Web Analytics Made Easy - Statcounter

راه فاروج-مسابقات فوتبال جام نوروز که در شهر تیتکانلو با حضور ۸ تیم برگزارشده بود امروز با قهرمانی تیم روستای مفرنقاه به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه فاروج؛ عضو شورای شهر تیتکانلو در گفتگو با خبرنگار راه فاروج گفت: مسابقات فوتبال جام نوروز از دوم فروردین با قرعه‌کشی این مسابقات در مجموعه ورزشی پهلوان رحمانی شهر تیتکانلو برگزار شد که 8 تیم شرکت‌کننده در دو گروه چهار تیمه به رقابت باهم پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گروه اول روستای پیرعلی، جوانان تیتکانلو، شورای شهر تیتکانلو و پلاستیک یوسف و در گروه دوم نیز تیم های مفرنقاه، حصار، خشکبار شهید چمنی و اترک 4 تیتکانلو حضور داشتند.

حسین جاهد در ادامه افزود: این مسابقات از سوم فروردین در زمین خاکی پهلوان رحمانی شهر تیتکانلو برگزار گردیده و امروز با برگزاری مسابقات فینال و رده‌بندی این مسابقات با قهرمانی تیم مفرنقاه به پایان رسید. همچنین تیم های حصار و شورای شهر تیتکانلو به مقام دوم و سوم رسیدند.

وی همچنین بیان کرد: این بازی‌ها باهمت شورای شهر و جوانان شهر تیتکانلو برگزار گردیده که حدود 2 میلیون و 500 هزار تومان برای این مسابقات هزینه شده است که بخشی آن از طریق هزینه ورودی از تیم ها گرفته‌شده و مابقی نیز از طریق شورای شهر تیتکانلو و اسپانسرها تامین گشته است، لازم به ذکر است که هر تیم مبلغ 200 هزار تومان و در جمع 1 میلیون 600 هزار تومان از تیم های شرکت‌کننده دریافت شده است.

وی در ادامه افزود: به تیم اول این مسابقات مبلغ 900 هزار تومان، تیم دوم مبلغ 500 هزار تومان و مبلغ 300 هزار تومان نیز به تیم سوم به‌عنوان پاداش تعلق خواهد گرفت.

جاهد در رابطه باهدف از برگزاری این مسابقات افزود: این مسابقات با این هدف برگزار می‌شود که در ایام نوروز و بهار گردهمایی برای جوانان از کلیه شهرستان باشد تا شورونشاطی جوانی و شادابی به روستاها تزریق‌شده و ساعات مفرحی را برای جوانان رقم‌زده باشیم.

بخشدار بخش خبوشان ضمن تقدیر و تشکر از حضور مردم و تیم های حاضر در مسابقات، اظهار داشت: مسابقات فوتسال قهرمانی جام نوروز در شهر تیتکانلو با حضور تیم های مختلفی برگزار شد و خوشبختانه شاهد استقبال مناسبی بودیم و تقدیر و تشکر ویژه‌ای هم از شورای شهر تیتکانلو داریم که زحمت کشیدند و این مسابقات رو برگزار کردند.

روح‌الله فخاری در ادامه بیان کرد: مجموعه ورزشی پهلوان رحمانی فرصت ویژه را برای برگزاری انواع مسابقات در شهر تیتکانلو به وجود آورده است. زمین خاکی فوتبال این مجموعه نیز باهمت و تلاش هیئت فوتبال و شورای شهر تیتکانلو برای مسابقات امسال آماده بهره‌برداری شده که تقدیر و تشکری نیز از زحمات این عزیزان داریم. امیدواریم تا با حمایت و رسیدگی بیشتر شرایطی را مهیا کنیم تا این مسابقات برای سال‌های آینده از کیفیت بهتری برخوردار شود.

پایان خبر/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۸۱۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی در قاینات آغاز شد

مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی از دقایقی پیش در قاین آغاز شده و اختتامیه این مسابقات ساعت ۱۸ برگزار می‌شود.

در این دوره از مسابقات ۶۵ کشتی‌گیر در ۱۲ وزن با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

کشتی‌گیران در اوزان ۳۲ تا ۳۵ کیلوگرم، ۴۱ کیلوگرم، ۴۴ کیلوگرم، ۴۸ کیلوگرم، ۵۲ کیلوگرم، ۵۷ کیلوگرم، ۶۲ کیلوگرم، ۷۵ کیلوگرم، ۸۵ کیلوگرم و ۱۰۰ کیلوگرم با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

همچنین آیین تکریم از پیشکسوتان کشتی قاینات نیز در این مراسم برگزار می‌شود.

در پایان از هر یک از اوزان یک کشتی‌گیر به مرحله کشوری راه پیدا می‌کند.

 مراسم اختتامیه این مسابقات ساعت ۱۸ به صورت زنده از شبکه خاوران پخش خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات مینی فوتبال شهرستان فلارد
  • نایب قهرمانی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بانوان کشور
  • مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی در قاینات آغاز شد
  • پایان مسابقات فوتسال لوداب با قهرمانی تیم جوانان عزیزی
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام می‌شود
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام خواهد شد
  • صعود وفایی به مرحله یک هشتم اسنوکر قهرمانی جهان
  • لغو مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش به دلیل سیل
  • مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در جزیره کیش به تعویق افتاد
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان