Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وب سایت Imdb طی سالیان گذشته تمامی فیلم های به نمایش در آمده در جهان را به داوری مخاطبان قرار داده و بر همین اساس بهترین و شاید بهتر بگوییم محبوب ترین های سینمای جهان در طول تاریخ را رتبه بندی کرده است. به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، وب سایت Imdb طی سالیان گذشته تمامی فیلم های به نمایش در آمده در جهان را به داوری مخاطبان قرار داده و بر همین اساس بهترین و شاید بهتر بگوییم محبوب ترین های سینمای جهان در طول تاریخ را رتبه بندی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال 1958 «مایکل کورلئونه» (پاچینو) درگیر سرو سامان بخشیدن به امپراتوری ای است که از پدرش، «دون ویتو» (براندو) به ارث برده است. داستان به طور موازی زندگی «مایکل کورلئونه» قبل از انقلاب کوبا و زندگی «ویتو کورلئونهٔ» جوان، مهاجرت او از سیسیل به آمریکا و چگونگی رسیدن او به قدرت را نشان می‌دهد و اینکه مایکل چگونه در دادگاه به دفاع از خود در مقابل اتهامات می پردازد.این داستان سومین فیلم پرطرفدار تاریخ سینما به نام پدرخوانده 2 ساخته فرانسیس فورد کاپولا است. داستانی که بازگشتی به گذشته پدرخوانده یک نیز به حساب می آید.
این فیلم در بخش های بهترین بازیگر نقش اول مرد: آل پاچینو،بهترین بازیگر نقش مکمل مرد: مایکل گازو،بهترین بازیگر نقش مکمل مرد: لی استراسبرگ،بهترین بازیگر نقش مکمل زن: تالیا شایر،بهترین طراحی صحنه نامزد اسکار شد و توانست بهترین فیلم، بهترین کارگردانی،بهترین فیلم‌نامه اقتباسی،بهترین بازیگر نقش مکمل مرد: رابرت دنیرو، بهترین موسیقی فیلم،بهترین کارگردانی هنری را به دست بیاورد.ال پاچینو، رابرت دنیرو، رابرت دووال ، دایان کیتن ، جان کازال بازیگران اصلی پدرخوانده دو را تشکیل می دانند.انتهای پیام/


منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۷۶۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس

عبدالکریم حسن یکی از بهترین مدافعان چپی است که تا به حال در فوتبال ایران و تیم پرسپولیس حضور داشته اند.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در تاریخش مدافعان چپ درجه اولی داشته است که بعضی از آن ها در حد بهترین های ایران بودند. مجتبی محرمی به نقل از بسیاری از کارشناسان، بهترین مدافع چپ فوتبال ایران بود و شماری مثل رضا شاهرودی، مهرداد میناوند و جواد منافی از بهترین های تاریخ فوتبال ایران بودند.

برخی از مدافعان چپ برتر تاریخ پرسپولیس در پست های دیگر هم بازی کرده اند (مثل محمد پنجعلی) و برخی دیگر تنها در دفاع چپ حضور پیدا کردند. در فهرست ذیل نام بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس را با هم مرور می کنیم:

محراب شاهرخی رضا وطنخواه محمد پنجعلی کاظم سیدعلیخانی محمدحسن انصاری فرد مجتبی محرمی رضا شاهرودی جواد منافی مهرداد میناوند علیرضا امامی فر محمد برزگر روبرت ساها پژمان نوری مهرداد پولادی محمد انصاری سعید آقایی وحید امیری علی نعمتی عبدالکریم حسن

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • شایعه‌ای جذاب در مورد یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران
  • بازداشت بازیگر سرشناس سینما با اتهامات اخلاقی بزرگ
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • جشنواره فیلم پکن برندگانش را شناخت/تجلیل از چن کایگه با حضور ییمو
  • رکورد مهم عیسی آل‌کثیر در جام‌حذفی
  • کت چرم معروف آل پاچینو(عکس)
  • رباح ماجر: مسی نه، کرویف قله خلاقیت فوتبال است!‏
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟