Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش عصر یکشنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، سرهنگ محمدرضا محمدی اظهار داشت: پیش بینی ما این است که تا پایان تعطیلات نوروزی آمار ورود هفت میلیون گردشگر را به استان ثبت کنیم و روز 11 فروردین، بیشترین ترافیک جاده های درون شهری را شاهد بودیم.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با تاکید براینکه بیشترین حجم خروجی مسافر مربوط به محور رشت - قزوین است، افزود: بیشترین ترافیک جاده های درون شهری را در شهر رودبار شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از کاهش 40 درصدی تصادفات فوتی در جاده های درون شهری گیلان خبرداد و خاطرنشان کرد: تصادفات جرحی جاده های درون شهری استان 2 درصد افزایش داشته است.
این مقام انتظامی استان با تصریح براینکه صد در صد توان پلیس راهور استان در روز 13 فروردین بکار گرفته شده، افزود: موتورسیکلت ها و وانت بارهایی که اقدام به حمل مسافر می کنند باید در این روز قوانین را رعایت کنند.
سرهنگ محمدی با بیان اینکه طبق آمار بیشترین تصادفات در ایام نوروز در 13 فروردین رخ داده است، یادآورشد: شهروندان برای جلوگیری از بروز حوادث با پلیس و قوانین همگام باشند.
وی ادامه داد: در ایام نوروز امسال، شهر رشت بیشترین بار ترافیکی راه های درون شهری را داشت و پس از رشت، شهرهای فومن، لاهیجان، آستارا، دیلمان و انزلی بیشترین بار ترافیکی درون شهری را داشتند.
7294/2007

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۷۷۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم‌آباد روی میز فرمانداری

مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد گفت: نرخ جدید کرایه تاکسی‌های درون‌شهری مصوب و برای تایید نهایی به فرمانداری ابلاغ شده و تا قبل از اعلام نهایی، دریافت هرگونه مبلغ بیش‌تر از مسافران، تخلف است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان؛ سجاد کاظمی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مصوبه شورای اسلامی شهر خرم‌آباد برای افزایش کرایه مسیرهای درون شهری تک مسیره از ۳ به ۴ هزار تومان، ۲ مسیره از ۵ به ۷ هزار تومان و سه مسیره از ۷ هزار به ۱۰ هزار تومان به فرمانداری شهرستان ابلاغ شده است و به محض تأیید در مناطق مختلف شهر اطلاع‌رسانی عمومی خواهد شد.

وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و افزایش خودسرانه کرایه تاکسی، شماره پلاک یا کد خودروی مورد نظر را از طریق شماره تلفن ۳۳۳۱۸۰۳۴ به واحد رسیدگی به شکایات و یا واحدهای گشتی مستقر در میدان امام حسین (ع) میدان ۲۲ بهمن، میدان شهدا و چهارراه بانک اعلام کنند.

کد خبر 745530

دیگر خبرها

  • بیشترین تصادفات فوتی عابران تهرانی در بزرگراه‌ها اتفاق می‌افتد
  • بیشترین تصادفات فوتی عابران در تهران در بزرگراه‌ها اتفاق می‌افتد
  • ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران
  • کاهش بیش از ۳۰ درصدی سرقت در ایام نوروز در قزوین
  • دزفول پربازدید‌ترین شهر خوزستان در ایام نوروز ۱۴۰۳
  • اشد مجازات برای سارقان سابقه دار/ به هیچ عنوان به سارقان مرخصی داده نمی شود
  • نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم‌آباد روی میز فرمانداری
  • توزیع ۱.۵ میلیون لیتر سوخت میان ناوگان هوایی منطقه بوشهر در ایام نوروز
  • خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی
  • ارتقای کیفیت و استحکام بدنه خودرو مطالبه جدی پلیس در سال ۱۴۰۳ است