Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه توزیع کیسه های زباله تجزیه پذیر و تراکت های طول عمر زباله، در شهر سیاهکل توسط کارگروه اجرایی موسسه دوستداران سیاهکل برگزار گردید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل ازدرسیاهکل، تعداد ۶۰۰ عدد کیسه زباله تجزیه پذیر به همراه تراکت های آموزشی طول عمر انواع زباله در طبیعت، توسط اعضای موسسه دوستداران سیاهکل در بین مسافران نوروزی توزیع گردید و توضیحات لازم در خصوص رها نکردن زباله در طبیعت به مسافران نوروزی داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف از اجرای این برنامه ترویج فرهنگ استفاده از کیسه های تجزیه پذیر و نریختن زباله در طبیعت بود، که با استقبال مسافران مواجهشد.

رامین شیرعلی پور مدیرعامل موسسه دوستداران سیاهکل در گفتگو با خبرنگاردرسیاهکل، با تشکر از کارگروه اجرایی موسسه جهت اجرای این برنامه اظهارداشت: در ایام نوروز حجم زباله به ۳ برابر ایام معمولی افزایش می یابد که متاسفانه کاهش سطل زباله در محور سیاهکل به دیلمان و عدم رعایت اصول حفظ محیط زیست توسط بعضی از مسافران؛ با آلودگی بسیار زیاد طبیعت بکر این شهرستان مواجه می شویم‌ که امید است با اجرای برنامه های این چنینی نقش موثری در حفظ محیط زیست ایفا کنیم.
امین شیر علی پور مدیر کارگروه اجرایی موسسه دوستداران سیاهکل نیز در گفتگو با خبرنگاردرسیاهکلگفت: کارگروه اجرایی موسسه دوستداران سیاهکل طی برنامه های آینده تصمیم دارد که در راستای ترویج فرهنگ احترام به طبیعت و کاهش آلودگی های زیست محیطی، با برگزاری برنامه های مختلف ضمن آشنا نمودن مردم با فواید کیسه های زباله تجزیه پذیر، آنها را به سوی استفاده از این کیسه ها به جای استفاده از کیسه های پلاستیک معمولی سوق داده و مصرف سرانه تولید زباله و تولید پلاستیک را کاهش دهد که تا به امروز سههزارکیسه زباله تجزیه پذیر در مدت ۹ ماه اخیر توسط این موسسه بصورت رایگان بین مردم توزیع شدهاست.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۷۷۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال مسافران دچار مسمومیت به بیمارستان در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد: بر اثر مسمومیت چند مسافر که در یکی از مراکز اقامتی قم مستقر بودند، پنج نفر مسموم شده که به بیمارستان منتقل شدند.

در حال حاضر حال عمومی بیماران خوب گزارش شده و خدمات درمانی در حال انجام است که در چند ساعت آینده مرخص خواهند شد.

دیگر خبرها

  • انتقال مسافران دچار مسمومیت به بیمارستان در قم
  • مشارکت پنج هزار خانواده اصفهانی در طرح تبدیل زباله میوه و سبزی به خشکاله
  • پاکسازی طبیعت نقده به مناسبت هفته زمین پاک
  • زباله و بلای خانمان‌سوزی که بر سر آدمی می‌آورد
  • زباله و بلای خانمان‌سوزی بر سر آدمی می‌آورد
  • لزوم ابلاغ ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان در فروشگاه‌ها
  • تجزیه و تحلیل نظام برنامه‌ریزی کشور و تبیین نقشه‌راه برنامه هفتم توسعه
  • از گرانی پاکت کاغذی تا سطل آشغال‌هایی به نام رودخانه
  • توزیع ۳ هزار کیسه پارچه‌ای در نانوایی‌های شهرستان بروجرد
  • پویش بزمان زیبا با طبیعت بدون زباله اجرا شد