Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- علی سرمستی نماینده یگان حفاظت سازمان زندان‌های کشور از وضعیت فعالیت‌های اجرایی یگان حفاظت زندان مرکزی ایلام بازدید کرد. به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان ایلام، علی سرمستی نماینده یگان حفاظت سازمان زندان‌های کشور از وضعیت فعالیت‌های اجرایی یگان حفاظت زندان مرکزی ایلام بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این بازدید که با حضور فرمانده یگان حفاظت زندان‌های ایلام، معاون و فرمانده یگان حفاظت زندان مرکزی همراه بود نتایج مثبتی را به دنبال داشت و سرمستی از فعالیت‌هایی که برای سربازان وظیفه اجرا می‌شود و همچنین وضعیت برجک‌های نگهبانی زندان مرکزی ابراز رضایت کرد.
وی حساسیت شغل زندانبانی را بسیار بالا دانست و مسئولیت یگان‌های حفاظت در زندانها را سنگین و قابل توجه خواند.
سرمستی اظهار کرد: ثبات امنیت و دقت در اجرای فعالیت های اصلاحی و تربیتی در قالب قوانین و مقررات زندانبانی اسلامی برای کارکنان یگان‌های حفاظت زندانها سرلوحه کاری است و باید با جدیت بیش از پیش پیشبرد اهداف سازمانی را مدنظر قرار دهند و در این راستا تلاش شود.
وی از سربازان وظیفه به عنوان همیاران کارکنان زندان‌های کشور در تعمیم اقدامات تأمینی و تربیتی یاد کرد و توجه به آنها و رفع مشکلاتشان را امری ضروری قلمداد کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۸۰۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردی که متهم به قطع درختان بود در گرگان دستگیر شد

علی مقصودلو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شخصی که متهم به قطع مکرر درختان در منطقه قرن آباد گرگان بود بازداشت شد.

وی افزود: این فرد بازداشت شده تحت تعقیب مأمورین یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گرگان بود، که همزمان در حال بارگیری درختان قطع شده دستگیر شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گرگان گفت: تحقیقات و بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد این فرد با کمک افراد دیگری چندین نوبت به صورت مخفیانه و غیرقانونی اقدام به قطع و قاچاق چوب با خودروی سواری می‌کردند که با دستور مقام قضائی و با هماهنگی یگان حفاظت منابع طبیعی بازداشت شد.

وی یادآور شد: این فرد جهت بازسازی صحنه در جنگل قرن اباد گرگان با حضور نیروی انتظامی و نیروهای منابع طبیعی گرگان حضور پیدا کردند.

کد خبر 6082038

دیگر خبرها

  • فردی که متهم به قطع درختان بود در گرگان دستگیر شد
  • جذب ۴ هزار نیرو در یگان حفاظت منابع طبیعی کشور
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در استان‌های جنوب شرق کشور
  • برگزاری نشست شورای امنیت درباره فعالیت آنروا در نوار غزه
  • برگزاری نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره فعالیت نهاد امدادرسانی برای آوارگان فلسطینی
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور تا فردا ادامه دارد
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور تا فردا
  • خراسان رضوی در پایش‌های زیست محیطی کشور دوم شد
  • بازدید نماینده ولی فقیه در قرارگاه منطقه‌ای کربلا از یگان مستقر در خط مرزی