Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم و نماینده مردم همدان در مجلس گفت: برنامه ششم توسعه درصورت اجرای کامل، عمده مشکلات کشور را رفع کرده و کاهش فاصله طبقاتی و رضایتمندی مردم را درپی خواهد داشت. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان،حمیدرضا حاجی بابایی در جمع مردم خمین در مسجد باقرالعلوم(ع) این شهر اظهار داشت: برنامه ششم توسعه با دستور مقام معظم رهبری، در مجلس طی شش ماه کار شبانه روزی تدوین شد و اولویت آن مبارزه با مفاسد اقتصادی و اجتماعی و تحقق عدالت و اقتصاد مقاومتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در برنامه ششم، ۲۲ مشکل در کشور شناسایی و برای رفع این مشکلات راه حل پیش بینی شده که با رفع این مشکلات، برای یک میلیون نفر اشتغال ایجاد می‌شود، البته برای اجرای آن به اعتقاد و عزم راسخ نیاز است و باید مدیرانی کار را در دست بگیرند که توانایی اجرا داشته باشند.

حاجی بابایی گفت: اگر بتوانیم اقتصاد مقاومتی را در کشور محقق کنیم بسیاری از مشکلات از جمله رکود تولید و... برطرف می شود و علت اینکه امروز کشور ما به رکود اقتصادی مبتلا شده ‌عدم اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم و نماینده مردم همدان در مجلس بیان کرد: کشور ما از ظرفیت‌ها و ذخایر ارزشمندی همچون نیروی انسانی توانمند برخوردار است اما شاهد مشکلات اقتصادی هستیم؛ برای عبور از این مسائل باید با حرکت انقلابی و جهادی در پی تحقق اقتصاد مقاومتی باشیم.

حاجی بابایی خاطرنشان ساخت: امروز اگر تفکر جهادی بر همه ما حاکم شود ایجاد اشتغال و رونق تولید کار سختی نیست و در این راستا مسئولان باید خلاهای موجود در مدیریت مشکلات کشور را اصلاح کنند تا شاهد حل این مسائل باشیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر شش میلیون نفر در سراسر کشور تحت پوشش مستقیم کمیته امداد و بهزیستی هستند که در سال جاری مستمری این خانواده ها افزایش چشمگیری خواهد یافت تا فشار اقتصادی کمتری به آنها وارد شود.

رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم و نماینده مردم همدان در مجلس در بخش دیگر سخنان خود اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران براساس تفکر دینی و اسلامی پایه گذاری شده که این تفکر و انقلاب به جریانی قدرتمند و موثر در دنیا به عنوان الگوی راهبردی جهان اسلام تبدیل شده و ما در دنیا انقلابی را رقم زدیم تا به عنوان پیروان اهل بیت(ع) شناخته شویم.

حاجی بابایی خاطرنشان ساخت: دیدیم که در سوریه تمام دنیا متحد شدند تا خون شهیدان و صدای انقلاب اسلامی را سرکوب کنند، ولی شهدای مدافع حرم، دشمنان اسلام را شکست دادند و این از برکت خون پاک شهدا است که باید قدردان آنها باشیم.

رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم و نماینده مردم همدان در مجلس اضافه کرد: امروز آحاد مردم کشورمان باید با روحیه انقلابی و جهادی برای پیشرفت و توسعه تلاش کنند و با بهره گیری از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب، در راه حل مشکلات موجود و مسائل اقتصادی و بیکاری قدم بردارند.انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۷۸۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیاری از مشکلات اقتصادی ناشی از ضعف‌های فرهنگی است

استاندار کردستان، گفت: بسیاری از مشکلات اقتصادی ناشی از مسائل و ضعف‌های فرهنگی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در کردستان برگزار شد، اظهار داشت: این شورا یکی از مهمترین شوراها بوده که می‌تواند در جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی بسیار تاثیرگذار باشد، امید که امسال بیشتر از ظرفیت این شورا استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه دستور کار و مصوبات این شورا مورد توجه مسئولان استانی قرار گیرد، گفت: انتظار می‌‌رود که خود مدیران در شورای فرهنگ عمومی شخصا حضور پیدا کنند.

استاندار کردستان با اشاره با اینکه دستور کار این جلسه مربوط به شعار سال است، تصریح کرد: نخستین جلسه امسال با این عنوان در استانداری برگزار و از مدیران استانی خواستار ارائه برنامه در جهت تحقق شعار سال شدیم، مقرر شده که هر دستگاه برنامه جامع و شاخصی را ارائه و پایان سال ارزیابی شوند.

وی افزود: مقرر شده که برنامه‌های دستگاه و حوزه‌های اقتصادی استان در اختیار جامعه دانشگاهی و نخبگان قرار گیرد و به جمع‌سپاری گرفته شود.

دستگاه‌های فرهنگی برای تحقق شعار سال برنامه ارائه دهند

زارعی‌کوشا خواستار اجرای عدالت فرهنگی در همه شهرستان‌ها شد و بیان کرد: بسیاری از مشکلات اقتصاد ناشی از مسائل و ضعف‌های فرهنگی است که می‌توانیم با تحقق شعار سال این مشکل را برطرف کرد.

وی اظهار کرد: کار فرهنگی می‌تواند نسل آینده را اصلاح کند، دستگاه‌های فرهنگی نیز در کنار سایر دستگاه‌ها نباید خودشان را مستثنا از تحقق شعار سال دانسته و باید برنامه خود را ارائه دهند.

استاندار کردستان با اشاره به اهمیت و جایگاه رسانه در جهت تحقق شعار سال خاطر نشان کرد: گرچه نقش محوری بر عهده رسانه‌هاست، اما این تنها به منزله استفاده از ظرفیت صداوسیما و خبرگزاری‌ها نیست بلکه گاها برگزاری یک جشنواره و برنامه فرهنگی می‌تواند فضاسازی و نقش تبیین‌گر داشته باشد.

به گفته وی، در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی باید به برگزاری جشنواره‌ها و برنامه‌های فرهنگی در حوزه‌های مختلف در استان مورد توجه قرار گیرد.

استاندار کردستان در بخش پایانی سخنان خود گریزی به حمله اخیر سپاه به اسرائیل زد و عنوان کرد: سال‌ها است که سایر کشورها در برابر جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کرده بودند که سپاه در پاسخ به این تعرضات و حمله به کنسلوگری عراق، آنان را تنبیه کرد. اما صداوسیما بسیار شعاری و کاریکاتوری به آن پرداخته شد، می‌توان با تلفیقی از کارهای فرهنگی و ظرفیت‌های موجود در این حوزه بیشتر تاثیرگذار بود.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای سمنان نباید صرفا برای جمعیت ثابت این استان باشد
  • راهکارهای توسعه کیفی بخش تعاون در اقتصاد ایران چیست؟
  • اجرایی نشدن ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور اصلی ترین عامل مشکلات تولید کنندگان
  • ۴۰۰۰ همت برای تحقق نرخ رشد ۸ درصدی در اقتصاد کشور نیاز است
  • بسیاری از مشکلات اقتصادی ناشی از ضعف‌های فرهنگی است
  • رصدخانه پروژه‌های عمرانی استان آذربایجان شرقی تشکیل می‌شود
  • اجرای کامل ۷۲ درصد مصوبات اقتصادی سفر رئیس جمهور در لرستان
  • ۳۰۰ هزار هکتار از توسعه سامانه‌های نوین آبیاری با مشارکت مردم انجام شد
  • توسعه متوازن آذربایجان شرقی اتفاق نیفتاده است
  • افزایش تعاونی‌ها به حل مشکلات استان‌ها کمک می‌کند