Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد از فردا در تهران از سر گرفته می‌شود. مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد که از ساعت ۶:۳۰ روز دوشنبه 14 فروردین ماه اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در تهران از سر گرفته خواهد شد و اجرای طرح ترافیک تا ساعت ۱۷ و طرح زوج و فرد تا ساعت ۱۹ ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش نامه نیوز ، این دو طرح همچنین در روزهای پنج‌شنبه در ساعت ۱۳ به پایان خواهد رسید.
پلیس راهور تهران همچنین از اعتبار طرح‌های ترافیک سال ۹۵ تا پایان فروردین ماه سال ۹۶ خبر داده و اعلام کرد که خودروهای دارای مجوز طرح ترافیک سال ۹۵ تا پایان فروردین ماه می‌توانند وارد محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد شوند.

منبع: نامه نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namehnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نامه نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۷۵۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگیری ۳۰ درصد از تالاب کجی نمکزار نهبندان

کوهستانی رئیس اداره حفاظت محیط زیست نهبندان گفت: باتوجه به بارندگی‌های اخیر و بررسی تصاویر ماهواره‌ای حدود ۳۰ درصد از پهنه ۵ هزار هکتاری آبی تالاب کجی آبگیری شده ضمن اینکه تمامی پهنه آبی تالاب دارای رطوبت بوده و با توجه به پیش بینی‌های سازمان هواشناسی و ورود سامانه‌های بارشی جدید به منطقه طی این ماه انتظار می‌رود سطح آبی تالاب افزایش یابد که این امر باعث کاهش ریزگرد‌ها و تغذیه سفر‌های زیر زمینی خواهد شد. 

او افزود: پرندگان هم با آبگیری تالاب در حال و رفت آمد به آن هستند، اما پرندگان مهاجر سیبری اغلبشان بازگشته اند.

کوهستانی با اشاره به این که به موقع آبگیری نشدن تالاب و خشکسالی‌ها سبب شده تا پرندگان مهاجر سیبری امسال در مقایسه با سال‌های قبل کمتر تالاب کجی را به عنوان مقصد زمستانی خویش برگزینند ادامه داد: بعلاوه باید در نظر داشت که به واسطه خشکی تالاب هامون و سد‌هایی که کشورهمسایه (افغانستان) آن سوی مرز‌ها زده است پرندگان مهاجر هم بیشتر به آن سوی مرز‌ها کشیده شده اند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست نهبندان با بیان این که در تعطیلات نوروز حدود هزار و ۵۰۰ نفر از این تالاب دیدن کردند بیان کرد: اما تعداد بازدیدکنندگان امسال در مقایسه با سال‌های قبل کمتر بود و دلیلش هم این است که تعطیلات عید نوروز با ماه مبارک رمضان مقارن شد و همین تقارن در کم شدن تعداد مسافران و مهمانان تالاب تأثیرگذار بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • آبگیری ۳۰ درصد از تالاب کجی نمکزار نهبندان
  • وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته
  • وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته | منتظر رعد و برق‌ های شدید باشید
  • احتمال کاهش محدوده طرح ترافیک
  • بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است/ احتمال کاهش محدوده طرح
  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات نوروز
  • جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات در تعطیلات نوروز
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس