Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@11:17:18 GMT

۴۲ میلی‌متر بارش در ایستگاه صمصامی کوهرنگ ثبت شد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۷۴۰۲۱

۴۲ میلی‌متر بارش در ایستگاه صمصامی کوهرنگ ثبت شد

مدیرکل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری گفت: با آغاز فعالیت سامانه بارشی از بعد از ظهر روز گذشته ۴۲ میلی‌متر بارش در ایستگاه صمصامی کوهرنگ ثبت شد.

شاهرخ پارسا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: پس از صمصامی بیشترین میزان بارش در ایستگاه کوهرنگ با 37 میلی‌متر تا عصر امروز ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به میزان بارش سایر ایستگاه‌ها افزود: میزان بارش در اردل به 3 میلی‌متر، لردگان 2، فارسان 4،بروجن یک، شهرکرد 3، سامان 4، شلمزار 4، مالخلیفه 3، پل زمانخان 7 و بن 8 میلی‌متر رسیده است.

مدیرکل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به وزش باد بیان کرد: بیشترین سرعت وزش باد در شهرکرد به 70 کیلومتر بر ساعت به ثبت رسید.

پارسا خاطرنشان کرد: فعالیت سامانه بارشی تا اواخر وقت روز دوشنبه ادامه دارد که در این مدت رگبار، رعد و برق، وزش باد نسبتاً شدید، تگرگ در مناطق مستعد و بارش برف در ارتفاعات شمالی پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

R41350/P41362/S6,54/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۷۴۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ایستگاه‌های پمپاژ برای دفع آب‌های سطحی در خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، صابر علیدادی گفت: باتوجه به پیش بینی‌های اداره کل هواشناسی خوزستان مبنی بر فعالیت سامانه بارشی در استان، همه تیم‌های عملیاتی و تجهیزات آبفا از دیروز در حال آماده باش هستند تا درصورت آب گرفتگی، کار تخلیه را با شدت بیشتری انجام دهند.

وی با بیان اینکه همه پمپ‌های مکنده در مدار فعالیت قرار دارند، افزود: همچنین پمپ‌های اس دی، ماشین آلات رفع انسداد، مکنده‌ها و دیزل ژنراتور‌ها نیز فعال هستند.

خسارت ۸ هزار میلیاردی دفع آب‌های سطحی به شبکه فاضلاب اهواز

علیدادی ادامه داد: ایستگاه‌های پمپاژ فاضلاب برای کمک به دفع آب‌های سطحی در آماده باش کامل هستند، هر چند ورود روان آب‌ها به شبکه فاضلاب موجب خسارت به شبکه می‌شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان می‌گوید: در بارندگی‌های قبلی، ۸ هزار میلیارد ریال به شبکه فاضلاب، پمپ‌ها و ماشین آلات ما خسارت وارد شد که تاکنون ردیف بودجه‌ای برای این موضوع تعریف نشده است.

علیدادی گفت: همه تلاش خود را برای دفع فاضلاب در اهواز انجام می‌دهیم تا به شهروندان آسیبی وارد نشود.

بر اساس گزارش هواشناسی بیشترین شدت بارش‌ها در روز‌های پنجشنبه و جمعه و بیشترین حجم بارش‌ها در مناطق مرکزی، جنوبی و مناطق مرتفع شرقی، شمال ِشرقی و شرقی و شمالی خواهد بود، همچنین ریزش تگرگ نیز در برخی مناطق دور از انتظار نیست.

دیگر خبرها

  • بارش‌ها در آذربایجان‌غربی تقویت می‌شود/ثبت ۲۶ میلی‌متر بارندگی در سردشت
  • تداوم بارندگی های شدید در کردستان تا روز جمعه
  • آمادگی ایستگاه‌های پمپاژ برای دفع آب‌های سطحی در خوزستان
  • بارش‌های رگباری زنجان را فرا می‌گیرد
  • استان مرکزی چه بهره‌ای از بارش‌های بهاره برد؟
  • یزد؛ همچنان کم بارش ترین استان کشور/ سامانه جدید بارشی در استان یزد+ فیلم
  • آخرین وضعیت بارش‌ها تا اردیبهشت ۱۴۰۳ در کشور + آمار استان‌ها کم‌ بارش و پر بارش
  • صلح و سازش در پرونده قتل با رضایت اولیاء دم در کوهرنگ
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • هفته پر بارش برای حوضه‌ی مند،کاریان و خنج