Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-29@17:00:04 GMT

مسمومیت در روز طبیعت/ بار دیگر در بلوران+ عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۷۹۵۳۱

مسمومیت در روز طبیعت/ بار دیگر در بلوران+ عکس

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، مشاور مدیرعامل و سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان کوهدشت در گفت و گو با خبرنگارآسوبانگفت: در امروز 13 فرورین ماه 96، طی تماس های تلفنی مردمی به پایگاه امداد و نجات بلوران، خبر مسمومیت 5 تن به گاز مونواکسیدکربن در تنگه نوری بلوران اعلام شد.

امیرحسین یوسفوند بیان داشت: بلافاصله پس از اطلاع از وقوع این حادثه، تیمواکنش سریع جمعیت هلال احمر کوهدشت به این منطقه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به دلیل شرایط نامناسب جوی، امکان پرواز بالگرد در منطقه وجود نداشت؛ خاطرنشان کرد: در این حادثه، 5 نفر از گردشگران به نام های «انوش کاکاوند، 31 ساله، فاطمه آدینه وند، 20 ساله، محترم سلخوری، 44 ساله، زهرا آدینه وند، 25 ساله و مریم آدینه وند، 25 ساله» در منطقه ی بلوران به علت استفاده از زغال چوب در چادر مسافرتی، دچار مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن شده بودند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان کوهدشت اظهار کرد: بلافاصله پس از وقوع حادثه جمعیت هلال احمر کوهدشت، در محل حاضر و پس از امدادرسانی به حادثه دیدگان، این مصدومان توسط تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر کوهدشت به مرکز درمانی پایگاه امداد جاده ای بلوران منتقل شدند.

یوسفوند با شاره به اینکه هم اکنون وضعیت جسمانی این حادثه دیدگان رو به بهبودی است و در سلامت هستند؛ عنوان کرد: مردم در صورت نیاز به امدادرسانی می‌توانند با شماره 112 جمعیت هلال‌احمر که در همه ساعات شبانه‌روز آماده خدمات امدادی است، تماس بگیرند.

وی، ضمن درخواست از گردشگران برای رعایت نکات ایمنی در طبیعت بیان داشت: نخستین و مهم‌ترین اقدام در مواجهه با افرادی که دچارمسمومیت با این گاز شده‌اند؛ دورکردن آنها از کانون آلودگی و رساندن اکسیژن خالص(هوای طبیعی محیط) به آنها است.

پیش از ظهر امروز نیز در منطقه ی دورکه بلوران، 8 نفر از گردشگران در روز طبیعت، دچار مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن شده بودند که با امدادرسانی هلال احمر کوهدشت وضعیت جسمانی آنها بهبود یافت.

بلوران، دهستانی از توابع بخشدرب گنبدشهرستان کوهدشتویکی از مهمترین روستاهای غرب کشور است.

راه مواصلاتی استان کرمانشاه به خوزستان از روستای بلوران عبور می کند.

110

این اخبار را از دست ندهید:

من و شوهرم هر کدام در دنیای کثیفی با یک نفر دیگری بودیم!

با فرید آشنا شدم و ارتباط پنهانی ما آغاز شد و برای شوهرم نقشه کشیدیم + عکس

شوهرم سکته کرد! / ارتباط و ملاقات های حضوری من و اسکندر هر روز بیشتر می شد تا اینکه..

از شوهر بی غیرتم متنفرم / او از من کارهای کثیفی می‌خواست که نمی‌توانستم انجام دهم!

این دو مرد طوری به زن جوان تجاوز کردند که از پا درآمد!

خانم آرایشگر جوانی در در خیابان آزادگان با عمل کثیف عده ای نامرد روبرو شد!

تازه دامادی که عروس 16 ساله اش را مجبور کرد تا آن کار کثیف را انجام دهد!

حمید دختر همکلاسی اش را در دانشگاه باردار کرد و گردن من انداخت!

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۷۹۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا شهرجردی گفت: طی اعلام حادثه توسط اورژانس به مرکز پیام ۱۱۲ جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس در کیلومتر ۳۰ محور اراک-ازنا در محدوده روستای سرسختی، عوامل امدادی پایگاه شهید خرمی (قاقان) جمعیت هلال‌احمر شهرستان شازند به فوریت جهت رهاسازی راننده خودرو به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه، حادثه در ساعت ۱۲ و ۵۷ دقیقه ظهر امروز جمعه اتفاق افتاد، افزود: متأسفانه قبل از رسیدن عوامل امدادی هلال احمر راننده حادثه دیده فوت شده که پس از رهاسازی پیکر متوفی تحویل عوامل عوامل اورژانس حاضر در صحنه شد.

کد خبر 6089351

دیگر خبرها

  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن
  • جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان
  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!