Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس هیأت رئیسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: اقتصاد مقاومتی راهبرد ما در جنگ اقتصادی است که دشمن به ما تحمیل کرده است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، غلامعلی حداد عادل نایب رئیس هیأت رئیسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، با اشاره به فرمایشات نوروزی مقام معظم رهبری مبنی بر متدین، انقلابی و کارآمد بودن مسئولان و برنامه جبهه مردمی برای تحقق این اهداف، اظهار داشت: حقیقت این است که دشمنی نظام سلطه با انقلاب ما تمام نشده و این دشمنی هشت سال به صورت جنگ تحمیلی بود و سپس جنگ اقتصادی را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حداد عادل با بیان اینکه جنگ اقتصادی در سال‌های اخیر با دستاویز تحریم شدت بخشیده شده است،‌ افزود: همان‌طور که جنگ به مدد نیروهای انقلابی و مؤمن و پرتحرک و ایثارگر اداره شد و کشور استقلال خود را حفظ کرد، در این جنگ اقتصادی هم اگر مدیریت کشور دست نیروهای انقلابی و مؤمن و پرتحرک و ایثارگر باشد، ما در این جنگ اقتصادی پیروز خواهیم شد.

نایب رئیس هیأت رئیسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، تأکید کرد: اقتصاد مقاومتی راهبرد ما در جنگ اقتصادی است که دشمن به ما تحمیل کرده است و همان‌طور که در جنگ نظامی نیروهای انقلابی مانع شکست شدند، در جنگ اقتصادی نیز نیروهای انقلابی باید مدیریت کشور را در دست داشته باشند.

وی همچنین درباره برنامه جبهه مردمی در این زمینه، تأکید کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کاملاً در این مسیر حرکت می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۸۱۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است

فرمانده کل سپاه در پیامی به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی تاکید کرد: باور داریم رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر خواهد بود. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تبریک به مناسبت فرا رسیدن 17 اردیبهشت ماه روز  بسیج سازندگی گفت: حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی از شاخصه‌های برجسته‌ی «سازمان بسیج سازندگی» است.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و به کارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

17 اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام "بسیج سازندگی" از نهادهای روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی ،خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیر قابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیاتبخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از شاخصه‌های برجسته ی " سازمان بسیج سازندگی" است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره ) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار ، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ تر از گذشته تداوم یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قدردانی رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی‌انقلاب
  • تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
  • اعتراض برخی از اعضای رزما به ائتلاف با امنا
  • مردمی‌سازی منابع طبیعی با توجه به طبیعت، اقتصاد و امور اجتماعی
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • آحاد مردم در نظارت و مدیریت اقتصادی مشارکت خواهند داشت
  • فهرست نامزد‌های جبهه مردمی ایران قوی در ۲۲ حوزه اعلام شد
  • مسیر تحقق واقعی مشارکت مهم ترین بخش مردمی اقتصاد در جهش تولید و صادرات کشور
  • رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزئی را کنار بگذارد