Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@03:23:50 GMT

انهدام ۲ تونل در سیناء در عملیات ارتش مصر

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۸۰۹۷۰

وزارت دفاع مصر از انهدام دو تونل در سینا در جریان عملیات نیروهای مسلح این کشور ضد افراد مسلح خبر داد.

خبرگزاری مهر: به نقل از الیوم السابع، وزارت دفاع مصر از انهدام دو تونل و کشتن ۶ فرد مسلح در جریان عملیات نیروهای مسلح این کشور در سینا خبر داد.
در بیانیه وزارت دفاع مصر آمده است: نیروهای مسلح این کشور طی عملیاتی ضد مخفیگاه های تروریستها در شمال سینا ۶ نفر را کشت و ۲۶ نفر دیگر را بازداشت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت دفاع مصر از کشف و انهدام دو تونل در منطقه رفح که یکی از شاخه های فرعی این تونل به داخل یکی از منازل می رسید خبر داد.
در بیانیه وزارت دفاع مصر آمده است: در داخل تونل بمب و مقادیر زیادی مواد منفجره و ادوات ساخت بمب و دیگر ادوات کشف و نابود شد.
این در حالی است که سرهنگ تامر الرفاعی سخنگوی نیروهای مسلح مصر از کشته شدن یکی از موسسان گروه بیت المقدس در شمال سینا در جریان حمله هوایی که در روز ۱۸ مارس گذشته رخ داد خبر داد و افزود: بررسی نتایج حمله هوایی ۱۸ مارس مشخص کرد که سالم سلمی الحمادین مشهور به ابو انس الانصاری از قبیله السوارکه یکی از موسسان تشکل بیت المقدس کشته شده است. وی یکی از مهمترین رهبران این تشکل در شمال سینا و مسئول تجهیز و آموزش عوامل تکفیری است که در نتیجه جراحات ناشی از بمباران کشته شده است.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۸۰۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام توپخانه‌های مرکز مهمات میدانی نیروهای مسلح اوکراین

دریافت 11 MB کد خبر 6095524

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی
  • یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه اسرائیل
  • یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات‌ علیه اسرائیل خبر داد
  • انهدام توپخانه‌های مرکز مهمات میدانی نیروهای مسلح اوکراین
  • روسیه: ارتش اوکراین ۹۳۰ نظامی دیگر را از دست داد
  • عملیات وعده صادق باعث تغییر معادلات بین‌المللی و منطقه‌ای شد
  • عملیات «وعده صادق» مبدأ تاریخ جدیدی برای جهان است
  • وزارت دفاع آلمان دستور بازسازی گسترده ارتش را صادر کرد
  • عملیات ارتش روسیه در مقر فرماندهی نیروهای اوکراینی