربه سر او با اختلاف کمی از کنار دروازه به اوت رفت.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۷۲۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) افتضاح‌ترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال

اوساسونا در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا روبروی والنسیا به میدان رفت و با یک گل برابر این تیم شکست خورد تا در جایگاه یازدهم جدول رده‌بندی قرار بگیرد و فرصت نزدیک شدن به حریف را از دست بدهد.

آندره آلمیدا تک گل والنسیا و این بازی را در دقیقه ۱۸ به ثمر رساند و پس از آن بود که تلاش‌های دو تیم برای باز کردن دروازه یکدیگر ناکام ماند، ولی اوساسونا این فرصت را داشت که بتواند در دقیقه هفتم وقت‌های تلف شده بازی را از روی پنالتی که توسط داور اعلام شده بود به تساوی بکشاند.

بودیمیر به عنوان پنالتی‌زن تیمش پشت این ضربه قرار گرفت و حرکتی انجام داد که تعجب بسیاری را به دنبال داشت و واکنش کاربران در شبکه‌های اجتماعی را هم به همراه داشت. او قصد داشت دروازه‌بان حریف را گول بزند، اما همین تصمیمش باعث اشتباه خودش در زدن ضربه شد.

قدرت این ضربه به حدی کم بود که دروازه‌بان والنسیا توانست به راحتی آن را در حالی که حتی به خط دروازه هم نرسیده بود در اختیار بگیرد و خیالش از بابت پیروزی تیمش در این بازی راحت شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • آتالانتا صفر - لیورپول 1: مثل آواز قو!
  • وستهام 1-1 لورکوزن: تیم آلونسو به سه‌گانه نزدیک‌تر شد
  • پرسپولیس در خانه قعرنشین، صدرنشین شد!
  • دشت سه امتیازی سرخ‌ها در آبادان/ پرسپولیس موقتا صدرنشین شد
  • صدرنشینی پرسپولیس با آتش‌بازی مقابل نفت + فیلم
  • طوفان پرسپولیس در آبادان؛ صدر جدول قرمز شد
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • شاهکار رئال در خانه سیتی/خداحافظی پپ با جام
  • العین 4-2 الهلال: پایان یک امپراطوری!
  • (ویدیو) افتضاح‌ترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال