Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@16:57:01 GMT

محور توسکستان گرگان به شاهرود یک‌طرفه شد

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۷۸۰۱۴

محور توسکستان گرگان به شاهرود یک‌طرفه شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: محور توسکستان گرگان به شاهرود استان سمنان به علت حجم بالای مسافر ورودی به این منطقه، یک‌طرفه شد.

مهدی میقانی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار داشت: محور توسکستان گرگان به شاهرود استان سمنان به علت حجم بالای مسافر ورودی به این منطقه گردشگری در روز 13 فروردین از سمت گرگان، از دقایقی پیش توسط پلیس راه استان یک‌طرفه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این محور تا ساعت 24 امشب و کاهش بار ترافیکی در آن یک‌طرفه خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان تصریح کرد: هم اکنون همه جاده های استان گلستان ابری و نیمه ابری است و در برخی مناطق استان نیز شاهد بارش پراکنده باران هستیم و در محور خوش ییلاق شهرستان آزادشهر نیز شاهد مه غلیظ هستیم.

میقانی افزود: از صبح امروز شاهد ترافیک روان در جاده های استان هستیم و تنها در حاشیه پارک‌های جنگلی استان مانند قرق و دلند شاهد ترافیک شنگین و عبور عابران پیاده از سطح جاده‌ها هستیم که نیاز است رانندگان و مسافران به نکات ایمنی توجه کرده و با احتیاط در این مناطق رانندگی کنند.

وی به رانندگان نیز توصیه کرد: با توجه به لغزندگی جاده‌ها، رعایت سرعت مطمئنه، رعایت قوانین راهنمائی و رانندگی، همراه داشتن تجهیزات زمستانی و زنجیرچرخ و اطمینان از سالم بودن برف‌پاک‌کن‌های خودرو و کمربندها از نکاتی است که باید رانندگان و مسافران توجه داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: در بخش راهداری هم 40 گروه با 400 نفر نیرو با 160 دستگاه و ماشین‌آلات راهداری در طول اجرای طرح نوروزی به مردم و مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/

R41471/P1384/S6,70/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۷۸۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد بیش از ۵۰۱ هزار و ۷۰۰ خودرو در جاده‌های زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ محمدی از تردد ۵۰۱ هزار و ۷۸۶ خودرو در محورهای مواصلاتی زنجان طی ایام تعطیلات عید فطر خبر داد و گفت: در حال حاضر ۸۸ دستگاه تردد شمار و ۳۲ دوربین ثبت تخلف در  فعال است.

وی افزود: در بازه زمانی مذکور  میزان ورودی خودرو‌ها به استان ۲۵۶ هزار و ۲۴۶ مورد و تعداد خروجی‌ها نیز ۲۴۵ هزار و ۵۴۰ خودرو بوده است.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان ادامه داد: پرترددترین جاده استان، آزادراه زنجان- قزوین است که معمولا بیشترین میزان تردد‌ها و تصادفات را در ایام خاص سال به ویژه تعطیلات ثبت می‌کند.

محمدی گفت: سامانه تلفنی و اینترنتی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها پل ارتباطی کاربران جاده‌ای با اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان است و هموطنان می‌توانند نظرات، پیشنهاد‌ها و انتقادات خود را از طریق این سامانه مطرح کنند.

دیگر خبرها

  • برخورداری روستا‌های بالای ۵۰ خانوار از راه روستایی
  • استقرار ۲۵۰ نیروی راهداری در جاده‌های هرمزگان
  • تلاش شبانه روزی راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در نوروز
  • چند راه روستایی قم به محور فرعی ارتقاء می‌یابد
  • انعقاد ۵ قرارداد روکش آسفالت جاده‌های شهرستان درمیان
  • اجرا طرح‌های راهداری بوشهر با یک‌هزار میلیارد تومان
  • ایمن‌سازی محور‌های مواصلاتی بروجن
  • افزایش ۱۲ برابری حجم طرح های راهداری و حمل و نقل جاده ای یزد
  • افزایش ۱۲ برابری حجم طرح‌های راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای یزد
  • تردد بیش از ۵۰۱ هزار و ۷۰۰ خودرو در جاده‌های زنجان