Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-08@06:29:12 GMT

معرفي بازي Cube Escape: The Cave؛ حقيقت پنهان

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۷۸۸۳۵

خبرگزاري آريا - شايد اپليکيشن هاي Cube Escape از بهترين هاي سبک ماجراجويي اسمارت فون ها بوده و تقريبا تمام نسخه هاي آن امتيازات خيلي بالايي از سوي بازيکن ها گرفته باشند اما راستش را بخواهيد تا پيش از The Cave، هيچکدام از عناوين اين مجموعه را انجام نداده بودم. ولي نهايت Cube Escape: The Cave موجب شد تا من هم به علاقه مندان Cube Escape پيوسته و خودم را براي آنکه پيش از اين طعم ساخته هاي Rusty Lake را نچشيده ام ملامت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


The Cave فقط يک اپليکيشن جذاب نيست. عنواني است که نشان مي دهد توسعه دهندگان براي ساخت بازي هاي هم سبک بايد به چه خلاقيت هايي روي بياورند؛ کلاس درسي که معلمش Rusty Lake بوده و سازندگان با شرکت طي آن مي توانند نکات خيلي خوبي را بياموزند. آخرين قسمت از Cube Escape به تمام خواسته هاي علاقه مندان سبک Point & Click جواب مي دهد و مي دانيد قسمت عجيب اين داستان کجاست؟

اينکه بعد از اين همه عناوين فراوان از مجموعه Cube Escape، توسعه دهنده همچنان توانسته طعم خوش معجونش را حفظ نموده و بازيکن ها را ساعت ها پاي معماهاي هوشمندانه بکشاند. اما چگونه؟ پيش از جواب به اين پرسش بياييد ابتدا نگاهي به داستان The Cave بياندازيم. آخرين ساخته Rusty Lake نقش شخصيتي مسن را به شما مي دهد که با رفتن به مکاني تاريک، بايد حقيقت هاي پنهان آن منطقه را کشف کند.
جدا از طراحي استثنايي محيط و موسيقي متناسب با تم داستان، معماها مهمترين نقش را روي جذابيت اين اپليکيشن ايفا مي کنند. تعداد منطقه ها يا اسلايدهايي که هنگام تجربه The Cave ميبينيد کم هستند اما مهم آنجاست Rusty Lake از همان ها بهترين استفاده ممکن را نموده و خلاف بعضي اپليکيشن هاي مشابه، شاهد مکان هاي اضافي براي گسترش دروغين دنياي آن ها نيستيم.
ساده بگوييم، Rusty Lake تا جايي که مي شد از پتانسيل هاي تمام منطقه ها براي طراحي معماها کمک گرفته و نکته خيلي مهم ذات منطقي آن ها است. متاسفانه با تعدادي از عناوين هم سبک The Cave، شايد چالش ها هوشمندانه باشند ولي ارتباط چنداني بين اين بخش و دنياي داستاني اپليکيشن نميبينيد؛ الماني که خيلي مهم بوده و بعضا توسعه دهندگان به آن توجهي نمي کنند.

ولي معماهاي The Cave کاملا همگام با اتفاقاتي که ميبينيد هستند. البته بخواهيم خيلي سخت گيرانه به ساخته Rusty Lake نگاه نماييم، بعضي از آن ها مي توانستند کوتاه شوند تا گيم پلي ريتم خود را حفظ کند. مثلا اسکرين شات بالا را ببينيد، اينجا بايد با انجام حرکت هايي حشراتي را نجات دهيد و Rusty Lake مي توانست تعداد مراحلي که طي آن پيش رو مي گذاريد را کاهش دهد.
حرف هايمان را اينگونه به پايان مي رسانيم که The Cave با معماهاي هوشمندانه، طراحي زيباي محيط، موزيک جذاب و حجم پايينش بي شک از بهترين هاي امسال تلفن هاي هوشمند بوده و به کساني که خواهان يک تجربه اتمسفريک از سبک Point & Click هستند پيشنهاد مي کنيم تا آن را از دست ندهند. بد نيست بدانيد ميانگين امتيازات کاربران گوگل پلي به اين اپليکيشن هم تاکنون 4.9 بوده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۷۸۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| یک یوتیوبر از حقیقت وحشتناک صهیونیست‌ها پرده برداشت

یک یوتیوبر در یک تماس ویدئویی حقیقت وحشتناک اسرائیلی‌ها را به مخاطب نشان داد که واکنش‌های زیادی به دنبال داشت. 

دیگر خبرها

  • تازه‌ترین نظریه توطئه: ما دو خورشید داریم که دومی پشت اولی پنهان شده!
  • معرفی 10 اپلیکیشن محبوب ایرانی که باید روی گوشی‌ آیفون نصب کنید
  • یک حقیقت؛ منچستریونایتد سرمربی مناسبی ندارد
  • این مواد غذایی قند پنهان دارند
  • فیلم| یک یوتیوبر از حقیقت وحشتناک صهیونیست‌ها پرده برداشت
  • دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری تخلیه شد
  • کیش دستوری به پیامک بانکی
  • تغییرات اقلیمی دشمن پنهان کارگران است
  • بله همراه با حجاج در سرزمین‌ وحی
  • ممنوعیت‌های بیشتر در انتظار تیک‌تاک